BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ideale opstelling 2024/2025

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
JOOD
 JOOD - woensdag 19 juni 2024 - 18:19   quote  deeplink  
Wat denken jullie? Ik heb de basis als 1e, invallers als 2e. Waar aankoop staat, is dat direct voor de basis.

Ramaj/Rulli

Rensch/Gaai - Sutalo/jeugd? - Hato/jeugd? - Sosa/aankoop

Kaplan/Vos/vd Boomen

Henderson/ Hlynsson- Taylor/Mannsverk

Godts/Berghuis - Brobbey/Akpom - Bergwijn/Forbs

Kaplan kan ook als verdediger, verder kunnen er aardig wat spelers op meerdere posities uit de voeten.

Met de juiste tactiek en een goede linksback zijn we al redelijk sterk…
nummer10
 nummer10 - woensdag 19 juni 2024 - 18:24   quote  deeplink  
Ik wacht eerst lekker af wat er vertrekt en wat erbij komt, een opstelling maken nu is onmogelijk
p111
 p111 - woensdag 19 juni 2024 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juni 2024 - 18:19 schreef JOOD het volgende:
Wat denken jullie? Ik heb de basis als 1e, invallers als 2e. Waar aankoop staat, is dat direct voor de basis.

Ramaj/Rulli

Rensch/Gaai - Sutalo/jeugd? - Hato/jeugd? - Sosa/aankoop

Kaplan/Vos/vd Boomen

Henderson/ Hlynsson- Taylor/Mannsverk

Godts/Berghuis - Brobbey/Akpom - Bergwijn/Forbs

Kaplan kan ook als verdediger, verder kunnen er aardig wat spelers op meerdere posities uit de voeten.

Met de juiste tactiek en een goede linksback zijn we al redelijk sterk…
De helft moet vertrekken
Pietje
 Pietje - vrijdag 21 juni 2024 - 16:48   quote  deeplink  
Wat nummer10 al schreef: je kunt er op dit moment nog geen zinnig woord over zeggen. Er zijn nog veel te veel dingen en namen onzeker. Je kunt wel e.e.a. hopen, maar dat is dan ook alles. Ik waag me (nog) niet aan een voorspelling.
Scout2
 Scout2 - maandag 15 juli 2024 - 11:02   quote  deeplink  
Middenveld voor nu

Henderson(6) fitz-jim(8) berghuis(10) moet wel zijn taken uitvoeren dan.
Pietje
 Pietje - maandag 15 juli 2024 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 juli 2024 - 11:02 schreef Scout2 het volgende:
Middenveld voor nu

Henderson(6) fitz-jim(8) berghuis(10) moet wel zijn taken uitvoeren dan.
En dan hoop ik toch nog op Eriksen!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 15 juli 2024 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juni 2024 - 23:03 schreef p111 het volgende:

[..]

De helft moet vertrekken
Moet?
Dit hopen ze, er zal toch belangstelling moeten zijn, daarnaast moeten ze nog over de brug komen.
Ging het maar zo makkelijk
Scout2
 Scout2 - maandag 15 juli 2024 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 juli 2024 - 17:27 schreef Pietje het volgende:

[..]

En dan hoop ik toch nog op Eriksen!
Afwachten dus, al zie ik het ook wel in Fitz-jim zitten en hoop ik op een iets jonger nummer 6 en een echte 10.

Ik persoonlijk zie Hendersen niet meer als wisselspeler.
Pietje
 Pietje - maandag 15 juli 2024 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 juli 2024 - 18:26 schreef Scout2 het volgende:

[..]

Afwachten dus, al zie ik het ook wel in Fitz-jim zitten en hoop ik op een iets jonger nummer 6 en een echte 10.

Ik persoonlijk zie Hendersen niet meer als wisselspeler.
Zeker afwachten, scout.
Ja Fitz-Jim is een mega talent, net als Hato. Dan heb je in het veld toch evht een paar ervaren spelers nodig die de jonge spelers bij de hand te nemen. Zoals Henderson en Berghuis.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 15 juli 2024 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 juli 2024 - 18:31 schreef Pietje het volgende:

[..]

