|
|
van geil
|
|
|
Standaard paracetamol erin. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Doet wat ie moet doen, en KAN doen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zeker. Maar toch ook wel veel tekortkomingen hoor. Ontzettend traag, veel springt van z’n voeten..
Komende zomer moet er echt een eerste spits komen. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 - 23:27 schreef MMM het volgende:Zeker. Maar toch ook wel veel tekortkomingen hoor. Ontzettend traag, veel springt van z’n voeten.. Komende zomer moet er echt een eerste spits komen. Daarom, doet wat ie KAN. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Goaltje weer meegepakt
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 februari 2025 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Is een statische spits, maar staat op de goede plek |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Maar die kan een koning slaan toch |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Was bij de goal betrokken voor de rest slecht |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nee, slaan. En het spel mens-erger-je-niet noemen. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Waardeloze speler als je t mij vraagt. Ik zie er helemaal niks in. Zelfs niet als pinchhitter. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 23 februari 2025 - 14:11 schreef Alexmem het volgende:Waardeloze speler als je t mij vraagt. Ik zie er helemaal niks in. Zelfs niet als pinchhitter. Prima hou die mening vast........ Met een doelpunt 11 milj verdiend ( beetje als joop van Dale ) Gisteren ook belangrijk Maar wie dan in de spits Redmond??????????? Of een Mexicaan?????!!! Het is niet anders |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Carranza: "Persoonlijk ben ik heel blij om hem als trainer te hebben"

Feyenoord heeft de achtste finale in de Champions League mede te danken aan Julián Carranza, want hij was de man die zijn club naar de volgende ronde kopte. De spits heeft af en toe moeite met het leveren van doelpunten, maar uiteraard is het pas zijn eerste seizoen in Rotterdam en hoopt hij vooral nog verder te ontwikkelen.
"Persoonlijk ben ik wel heel blij om Van Persie als trainer te hebben", opent Carranza tijdens het persmoment. De spits van Feyenoord kan zeker nog zien dat Van Persie op een hoog niveau heeft gespeeld. "We zullen binnenkort zeker nog meer met elkaar gaan praten over bepaalde details. Wij hebben Teqball gespeeld en dan zie je dat zijn techniek er nog wel is. Je ziet wel dat hij in de top heeft gespeeld."
Ook Carranza kreeg vervolgens de vraag hoe hij kijkt naar het niveauverschil van Feyenoord op Europees en nationaal niveau. "Ik denk dat de Champions League altijd het beste uit je haalt, zeker tegen dit soort tegenstanders. In de competitie hebben we natuurlijk wat moeite en we kunnen daar veel beter doen, maar de Champions League laat je automatisch maximaal presteren."
"Ik heb het doelpunt wel een aantal keer bekeken", gaat de Argentijn verder over zijn prestatie in de uitwedstrijd tegen AC Milan. "Het was een prachtig moment voor mij en echt iedereen genoot ervan. Ik denk wel dat Inter een beter team is, maar in de Champions League zal iedere wedstrijd lastig worden. Ik verwacht hetzelfde van mijn teamgenoten."
Of Carranza momenteel al op zijn maximale niveau voetbalt? "Ik heb wel het gevoel dat er altijd nog ruimte is om te verbeteren. Ik ben nog niet op mijn top, want details kunnen altijd verbeterd worden. Ik kan nog meer bereiken, maar ik zal moeten presteren en zoveel mogelijk doelpunten moeten scoren. Het is belangrijk om hard te blijven werken en dan komt het vanzelf." |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Nu wordt t interessant met Ueda op de terugweg. Laat maar zien wie erin moet staan de komende tijd. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Buitenkansje aldus Dennis. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Zit best wel wat in, maar had natuurlijk nooit zo veel moeten spelen al. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kan geen ball goed aannemen.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Kopbal van 11 miljoen 2 weken terug . Kwam zelf gratis |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Prima kopbal was dat, hard ook. Maar als ie in de voeten word aangespeeld stuitert de bal vaak 5 meter van hem vandaan, wat 99 van de 100 keer balverlies is.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 05 maart 2025 - 21:41 schreef RenatoBos het volgende:[..] Prima kopbal was dat, hard ook. Maar als ie in de voeten word aangespeeld stuitert de bal vaak 5 meter van hem vandaan, wat 99 van de 100 keer balverlies is.. Het valt niet mee om een spits bij Feyenoord te zijn. Zowel Ueda als Carranza vind ik behoorlijk traag en ja Carranza heeft ook niet zo'n beste aanname |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Laten we dan maar hopen op Carillo dat die het gaat maken..in dat mannetje zit wel gif.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 05 maart 2025 - 21:49 schreef RenatoBos het volgende:Laten we dan maar hopen op Carillo dat die het gaat maken..in dat mannetje zit wel gif.. Eensert |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Zo lopen er genoeg rond op lagere niveau's.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ik denk dat ik onderhand liever Osman of Redmond daar zie. Met name ook omdat hij totaal niet in het spel past. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Als je er wat miljoen voor ken vangen altijd doen natuurlijk,, aangezien je hem voor nop heb gehaald maar toch aardig salaris opstrijkt vanuit de states
snap aankoop toen en nu als 3e spits zeker wel met aflopend contract en een begin waarde van 7,5 milj
nu is dat 6 milj zag ik, dus eigenlijk win win financieel gezien.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 maart 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
meest beperkte spits van de eredivisie |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Waar was onze Mexicaanse spits? Hopelijk niet op de bank , heb daar niet zo opglet! Maar als dan Redmond ingezet wordt ????????! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 31 maart 2025 - 15:45 schreef piet de paler het volgende:Waar was onze Mexicaanse spits? Hopelijk niet op de bank , heb daar niet zo opglet! Maar als dan Redmond ingezet wordt ????????! Die speelde zaterdag bij O21. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hele slechte speler. Traag, 0 balgevoel.
Kan alleen koppen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vorige wedstrijd al zijn kopduels verloren |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Had er voor het doel bij moeten zetten haha
Afgekeurde goal vandaag leek ook wel aardig. Maar nog niet teruggezien
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 april 2025 door MMM -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Vond em beter dan de onzichtbare UEDA hoor... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik ook,die Ueda haald het slechtste in me naar boven als hij zo speelt als een oud wijf |
|
|
|