|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 april 2025 - 18:32 schreef Leon FR1908 het volgende:Ik ook,die Ueda haald het slechtste in me naar boven als hij zo speelt als een oud wijf Echt man, precies of die op ballet zit of zo... pffff |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Op ballet doen ze in iedergdval nog hun haar in een knotje zodat ze er gaan last van hebben 😂 |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 april 2025 - 18:40 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Op ballet doen ze in iedergdval nog hun haar in een knotje zodat ze er gaan last van hebben 😂 😂😂
Of vangen ze nog eens een wijf op |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Hij maakte de gevraagde meters, meer verwacht ik eerlijk gezegd ook niet van hem. En nogmaals, ik had het wel begrepen als de scheids hem zelf had afgekeurd. Het was een lichte overtreding. VAR moet er alleen vanaf blijven denk ik.
Met zijn motoriek is Carranza aanvallend telkens een stap te laat. Het is wat het is. Maar dat werd vandaag niet zo gevraagd, dus invalbeurt was in orde. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Zeker als invaller vind ik wel echt de juiste energie brengen zeg, niet alleen vandaag maar regelmatig zo gezien. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Hopelijk met welriekende poes dan... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 april 2025 - 18:50 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Hij maakte de gevraagde meters, meer verwacht ik eerlijk gezegd ook niet van hem. En nogmaals, ik had het wel begrepen als de scheids hem zelf had afgekeurd. Het was een lichte overtreding. VAR moet er alleen vanaf blijven denk ik. Met zijn motoriek is Carranza aanvallend telkens een stap te laat. Het is wat het is. Maar dat werd vandaag niet zo gevraagd, dus invalbeurt was in orde. Met deze maatstaf had Linssen 60 procent minder goals gehad. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Misschien. Vond deze wel vrij opzichtig eerlijk gezegd, hoewel de overtreding zelf licht was. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Dat weet je pas als je je neus er tegen douwt...
Honden hebben dus echt wel een hondenleven, zo makkelijk ;) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Stiekum ( terug naar het voetbal) moest ik wel genieten van het Argentijnse temperament) tegen die gefrustreerde BMI. Gewoon ouderwets huppekee ( met risico op rood) Ook hoe die Goes ( zuigert) een paar keer een tikkie kreeg. Ja het mag niet maar wel mooi |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik zou onze mexicaanse vrind nog wel eens willen zien, weet niet hoe hij het in 021 doet. Weet iemand dit ? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Deze moet je echt weer verkopen komende zomer |
|
|
|