Zeker afwachten, scout.
Ja Fitz-Jim is een mega talent, net als Hato. Dan heb je in het veld toch evht een paar ervaren spelers nodig die de jonge spelers bij de hand te nemen. Zoals Henderson en Berghuis.
Klopt
bertus bikkel
 bertus bikkel - maandag 22 juli 2024 - 19:54   quote  deeplink  
Hoe het ook wordt neergezet, donderdag zitten we gewoon weer in onze Arena hoor...
Weet niet wat we al mogen verwachten maar er zal in ieder geval inzet zijn.
Spelertjes weten dat deze trainer er bovenop zit en niet schroomt om te wisselen. En dit is het moment om je te laten zien als je wat wilt dit seizoen....
Ik zeg; laat maar komen...lekkere temperatuur en heerlijk biertje erbij!!!!😅👍
p111
 p111 - dinsdag 23 juli 2024 - 16:57   quote  deeplink  
Als die Italiaan Pasveer boven Ramaij verkiest is er weer oorlog in de club,zou een belachelijke beslissing zijn.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 23 juli 2024 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 juli 2024 - 16:57 schreef p111 het volgende:
Als die Italiaan Pasveer boven Ramaij verkiest is er weer oorlog in de club,zou een belachelijke beslissing zijn.
Want ?

Ramaj moest het hebben van zijn reflexen maar soms ook enorme blunders.. daarbij stuurde hij het elftal totaal niet aan door gebrek aan ervaring...

Pasveer daarin tegen liet wederom in de voorbereiding gewoon zien nog meer dan een prima keeper te zijn, puur door zijn ervaring staat die vaak goed en stuurt die het elftal vele malen beter dan ramaj, iets wat dit jonge elftal nodig heeft...

Dat ramaj als jonge talentvolle keeper niet een jaar wil blijven en te willen leren maar een gelouterde keeper als pasveer zegt meer over de mentaliteit van ramaj dan over de keuze...
remco k
 remco k - dinsdag 23 juli 2024 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 juli 2024 - 17:15 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Want ?

Ramaj moest het hebben van zijn reflexen maar soms ook enorme blunders.. daarbij stuurde hij het elftal totaal niet aan door gebrek aan ervaring...

Pasveer daarin tegen liet wederom in de voorbereiding gewoon zien nog meer dan een prima keeper te zijn, puur door zijn ervaring staat die vaak goed en stuurt die het elftal vele malen beter dan ramaj, iets wat dit jonge elftal nodig heeft...

Dat ramaj als jonge talentvolle keeper niet een jaar wil blijven en te willen leren maar een gelouterde keeper als pasveer zegt meer over de mentaliteit van ramaj dan over de keuze...
Pasveer amper nog goede reflexen en aan de bal nam hij ook
In de voorbereiding veel meer risico dan Ramaj.

Hoezo kapitaalvernietiging
nummer10
 nummer10 - dinsdag 23 juli 2024 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 juli 2024 - 18:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Pasveer amper nog goede reflexen en aan de bal nam hij ook
In de voorbereiding veel meer risico dan Ramaj.

Hoezo kapitaalvernietiging
Pasveer als een coachende keeper die de boel beter neerzet onderschat je nu wel een beetje... Daarbij maakte ramaj ook afgelopen seizoen echt wel flinke blunders en ook jay en rulli zijn grabbeltonnen die onzeker overkomen..

Maar hey ik had al wel verwacht dat je er een 180graden draai aan zou geven en het niet eens zou zijn.. ik weet 100 procent zeker als ik kapitaalvernietiging had gezegd jij precies de andere kant zou benoemen 🤣
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 23 juli 2024 - 19:12   quote  deeplink  
Is strategisch van Ajax, Ajax heeft geld nodig, vandaar dat ze hopen dat zowel Ramaj als ook Rulli verkocht worden, en wie weet Gorter ook nog

Pasveer mag zolang even eerste keeper zijn, for the time being en halen dan de veel goedkopere Jeffrey de Lange van Go ahead, daarnaast kunnen ze dan nog wat meer doen
Ik vind het uitgekookt
nummer10
 nummer10 - dinsdag 23 juli 2024 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 juli 2024 - 19:12 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Is strategisch van Ajax, Ajax heeft geld nodig, vandaar dat ze hopen dat zowel Ramaj als ook Rulli verkocht worden, en wie weet Gorter ook nog

