BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ideale opstelling 2024/2025

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nummer10
 nummer10 - dinsdag 13 augustus 2024 - 15:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2024 - 13:17 schreef p111 het volgende:
Weer een heerlijke wedstrijd van Kaplan gezien bij jong Ajax,deze jonge gast hoort toch echt in basis Ajax.
Tjah maar satulo en baas doen het natuurlijk nu gewoon na behoren... Kaplan gaat zijn kans nog wel krijgen/pakken
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 13 augustus 2024 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2024 - 13:17 schreef p111 het volgende:
Weer een heerlijke wedstrijd van Kaplan gezien bij jong Ajax,deze jonge gast hoort toch echt in basis Ajax.
Blijft rustig aan de bal, en behoudt het overzicht wat heel belangrijk is.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 13 augustus 2024 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2024 - 13:18 schreef p111 het volgende:
Ook een geweldige pool van 18 jaar als rechter spits,mag hij gerust wel is uit proberen.
Mee eens ik vond Jan Faberski de beste aan de kant van Ajax
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 13 augustus 2024 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2024 - 15:13 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Tjah maar satulo en baas doen het natuurlijk nu gewoon na behoren... Kaplan gaat zijn kans nog wel krijgen/pakken
Baas ook goed maar omdat hij centraal staat is dat je sterk moet zijn met de kop, dus denk ik dat je met Kaplan beter uit bent.

Voor iedere positie moet je minimaal 2 spelers hebben die onderling niet veel minder zijn dus super toch...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 augustus 2024 door Jack Huntelaar --
p111
 p111 - dinsdag 13 augustus 2024 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2024 - 18:00 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Baas ook goed maar omdat hij centraal staat is dat je sterk moet zijn met de kop, dus denk ik dat je met Kaplan beter uit bent.

Voor iedere positie moet je minimaal 2 spelers hebben die onderling niet veel minder zijn dus super toch...
klopt
p111
 p111 - woensdag 14 augustus 2024 - 09:51   quote  deeplink  
Dan lees je weer gerucht dat Ajax Kaplan misschien naar Turkey wil verkopen,waarom schrijven dit soort sites deze onzin,je gaat mij toch niet vertellen dat Kaplan een van je beste en meest talentvolle verdedigers gaat verkopen en dat een Rensch en Sutalo mogen blijven ? das kan echt niet waar zijn,belachelijk bericht.
Pietje
 Pietje - woensdag 14 augustus 2024 - 12:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 augustus 2024 - 09:51 schreef p111 het volgende:
Dan lees je weer gerucht dat Ajax Kaplan misschien naar Turkey wil verkopen,waarom schrijven dit soort sites deze onzin,je gaat mij toch niet vertellen dat Kaplan een van je beste en meest talentvolle verdedigers gaat verkopen en dat een Rensch en Sutalo mogen blijven ? das kan echt niet waar zijn,belachelijk bericht.
Als dat waar zou zijn, dan zal dat alles te maken hebben met het feit dat Ajax dringend verlegen zit om geld om zich op andere posities te versterken.
Ik hoop oprecht dat dit gerucht niet waar is. Ik ben zeer gecharmeerd van de verdediger Kaplan. Maar ja... money, money, money!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 augustus 2024 door Pietje --
p111
 p111 - woensdag 14 augustus 2024 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 augustus 2024 - 12:44 schreef Pietje het volgende:

[..]

Als dat waar zou zijn, dan zal dat alles te maken hebben met het feit dat Ajax dringend verlegen zit om geld om zich op andere posities te versterken.
Ik hoop oprecht dat dit gerucht niet waar is. Ik ben zeer gecharmeerd van de verdediger Kaplan. Maar ja... money, money, money!
Ik vind het nog altijd een fout beleid dat je goeie spelers gaat verkopen om geld te innen om nw spelers te kopen.Verkoop dat zooitje halfbakken spelers dan wordt je sterker.En mochten die spelers moeilijk te verkopen zijn dan moet je met de prijs zakken of verhuren zo dat je salaris huis omlaag gaat.
Pietje
 Pietje - woensdag 14 augustus 2024 - 14:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 augustus 2024 - 14:15 schreef p111 het volgende:

[..]

Ik vind het nog altijd een fout beleid dat je goeie spelers gaat verkopen om geld te innen om nw spelers te kopen.Verkoop dat zooitje halfbakken spelers dan wordt je sterker.En mochten die spelers moeilijk te verkopen zijn dan moet je met de prijs zakken of verhuren zo dat je salaris huis omlaag gaat.
Vooropgesteld: je het gelijk wat betreft de verkoop van je beste spelers. Aan de andere kant, die beste spelers leveren de meeste euro's op. Blijven dus de kwalitatief mindere spelers over, dus een kleinere kans om in de top drie van de ED te eindigen. Kortom een duivels dilemma voor de TD van Ajax.
Pietje
 Pietje - woensdag 14 augustus 2024 - 15:37   quote  deeplink  
Wat betreft de euro's, mag Ajax binnenkort 2,5 miljoen euro bijschrijven aan solidariteitsbijdrage i.v.m. de verkoop van De Ligt en Mazraoui van Bayern München naar Manchester United. Dat smaakt naar meer!
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 14 augustus 2024 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 augustus 2024 - 14:15 schreef p111 het volgende:

[..]

