|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Gefeliciteerd natuurlijk, stonden er wel meer ff niet bij stil. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Ook fijn voor die jongen inderdaad.
Veel winst geboekt als selectie gisteren avond. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
vandaag, 12:12 333 reacties Julián Carranza is van de nul af bij Feyenoord. De spits mocht tegen Go Ahead Eagles een kwartiertje meedoen, en dat was genoeg voor zijn eerste treffer in Nederland. Na afloop was hij dan ook erg blij. "Ik werk hard om minuten te krijgen en doelpunten te maken. Dit is pas het begin", vertelde hij na afloop aan Feyenoord ONE.
Carranza verhuisde afgelopen zomer naar Rotterdam en moet het bij Feyenoord vooralsnog doen met korte invalbeurten. "Je wil altijd vanaf de aftrap spelen, maar ik probeer me gewoon goed voor te bereiden en zo scherp mogelijk te zijn als mijn kans komt. Vandaag was een mooie dag. Boomie kreeg de bal en gaf 'm door; ik bewoog naar de eerste paal en kon binnentikken. Het was close, maar gelukkig geen buitenspel."
Zijn eerste goal is een belangrijke volgende stap voor Carranza in het aanpassen aan zijn nieuwe club. Dat aanpassen verloopt naar eigen zeggen goed. "Ik heb het erg naar mijn zin. Het is heel anders: een nieuw land, een nieuwe cultuur. Maar bij de club werken veel goede mensen die me helpen om me aan te passen. Ik ben blij met dit team, met de club en met de mensen die hier werken. Zij maken het makkelijker voor me."
Met dank aan Boomie😄😄 |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Beetje gekke invalbeurt. Mis nog een stukje intensiteit bij hem. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Lekker bezig. Basisplaats terugbetaald met een goal. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Zijn eerste kwartiertje is smullen, alle goed. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Deze positie gelukkig goed bezet! 😃 |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Julián Carranza droeg zijn goal op aan Holden Trent. De Amerikaanse doelman is zaterdag overleden, zo maakte zijn club Philadelphia Union dit weekend bekend. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Begon goed, won duels, kreeg de bal bij medespelers, prima goal. Na 45 minuten was het wel klaar. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Een echte spits met positie kiezen en kaatsen was ook prima, snelheid niet zn ding maar ja elke spits zn mindere dingen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2024 - 14:20 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Begon goed, won duels, kreeg de bal bij medespelers, prima goal. Na 45 minuten was het wel klaar. +1 |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Gaat beter Minuten blijven maken,en een paar coopertestjes lopen 👌 |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Daarna was t wel op, heeft ook nog niet veel meters in de benen.
Goed gedaan dus! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Goed karakter ook, getuige eerbetoon aan overleden 25 jarige voormalige medespeler. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hahaha bizar. Harde voeten |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
gooide wel de beuk erin als een van de weinige |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Maar die tijd moeten we voorbij zijn. Ik wil goed voetbal.
Een spits die sterk is in duel, een bal kan aannamen, kan kaatsen.
Die blinde Jap kan er helemaal geen klote van. Carranza wachten we nog af maar het oogde allemaal niet gepolijst. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Mits fit en met ritme kunnen beide spelers die rol wel aan. Maar de een is niet fit en de ander heeft geen ritme. Dan gaat het mis. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 - 20:27 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Mits fit en met ritme kunnen beide spelers die rol wel aan. Maar de een is niet fit en de ander heeft geen ritme. Dan gaat het mis. Ik zit al 1,5 jaar naar een fitte Ueda te kijken en het is al 1,5 jaar complete shit.
Mijn type spits is het niet en zal het nooit worden. Kan helemaal niks. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 - 20:29 schreef MMM het volgende:[..] Ik zit al 1,5 jaar naar een fitte Ueda te kijken en het is al 1,5 jaar complete shit. Mijn type spits is het niet en zal het nooit worden. Kan helemaal niks. Toch was hij in afgelopen wedstrijden best in orde. Niet top. Niet zoals Santi op zijn best. Maar wel in orde.
Dat heeft ook met ritme en vertrouwen te maken. Vandaag was hij heel matig. Dat leek dan weer alles met fitheid te maken te hebben.
Santi is ook nog mijn absolute nummer 1. Zeker in de topwedstrijden trouwens. Maar Ueda heeft wel iets van verbetering getoond recent. Niet in de zin van die is 9 miljoen waard, maar wel in de zin van dat is ok als tweede spits. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 - 20:32 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Toch was hij in afgelopen wedstrijden best in orde. Niet top. Niet zoals Santi op zijn best. Maar wel in orde. Dat heeft ook met ritme en vertrouwen te maken. Vandaag was hij heel matig. Dat leek dan weer alles met fitheid te maken te hebben. Santi is ook nog mijn absolute nummer 1. Zeker in de topwedstrijden trouwens. Maar Ueda heeft wel iets van verbetering getoond recent. Niet in de zin van die is 9 miljoen waard, maar wel in de zin van dat is ok als tweede spits. Ik vind m als tweede spits goed genoeg. Carranza ook. Maar zeker laatstgenoemde zie ik geen potten breken bij ons. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Santi was al 9 maanden amper spitswaardig. Ueda ging op iets lijken. Caranza lijkt er nog niet op. Maar het duurde ook even voordat Santi iets ging laten zien. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Staat steeds op t juiste plekkie. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 - 20:32 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Toch was hij in afgelopen wedstrijden best in orde. Niet top. Niet zoals Santi op zijn best. Maar wel in orde. Dat heeft ook met ritme en vertrouwen te maken. Vandaag was hij heel matig. Dat leek dan weer alles met fitheid te maken te hebben. Santi is ook nog mijn absolute nummer 1. Zeker in de topwedstrijden trouwens. Maar Ueda heeft wel iets van verbetering getoond recent. Niet in de zin van die is 9 miljoen waard, maar wel in de zin van dat is ok als tweede spits. Ik vind het wel meevallen. Prima goal uit bij Benfica. Maar wint nooit duels, meevoetballend ver ondermaats. Zou bij PSV, Ajax, Twente en AZ niet in de basis staan.
En dan moet er niet gezegd worden dat Ueda bij ons ook geen eerste spits is. De bedoeling was dat hij dit jaar eerste spits zou worden. Ik kan niet wachten op Santi. Die is uit vorm nog beter. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 - 20:37 schreef MMM het volgende:[..] Ik vind het wel meevallen. Prima goal uit bij Benfica. Maar wint nooit duels, meevoetballend ver ondermaats. Zou bij PSV, Ajax, Twente en AZ niet in de basis staan. En dan moet er niet gezegd worden dat Ueda bij ons ook geen eerste spits is. De bedoeling was dat hij dit jaar eerste spits zou worden. Ik kan niet wachten op Santi. Die is uit vorm nog beter. Ik vind t ook niet veel. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Denk dat niemand het veel vind. Maar het is meer dan het was. En minder dan het moet zijn. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
2 doelpunten in 167 minuten. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Komen nog 90 minuten bij van vandaag denk ik |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Zitten de 50 minuten van vandaag al bij in. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Dat zou Wellenreuther ook eens moeten proberen |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat zijn dan geen slechte stats tot nu toe |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Mwa 2e helft dan, eerste uiterst ongelukkig |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Kwam steeds beter in de wedstrijd wel. Santi heeft ook een lange aanloopperiode nodig gehad, Ueda zeker...
Carranza bevalt me steeds beter. |
|
|
|