Pasveer mag zolang even eerste keeper zijn, for the time being en halen dan de veel goedkopere Jeffrey de Lange van Go ahead, daarnaast kunnen ze dan nog wat meer doen
Ik vind het uitgekookt
Dat is indd ook een mogelijkheid en geen slechte optie lijkt mij... Vind de mentaliteit van ramaj wel tegenvallen dan overigens... Daarbij is onze trainer een oud keeper trainer, ik neem aan dat die er wel zicht in heeft, daarom snap ik de negatieve reacties ook niet echt..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 23 juli 2024 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 juli 2024 - 19:14 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Dat is indd ook een mogelijkheid en geen slechte optie lijkt mij... Vind de mentaliteit van ramaj wel tegenvallen dan overigens... Daarbij is onze trainer een oud keeper trainer, ik neem aan dat die er wel zicht in heeft, daarom snap ik de negatieve reacties ook niet echt..
Het draait allemaal om de poen joh, Ajax heeft knaken nodig om sommige spelers binnen te halen nu Sutalo niet weg wil en ook de verkoop van anders spelers tegen valt.

Ze hebben een 40 jarige Pasveer van stal gehaald zodat de andere keepers opstappen, let maar die gaat heus niet het hele seizoen keepen
p111
 p111 - dinsdag 23 juli 2024 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 juli 2024 - 19:12 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Is strategisch van Ajax, Ajax heeft geld nodig, vandaar dat ze hopen dat zowel Ramaj als ook Rulli verkocht worden, en wie weet Gorter ook nog

Pasveer mag zolang even eerste keeper zijn, for the time being en halen dan de veel goedkopere Jeffrey de Lange van Go ahead, daarnaast kunnen ze dan nog wat meer doen
Ik vind het uitgekookt
Ik vind hrt stom,die man heeft ons vorig seizoen punten opgeleverd en Pasveer is gewoon een oude respectvolle reserve keeper dit zou een drama zijn en graaft die trainer zijn eigen graf.
nummer10
 nummer10 - woensdag 24 juli 2024 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 juli 2024 - 23:06 schreef p111 het volgende:

[..]

Ik vind hrt stom,die man heeft ons vorig seizoen punten opgeleverd en Pasveer is gewoon een oude respectvolle reserve keeper dit zou een drama zijn en graaft die trainer zijn eigen graf.
Door zijn ervaring en goed opstellen hoeft die niet zovaak te duiken... Daarbij stuurt die de verdediging ook nog eens, iets wat ramaj compleet mist.. Ohja en ook ramaj was soms echt aan het stuntelen en nam echt enorm veel risico af en toe aan de bal wat je ook punten heeft gekost... Nee hoor geef mij Pasveer maar en dan haal je voor rulli en ramaj een betere..

Ik zeg overigens nergens dat Pasveer nog een topper is maar ik ga ervan uit dat een ex keeper trainer het beter weet dan ons..
remco k
 remco k - donderdag 25 juli 2024 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 juli 2024 - 19:00 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Pasveer als een coachende keeper die de boel beter neerzet onderschat je nu wel een beetje... Daarbij maakte ramaj ook afgelopen seizoen echt wel flinke blunders en ook jay en rulli zijn grabbeltonnen die onzeker overkomen..

Maar hey ik had al wel verwacht dat je er een 180graden draai aan zou geven en het niet eens zou zijn.. ik weet 100 procent zeker als ik kapitaalvernietiging had gezegd jij precies de andere kant zou benoemen 🤣
En in welke wereld zou het kapitaalvernietiging zijn om de talentvolle goede jonge keeper te laten spelen ipv een 40 jarige speler.

Vandaag ook gewoon een matig optreden en heel onzeker.

Ramai afgelopen jaar gewoon heel erg goed voor een debuut seizoen en die zou zich nu moeten doorontwikkelen.