Ik vind het nog altijd een fout beleid dat je goeie spelers gaat verkopen om geld te innen om nw spelers te kopen.Verkoop dat zooitje halfbakken spelers dan wordt je sterker.En mochten die spelers moeilijk te verkopen zijn dan moet je met de prijs zakken of verhuren zo dat je salaris huis omlaag gaat.
4 miljoen voor Rulli is ook erg weinig dus waar ze de kans hebben om te lozen/ruimte te maken doen ze dat natuurlijk ook.

Er is nu gewoon te weinig geld, teveel gelijkwaardige spelers en te weinig interesse.

Wijndal deed het in de voorbereiding aardig is niet veel minder dan wat er anders staat. Tahirovic zelfde verhaal zit zoveel gelijkwaardig voor.

Rensch mag weg denk niet dat ze in de rij staan.
Akpom loopt geen storm, Forbs nog geen bod enz enz.

Ow en Bergwijn die clubs te min vind. We moeten geduld hebben.
remco k
 remco k - woensdag 14 augustus 2024 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 augustus 2024 - 14:15 schreef p111 het volgende:

[..]

Ik vind het nog altijd een fout beleid dat je goeie spelers gaat verkopen om geld te innen om nw spelers te kopen.Verkoop dat zooitje halfbakken spelers dan wordt je sterker.En mochten die spelers moeilijk te verkopen zijn dan moet je met de prijs zakken of verhuren zo dat je salaris huis omlaag gaat.
Dan moeten ze wel te verkopen zijn.
wvb
 wvb - woensdag 14 augustus 2024 - 22:47   quote  deeplink  
Inderdaad als je nu betere spelers in de verkoop doet en het brandhout blijft onverkoopbaar, dan werk je jezelf uiteindelijk nog verder in de nesten.
Kaplan is goud, als je die nu verkoopt, gaat hij straks voor de hoofdprijs weg bij zijn volgende club.
Pasveer is volgend jaar ook afgeserveerd.
Paniek voetbal speelt men.
p111
 p111 - woensdag 14 augustus 2024 - 23:00   quote  deeplink  
Ik zou het aandurven om een linksbenige Kaplan als rechter CV op te stellen,en Sutelo te verkopen indien dit lukt.Ik zou zeker GEEN Kaplan verkopen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 14 augustus 2024 - 23:54   quote  deeplink  
Niet alles geloven wat de media in de ether gooit, ik geloof echt niet dat ze Kaplan laten gaan, ze hebben voor iedere positie 2 opties, Baas kan ook nog op linksback, en Hato weer terug centraal.

Het behouden van Sutalo heeft niets te maken met Kaplan.

Don't Panic
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 15 augustus 2024 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 augustus 2024 - 23:00 schreef p111 het volgende:
Ik zou het aandurven om een linksbenige Kaplan als rechter CV op te stellen,en Sutelo te verkopen indien dit lukt.Ik zou zeker GEEN Kaplan verkopen.
Satulo begint wel met meer vertrouwen te spelen ik schrijf hem nog niet helemaal af.
Een bod rond de 20 miljoen mag hij uiteraard wel weg.

Kaplan is meer voor de toekomst en pas net fit zal dom zijn om die te laten vertrekken.
Maar Pasveer met Ramaj erachter is ook nog steeds apart.

Hoop dat er snel wat verkocht wordt zodat de selectie rondgemaakt kan worden.
p111
 p111 - zaterdag 17 augustus 2024 - 13:54   quote  deeplink  
Wanneer gaat hij die forbs eindelijk is banken en laat Godt de eerste 60 minuten spelen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 17 augustus 2024 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 augustus 2024 - 13:54 schreef p111 het volgende:
Wanneer gaat hij die forbs eindelijk is banken en laat Godt de eerste 60 minuten spelen.
Ik denk dat hij heel de selectie scherp wil houden, is ergens een goede zaak mocht er 1 of meerderen geblesseerd raken, daardoor verlies je de meeste punten.

En van een winnende coach kan je niets zeggen.

Overigens had de basis tegen Panathinaikos de meeste kansen, dus met Forbs, Berghuis en Akpom
p111
 p111 - zaterdag 17 augustus 2024 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 augustus 2024 - 14:02 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ik denk dat hij heel de selectie scherp wil houden, is ergens een goede zaak mocht er 1 of meerderen geblesseerd raken, daardoor verlies je de meeste punten.

En van een winnende coach kan je niets zeggen.

