|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Slagvaardig Feyenoord presenteert tweede middenvelder (17) van de dag vrijdag, 14 juni 2024 (16:25)
Feyenoord heeft de 17-jarige middenvelder Aleks Zekovic gepresenteerd als hun tweede nieuwe aanwinst op vrijdag. Zekovic komt transfervrij over van het Franse Angers SCO en zal zijn intrede doen in De Kuip met een contract dat loopt tot de zomer van 2026, met een optie voor nog een extra jaar. Hoewel het precieze plan van Feyenoord met Zekovic nog niet bekend is, heeft de tiener in het afgelopen seizoen zijn kunnen laten zien bij de Onder-19 van Angers en daarna doorgegroeid naar het beloftenteam van de club. Eerder op de dag had Feyenoord al Chris-Kévin Nadje gepresenteerd, een 22-jarige middenvelder die direct voor het eerste elftal zal uitkomen.
-----
Veel in Frankrijk aan 't scouten de laatste tijd precies..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 14 juni 2024 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Wel mooi dat feyenoord ook scouting ed gebruikt voor niet alleen feyenoord 1 maar überhaupt voor toekomst waarde creëren dmv goeie talenten halen en verhuren of voor o21/017/dordt,, veel breder aan het oriënteren zo lijkt het
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 14 juni 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Ja vind ik ook. Er vroeg bij zijn, en verder ontwikkelen.
Maar Frankrijk is wel echt een nieuwe target geworden. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Dat is wel heel nieuw ja,, überhaupt nieuw voor Nederlandse clubs,, psv dan tijd geleden met Sangare zover ik weet maar daar houd het wel op |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 - 18:34 schreef bijft007 het volgende:Dat is wel heel nieuw ja,, überhaupt nieuw voor Nederlandse clubs,, psv dan tijd geleden met Sangare zover ik weet maar daar houd het wel op Wel mooi vind ik |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
er is een filmpje van zijn kunsten , 1908 had het een poosje geleden geplaatst jammer genoeg kan ik het niet terug vinden , misschien een handige hier op het forum die hem wel weet te vinden en het wil paatsen zou top zijn |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik heb m toen ook gezien maar kan nu ook niks vinden. In iedergeval Welkom Aleks. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Filmpje is niet meer beschikbaar |
|
|
|