Pasveer laat vandaag ook gewoon zien dat het een slechte keuze is.
remco k
 remco k - donderdag 25 juli 2024 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 juli 2024 - 19:14 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Dat is indd ook een mogelijkheid en geen slechte optie lijkt mij... Vind de mentaliteit van ramaj wel tegenvallen dan overigens... Daarbij is onze trainer een oud keeper trainer, ik neem aan dat die er wel zicht in heeft, daarom snap ik de negatieve reacties ook niet echt..
Als je zo overduidelijk de beste keeper bent, en dat is hij ook gewoon. Dan snap ik hem volledig. Die jongen moet met zijn talent en waar hij aan geproefd heeft gewoon spelen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 25 juli 2024 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 juli 2024 - 22:31 schreef remco k het volgende:

[..]

En in welke wereld zou het kapitaalvernietiging zijn om de talentvolle goede jonge keeper te laten spelen ipv een 40 jarige speler.

Vandaag ook gewoon een matig optreden en heel onzeker.

Ramai afgelopen jaar gewoon heel erg goed voor een debuut seizoen en die zou zich nu moeten doorontwikkelen.

Pasveer laat vandaag ook gewoon zien dat het een slechte keuze is.
Eens, je ziet gewoon een oude man die te kort schiet
nummer10
 nummer10 - vrijdag 26 juli 2024 - 03:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 juli 2024 - 22:31 schreef remco k het volgende:

[..]

En in welke wereld zou het kapitaalvernietiging zijn om de talentvolle goede jonge keeper te laten spelen ipv een 40 jarige speler.

Vandaag ook gewoon een matig optreden en heel onzeker.

Ramai afgelopen jaar gewoon heel erg goed voor een debuut seizoen en die zou zich nu moeten doorontwikkelen.

Pasveer laat vandaag ook gewoon zien dat het een slechte keuze is.
Heb je gewacht op vanavond ja ? Wat een kleinkind ook dit 🤣 slechte keus ? 1-0 door dat de voorhoede niet rendeerde want met rust had het al 3-0 moeten staan en zag je een andere wedstrijd.. Pasveer onderdruk van de media de laatste dagen, en weet je nog marseille en goahead afgelopen seizoen of heb je daar geen actieve herinneringen aan ? En de ballen door het midden en sorry roepen ? Maar echt oprecht grappig dat je afgelopen seizoen ramaj nog liep af te branden en rulli wou zien 🤣🤣🤣

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 juli 2024 door nummer10 --
remco k
 remco k - vrijdag 26 juli 2024 - 07:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juli 2024 - 03:08 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Heb je gewacht op vanavond ja ? Wat een kleinkind ook dit 🤣 slechte keus ? 1-0 door dat de voorhoede niet rendeerde want met rust had het al 3-0 moeten staan en zag je een andere wedstrijd.. Pasveer onderdruk van de media de laatste dagen, en weet je nog marseille en goahead afgelopen seizoen of heb je daar geen actieve herinneringen aan ? En de ballen door het midden en sorry roepen ? Maar echt oprecht grappig dat je afgelopen seizoen ramaj nog liep af te branden en rulli wou zien 🤣🤣🤣
Gewacht? Waar heb ik op gewacht?

Afgelopen seizoen heeft Ramaj het gewoon heel goed gedaan voor een debuterende keeper. En ja hij heeft een paar foutjes gemaakt. Maar die maakte Neuer en ter Stegen ook in hun eerste jaren. Sterker nog, die maken ze soms nog weleens.

Ik heb Ramaj niet afgebrand. Totaal niet zelfs, ben je weer je pilletjes vergeten?

Beide keepers zijn overigens gewoon een stuk beter dan Pasveer. Ook Rulli is namelijk gewoon een hele goede keeper.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 26 juli 2024 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 juli 2024 - 19:00 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Pasveer als een coachende keeper die de boel beter neerzet onderschat je nu wel een beetje... Daarbij maakte ramaj ook afgelopen seizoen echt wel flinke blunders en ook jay en rulli zijn grabbeltonnen die onzeker overkomen..

