|
|
tomson
|
|
|
Ook al geblesseerd.. toe maar |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
We hebben meer wissel geblesseerden dan wissel spelers. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Haha ja het houd maar niet op |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Blessure aan z'n kaak. Van die enorme bonk bubbelicious |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Speelt zelden maar is altijd geblesseerd. En kan er niks van. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Het een is het gevolg van het andere. Al het allemaal boven je niveau is, dan loop je altijd op je tenen en in het rood. Zo zijn er wel meer binnengehaald. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Doet meteen van alles verkeerd haha |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Blok aan je been zo'n knakker. Fysiek een beul maar 0 voetbalgogme |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Heeft alles mee fysiek, maar kan alleen niet voetballen... |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Kan toch zeggen dat ie voor Bayern heeft gevoetbald in de Champions League |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Staat lekker op 4 meter te dekken |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Alibi voetbal. Ik ben er wel maar ik maak me niet nuttig |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Toch maar goed dat ie er is. Anders moesten we met een man minder verder ;) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wat een rare lamlendige snuiter is dit? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Deed zijn best,maar echt zonder niveau. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Eerst maar is trede lager ergens ballen ging allemaal te vlug dan ziet het er al gauw niet uit
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 januari 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Z’n Duits is niet goed genoeg. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zoiets inderdaad maar goed |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Fysiek blijft hij zeker overeind, maar je hoeft hem de bal niet te geven. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Op het laatst had hij pech omdat hij uit balans was om een goede pass te geven. Kreeg uiteindelijk ook een vrije trap. Dat zat hem dan even niet mee |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 22 januari 2025 - 23:37 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Op het laatst had hij pech omdat hij uit balans was om een goede pass te geven. Kreeg uiteindelijk ook een vrije trap. Dat zat hem dan even niet mee mwa, hij wacht ook 12 jaar met die pass. Ook toen hij los was had hij de tijd. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Echt T bij de 3 opvolgende stappen was hij totaal uit balans en moest eerst in balans komen om uberhaupt een pass te geven. Waarom denk je dat hij uiteindelijk nog die vrije trap kreeg en die gast geel. Goed gezien van die scheids |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote:Op woensdag 22 januari 2025 - 23:42 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Echt T bij de 3 opvolgende stappen was hij totaal uit balans en moest eerst in balans komen om uberhaupt een pass te geven. Waarom denk je dat hij uiteindelijk nog die vrije trap kreeg en die gast geel. Goed gezien van die scheids Mwah. Ik denk echt dat het meer met kwaliteit te maken heeft dan met de overtreding (die was er overduidelijk). |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nee ik blijf er bij dat hij uit balans was nog na die 3 passen en daarom en te laat en geen goede pass meer kon geven . Die scheids floot niet voor niks afwachten totdat moment. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 22 januari 2025 - 23:42 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Echt T bij de 3 opvolgende stappen was hij totaal uit balans en moest eerst in balans komen om uberhaupt een pass te geven. Waarom denk je dat hij uiteindelijk nog die vrije trap kreeg en die gast geel. Goed gezien van die scheids Er waren in die situatie wat verzachtende omstandigheden, maar goed, de rest van de wedstrijd spreekt ook niet echt in zijn voordeel. Zijn spel aan de bal hebben we het dan over.
Scheids was wel heel goed vond ik ja. Zat er kort op en zag alles direct. Alleen een momentje met Hadj-Moussa staat me bij, die wel erg goedkoop een vrije trap meekreeg. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Vraag t m effe. In je beste Frans. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote:Op woensdag 22 januari 2025 - 23:47 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Er waren in die situatie wat verzachtende omstandigheden, maar goed, de rest van de wedstrijd spreekt ook niet echt in zijn voordeel. Zijn spel aan de bal hebben we het dan over. Scheids was wel heel goed vond ik ja. Zat er kort op en zag alles direct. Alleen een momentje met Hadj-Moussa staat me bij, die wel erg goedkoop een vrije trap meekreeg. Ja en de gele van Hancko die wat zwaar was. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hij was aanwezig en deed geen klote en was zwaar irritant om naar te kijken. Maar bij die overtreding geef ik hem in het voordeel omdat ik het zo gezien heb zoals ik het eerder schreef. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Vond die kaart wel terecht. Onhandig gedaan van Hancko. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Hoop misbaar en een fopduik |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Op zo’n avond moet je eigenlijk het negatieve even laten. Maar gewoon even nette kritiek dan. Deze jongen kan echt niet. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op donderdag 23 januari 2025 - 00:18 schreef MMM het volgende:Op zo’n avond moet je eigenlijk het negatieve even laten. Maar gewoon even nette kritiek dan. Deze jongen kan echt niet. Vond ik ook, erg onbeholpen, en nerveus |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Alsof ie eigenlijk tennist ofzo maar hier ff komt invallen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Eens, een schouderduw en het was opgelost in plaats van met de handjes duwen. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op donderdag 23 januari 2025 - 00:18 schreef MMM het volgende:Op zo’n avond moet je eigenlijk het negatieve even laten. Maar gewoon even nette kritiek dan. Deze jongen kan echt niet. inderdaad schrok ik ook , verhuren maar weer gelukkig hebben we nog niet zoveel spelers verhuurd |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Formulieren waren verwisseld, was voor Dordrecht bedoeld. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Pfffft haha wat is dit joh |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Van wat kan ie nu stuk raken haha,, het kan allemaal niveautje te hoog voor hem zijn en op zn tenen moet lopen op trainingsveld, ziet er niet positief allemaal voor hem en ons uit dus gegokt en verloren met 2-3 ton. |
|
|
|