|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Lekker bedankt voor de lunch tip |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Die ze zijn zeker lekker🤤 welke saus erbij? Ik bestel of neem meestal fritessaus erbij. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ben je zot ? Een mexicano hoort in een een klodder pindasaus te liggen hahaha |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
In Antwerpen bij een zaakje aan het Willemsdok met vers gesneden frieten en saus tartaar een bakje vol en dan lekker dippen met die mexicano (picanto) daaro. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Je ziet hem steeds denken, "oh ja ik moet druk zetten". Maar deze gozer heeft totaal niet de vereiste intensiteit. Pinchhitter of als de ruimte klein zijn, dan misschien van waarde. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Spitspositie is een gigantisch probleem. Beide niet goed genoeg. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Je zou zomaar de volgende ronde CL kunnen missen door de slechte transfer window |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
In onze jeugdopleiding spelen ze zeker zonder spits? Komt nooit eens een echte spits door |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Is geen spits voor ons, maar ja, deed zijn stinkende best. Dit soort spelers halen tja. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
kwalitatief misschien niet zo goed , werkte erg hard en goede duels met hun centrum verdedigers , ik zie hem liever dan ueda |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Het systeem dat wij spelen met de buitenspelers die wij hebben roept helemaal niet om een diepe spits. Daar moet je toch echt andere buitenspelers voor hebben. Geen enkele spits zal bij ons renderen als we zo blijven spelen. Ik zou dan Hadj Moussa vanuit de spits (evenals Messi) laten spelen maar een vrijde rol geven. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Maar wat zingt hij als laatste 😂Maar
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 14 februari 2025 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dit kan echt niet. Afschuwelijk |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Pfff, dat je dit moet aankopen dan...
In lagere klassen lopen zat van dit soort spelers rond |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op woensdag 12 juni 2024 - 11:11 schreef Stylzz het volgende:[..] Zeg me dat je jezelf niet ingelezen hebt in Carranza zonder te zeggen dat je jezelf niet ingelezen hebt in Carranza. Deze gast heeft aan alle kanten betere stats dan Santi ongeveer. Is ook al 24. Die staat er meteen. Denk dat je de competitie daar ook wat onderschat. Haha, sorry |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nee terecht. Zo zie je maar data zegt niet alles |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Haha daar komen de graafmachines van stal |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Die hebben Haen Die vinden dat meer dan prima |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 12 juni 2024 - 11:57 schreef MMM het volgende:[..] De MLS stelt natuurlijk weinig voor. Bassett die bij ons en Fortuna flopte schijnt het daar nu opnieuw leuk te doen. Lopez een flop uit de MLS. Even los van of Carranza wat kan. Geen idee, nooit zien spelen. Maar op je 24e nog in de MLS spelen zegt misschien ook iets. Zei veel dus. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Gister nog gescoord op een assist van Slory |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Dennis had dit al voorzien natuurlijk ;) |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Julio Ricardo Cruzzzz, ehm, Carranzaaaaaaaaa |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Je kan t wel. Vraag niet hoe maar je kan t wel hahaha |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Geweldige goal.
Maar verder. Maar is nu niet nodig na vanavond. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Heeft aardig wat centen opgeleverd |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Met 1 bal z'n transfer terug verdiend |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Zeker als je bedenkt dat de hele selectie hierdoor wat meer waard zal zijn geworden. Vandaag doorgaan ipv eruit is denk ik al gauw 20 miljoen waard. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Eindelijk weer een zieke spits! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ook weer een vingerje voor de mond. Soort raar modeverschijnsel geworden. Blij met de goal hoor, een hele deftige dure goal hahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zag een vergelijkende foto Het doelpunt van v Hanegem en Caransa...bijna identiek
Voor de wokers en vingerheffers Caransa kan niet in de schaduw staan van willem ;) |
|
|
|