Maar hey ik had al wel verwacht dat je er een 180graden draai aan zou geven en het niet eens zou zijn.. ik weet 100 procent zeker als ik kapitaalvernietiging had gezegd jij precies de andere kant zou benoemen 🤣
In de wedstrijden waarin Pasveer na zijn ene geweldige seizoen speelde toonde ook hij aan een enorme grabbelton te zijn. Kwam ook gewoon door een enorm slechte defensie. Ajax is gewoon afgezwakt naar een team dat een 40 jarige keeper belangrijk maakt. Totdat deze vanwege zijn blessuregevoeligheid er weer eens uit ligt en keepers als Ramaj en Rulli zijn vertrokken. Nee lekker verkrachten die hele zooi en borduren op dit soort debiele beslissingen. Succes maar de hele club is naar de klote en verantwoordelijken staan nog steeds aan het roer.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 26 juli 2024 - 11:59   quote  deeplink  
En ja 1000x liever Ramaj dan Pasveer. Maar ja dat snappen mongooltjes als nummer10 niet
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 26 juli 2024 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juli 2024 - 07:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Gewacht? Waar heb ik op gewacht?

Afgelopen seizoen heeft Ramaj het gewoon heel goed gedaan voor een debuterende keeper. En ja hij heeft een paar foutjes gemaakt. Maar die maakte Neuer en ter Stegen ook in hun eerste jaren. Sterker nog, die maken ze soms nog weleens.

Ik heb Ramaj niet afgebrand. Totaal niet zelfs, ben je weer je pilletjes vergeten?

Beide keepers zijn overigens gewoon een stuk beter dan Pasveer. Ook Rulli is namelijk gewoon een hele goede keeper.
Neuer maakte als beste keeper zelfs blunders bij het nationale elftal. Maar alsjeblieft Remco, laat die mongool nummer10 lekker links liggen. Die is de discussie niet waard.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 26 juli 2024 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juli 2024 - 11:59 schreef Ajax Warrior het volgende:
En ja 1000x liever Ramaj dan Pasveer. Maar ja dat snappen mongooltjes als nummer10 niet
Mongooltjes nog wel... Zow zow stoere jonge🤣 zoals je kon lezen afgelopen seizoen was ik fan van ramaj als talentvolle keeper en riep zelfs om hem... Echter snap ik de keus op dit moment voor een keeper die de achterhoede beter neerzet, thats all
nummer10
 nummer10 - vrijdag 26 juli 2024 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juli 2024 - 07:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Gewacht? Waar heb ik op gewacht?

Afgelopen seizoen heeft Ramaj het gewoon heel goed gedaan voor een debuterende keeper. En ja hij heeft een paar foutjes gemaakt. Maar die maakte Neuer en ter Stegen ook in hun eerste jaren. Sterker nog, die maken ze soms nog weleens.

Ik heb Ramaj niet afgebrand. Totaal niet zelfs, ben je weer je pilletjes vergeten?

Beide keepers zijn overigens gewoon een stuk beter dan Pasveer. Ook Rulli is namelijk gewoon een hele goede keeper.
Communicatie in de achterhoede (sturen van een keeper)... Dat miste ik toch echt compleet met rulli en ramaj op doel en vooral nu met baas en hato en Rensch achterin... Ik denk dat dat de hoofdreden is om hem erin te zetten... Zal nog wel veranderen, mits ramaj niet bang is om te leren en te vechten voor zijn plekje... Zou een oud keeper trainer het echt niet goed zien op de trainingen etc ?
Scout2
 Scout2 - vrijdag 26 juli 2024 - 14:07   quote  deeplink  
Je hebt een echte 10 nodig, berghuis is geen 10 taylor is geen 10
Scout2
 Scout2 - vrijdag 26 juli 2024 - 14:07   quote  deeplink  
Van den boomen is ook geen 10
p111
 p111 - vrijdag 26 juli 2024 - 16:41   quote  deeplink  
Je hebt meerdere spelers nodig maaar je moet eerst het puin kwijt
remco k
 remco k - vrijdag 26 juli 2024 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juli 2024 - 12:36 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Communicatie in de achterhoede (sturen van een keeper)... Dat miste ik toch echt compleet met rulli en ramaj op doel en vooral nu met baas en hato en Rensch achterin... Ik denk dat dat de hoofdreden is om hem erin te zetten... Zal nog wel veranderen, mits ramaj niet bang is om te leren en te vechten voor zijn plekje... Zou een oud keeper trainer het echt niet goed zien op de trainingen etc ?
Ah jij weet wat ze wel of niet naar elkaar coachen voor de tv.

Topper ben je.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 27 juli 2024 - 01:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juli 2024 - 12:32 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Mongooltjes nog wel... Zow zow stoere jonge🤣 zoals je kon lezen afgelopen seizoen was ik fan van ramaj als talentvolle keeper en riep zelfs om hem... Echter snap ik de keus op dit moment voor een keeper die de achterhoede beter neerzet, thats all
Je bevestigd helemaal wat ik van je vind!
nummer10
 nummer10 - zaterdag 27 juli 2024 - 02:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juli 2024 - 22:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Ah jij weet wat ze wel of niet naar elkaar coachen voor de tv.

Topper ben je.
En jij had hoger op gevoetbald ? 🤣
nummer10
 nummer10 - zaterdag 27 juli 2024 - 02:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2024 - 01:39 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Je bevestigd helemaal wat ik van je vind!
Awwwwgosh en je denkt dat ik er wakker van lig wat jij van me vind ? Of wie ook hier ? 🤣 Ik besef me heel goed waarom mensen weg zijn gegaan warrior en heb nog steeds contact met ze, en ik ben niet diegene die dit forum heeft verkracht... Dit is veroorzaakt door betweters en kleine spelers met een grote bek 😘

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 juli 2024 door nummer10 --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 27 juli 2024 - 08:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2024 - 02:31 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Awwwwgosh en je denkt dat ik er wakker van lig wat jij van me vind ? Of wie ook hier ? 🤣 Ik besef me heel goed waarom mensen weg zijn gegaan warrior en heb nog steeds contact met ze, en ik ben niet diegene die dit forum heeft verkracht... Dit is veroorzaakt door betweters en kleine spelers met een grote bek 😘
Yeah sure! Ik ben een tijd weggeweest omdat ik helemaal krankjorum werd van jou. En nu ik gisteren weer eens meelas begon ik me gelijk weer te irriteren in verband met jouw inbreng. Dus jazeker heb jij het forum veerkracht. En ik kan er zo gelijk nog een aantal bevestigen
Maar blijf lekker doorgaan en je kop in het zand steken. Je bevestigd enkel wat ik al langer dacht.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 27 juli 2024 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2024 - 08:30 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Yeah sure! Ik ben een tijd weggeweest omdat ik helemaal krankjorum werd van jou. En nu ik gisteren weer eens meelas begon ik me gelijk weer te irriteren in verband met jouw inbreng. Dus jazeker heb jij het forum veerkracht. En ik kan er zo gelijk nog een aantal bevestigen
Maar blijf lekker doorgaan en je kop in het zand steken. Je bevestigd enkel wat ik al langer dacht.
Een aantal.. er zullen vast mensen zijn die mij niks vinden (boeit me niet) maar dat geldt ook voor een paar nog actieve mensen waarom anderen wegblijven dus tjah..
bertus bikkel
 bertus bikkel - zondag 28 juli 2024 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juli 2024 - 14:07 schreef Scout2 het volgende:
Je hebt een echte 10 nodig, berghuis is geen 10 taylor is geen 10
Klopt, Eriksen zou wel n echte 10 zijn. Volgens mij op te pikken voor 5 miljoen....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 28 juli 2024 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2024 - 21:38 schreef bertus bikkel het volgende:

[..]

Klopt, Eriksen zou wel n echte 10 zijn. Volgens mij op te pikken voor 5 miljoen....
Jammer dat Ajax helemaal niets kan doen, Er wordt namelijk tot op heden geen moer verkocht

Ben bang dat spelers als Rosario, Eriksen, Serge Roberto, Weghorst aan onze neus voorbij gaan.

Al hebben ze niet allemaal mijn voorkeur
JOOD
 JOOD - zondag 28 juli 2024 - 22:19   quote  deeplink  
Hele discussie over keepers die een beetje (persoonlijk) uit de hand loopt..

Waarom niet gewoon Rulli? Dat is wel een prima keeper hoor. Ramaj vind ik maar een vreemde springer. En Pasveer is toch echt wel te oud..

Als het voor de verkoop van Rulli en/of Ramaj bedoeld is is het een goede zet. Ramaj kun je nu voor veel verkopen 👌🏻

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 juli 2024 door JOOD --
JOOD
 JOOD - zondag 28 juli 2024 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2024 - 22:03 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Jammer dat Ajax helemaal niets kan doen, Er wordt namelijk tot op heden geen moer verkocht

Ben bang dat spelers als Rosario, Eriksen, Serge Roberto, Weghorst aan onze neus voorbij gaan.

Al hebben ze niet allemaal mijn voorkeur
Nou… een middenveld met Henderson, Roberto en Eriksen 🤤 (Ik vond Henderson echt heerlijk spelen donderdag. Stabiel aan de bal, overzicht, coaching, mentaliteit. Een echte aanvoerder!)

Maar inderdaad, helemaal niets doen is echt slecht. Er moet toch van alles mogelijk zijn zou je denken.. zou Mislintat het echt zo verneukt hebben? Zo ja dan mag de financieel directrice vandaag nog haar ontslag indienen!
p111
 p111 - zondag 28 juli 2024 - 22:47   quote  deeplink  
Wat ik mij afvraag dat wij al een geruime tijd klote met een linksback,terwijl niemend het over Bakker heeft oudjeugd speler Ajax en jong Oranje en nu de linksback van atalanta,lijkt mij toch wel haalbaar ? een echte Ajax voetballer
JOOD
 JOOD - zondag 28 juli 2024 - 23:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2024 - 22:47 schreef p111 het volgende:
Wat ik mij afvraag dat wij al een geruime tijd klote met een linksback,terwijl niemend het over Bakker heeft oudjeugd speler Ajax en jong Oranje en nu de linksback van atalanta,lijkt mij toch wel haalbaar ? een echte Ajax voetballer
Ik denk dat je daar met Hato een prima oplossing hebt nu. Zeker hoe Farioli wil gaan spelen. Dat wordt meer een middenvelder dan vleugel. Daar staat Hato prima, verdedigend ook sterk.

Wijndag en Sosa dan snel verkopen hoop ik!
Scout2
 Scout2 - maandag 29 juli 2024 - 09:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2024 - 21:38 schreef bertus bikkel het volgende:

[..]

Klopt, Eriksen zou wel n echte 10 zijn. Volgens mij op te pikken voor 5 miljoen....
Eriksen is ook geen echte 10

Maar wel meer geschikt dan de anderen idd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 juli 2024 door Scout2 --
p111
 p111 - maandag 29 juli 2024 - 09:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 juli 2024 - 09:01 schreef Scout2 het volgende:

[..]

Eriksen is ook geen echte 10

Maar wel meer geschikt dan de anderen idd.
Eriksen maakt je team meteen zoveel sterker 5 miljoen zeker waard.Salaris zal het dingetje worden denk ik !!
JOOD
 JOOD - maandag 29 juli 2024 - 10:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 juli 2024 - 09:01 schreef Scout2 het volgende:

[..]

Eriksen is ook geen echte 10

Maar wel meer geschikt dan de anderen idd.
Als ik het een beetje in kan schatten speelt Farioli graag met een 6 en dan twee ‘8’ spelers.. Dus Eriksen zou altijd een topaankoop zijn!
Scout2
 Scout2 - maandag 29 juli 2024 - 11:28   quote  deeplink  
Dat Eriksen een versterking is, dat ben ik met jullie eens.
hjf
 hjf - maandag 29 juli 2024 - 11:33   quote  deeplink  
Als ik de posts van de afgelopen zaterdag lees, dan vind ik het jammer dat er zo met elkaar wordt omgegaan. We zijn toch allemaal voor dezelfde club? Of vergis ik mij? Ik ben er wel eens een tijdje weggeweest vanwege enerzijds om privé- en zakelijke redenen en anderzijds vanwege het feit, dat ik voelde dat ik op het forum volkomen werd genegeerd als ik een naar mijn mening zinvolle post plaatste met soms een vraag erbij waarop vervolgens geen enkele reactie kwam. Dat laatste heb ik maar naast mij neergelegd. Je bent per slot van rekening niet verplicht om te reageren.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ideale opstelling 2024/2025









0.0065410