Overigens had de basis tegen Panathinaikos de meeste kansen, dus met Forbs, Berghuis en Akpom
Toen Godt er in kwam kon je het verschil zien met Forbs,een voetballer en een atlet/sprinter
Scout2
 Scout2 - zondag 18 augustus 2024 - 20:18   quote  deeplink  
Rensch Sutalo Kaplan Hato/Wijndal

6 van den boomen die zich tussen de verdedigers laat zakken bij balbezit

8 Berghuis die het spel moet gaan verdelen.

Op 10 Traoré een powerhouse

Bergwijn rechtsbuiten godst/forbs linksbuiten Brobbey spits.
bertus bikkel
 bertus bikkel - maandag 19 augustus 2024 - 09:10   quote  deeplink  
Maakt allemaal weinig uit. Trainertje maakt er elke wedstrijd een andere opstelling van. Helaas weer een tussenjaar....
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 19 augustus 2024 - 09:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 augustus 2024 - 09:10 schreef bertus bikkel het volgende:
Maakt allemaal weinig uit. Trainertje maakt er elke wedstrijd een andere opstelling van. Helaas weer een tussenjaar....
Misschien eens die hersens gebruiken voordat je dat trainertje afmaakt.
bertus bikkel
 bertus bikkel - maandag 19 augustus 2024 - 13:10   quote  deeplink  
Ik maak niemand af,ik zie elke wedstrijd n andere opstelling. Das toch niet afmaken?
Ik vind 'm juist wel iets uitstralen....alleen heet dit topic de ideale opstelling en ik heb al vaker aangegeven dat die pas na 2 september gegeven kan worden....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 19 augustus 2024 - 15:04   quote  deeplink  
AC Milan gaat binnenkort een bod weg leggen, Reims wil hem huren.

Het gaat hier over Vos, oke Ajax heeft knaken nodig maar om dit grote talent de deur uit te doen snap ik helemaal niks van.

Ik zie in hem een voortreffelijke 6 voor de toekomst

Zo snel van eigen jeugd af willen vind ik doodzonde

Verkoop dan Mannsverk of Henderson

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 augustus 2024 door Jack Huntelaar --
bertus bikkel
 bertus bikkel - maandag 19 augustus 2024 - 15:09   quote  deeplink  
Vos wil spelen en Farioli ziet andere opties op zijn positie.
Dan moet je iets. De zaakwaarnemer zal 'm wel advies geven om te vertrekken....
Inderdaad zonde, deze jongen is niets minder dan Mannsverk, wat n kluns is dat.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 augustus 2024 door bertus bikkel --
Scout2
 Scout2 - maandag 19 augustus 2024 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 augustus 2024 - 15:04 schreef Jack Huntelaar het volgende:
AC Milan gaat binnenkort een bod weg leggen, Reims wil hem huren.

Het gaat hier over Vos, oke Ajax heeft knaken nodig maar om dit grote talent de deur uit te doen snap ik helemaal niks van.

Ik zie in hem een voortreffelijke 6 voor de toekomst

Zo snel van eigen jeugd af willen vind ik doodzonde

Verkoop dan Mannsverk of Henderson
Klopt, je zou hem ook nog als rb kunnen gebruiken. Inplaats daarvan komt er weer een bejaarde verdediger waar je hoofd prioriteit niet ligt, ook nog gehuurd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 augustus 2024 door Scout2 --
bertus bikkel
 bertus bikkel - maandag 19 augustus 2024 - 15:12   quote  deeplink  
Hebben we dan nog altijd niets geleerd??
Ik dacht dat trainers passanten zijn en niet mogen bepalen wie er moet komen. Deze Italiaan komt toch echt uit de koker van Farioli?
Gehuurd is beter dan gekocht maar we hebben Baas en Kaplan toch?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 augustus 2024 door bertus bikkel --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 19 augustus 2024 - 15:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 augustus 2024 - 15:09 schreef Scout2 het volgende:

[..]

Klopt, je zou hem ook nog als rb kunnen gebruiken. Inplaats daarvan komt er weer een bejaarde verdediger waar je hoofd prioriteit niet ligt, ook nog gehuurd.
Er staat ook een bejaarde op 6, geef Vos de kans

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 augustus 2024 door Jack Huntelaar --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 19 augustus 2024 - 16:49   quote  deeplink  
Ik snap wel waarom dat Ajax Rugani aangetrokken heeft, heb je zijn vrouw al gezien?

Het is Michela Persico, ze is in Italië een bekende presentatrice, actrice, sportjournalist en model 🔥🔥🔥
wvb
 wvb - maandag 19 augustus 2024 - 17:29   quote  deeplink  
De trainer past zo valt me nu al op, hele vreemde wissels toe.
Er is geen enkel vast patroon te ontdekken, los zand.
Dat verhaal, de geruchten omtrent Ramaij, Vos, Kaplan, heel raar toch allemaal wederom.
Een Italiaanse verdediger huren, terwijl Kaplan niet in de plannen voorkomt.
Onze Engelse middenvelder Henderson met een salaris van 5 miljoen op de bank.
Farioli doet ook maar wat aan.
Met de vorige 3 trainers deed ik een voorspelling.
De voorspelling kwam uit.
Nu, ik zie evenmin ook maar enig sprankelend voetbal.
Eindeloos geklungel, geploeter en geschuif, enorm veel persoonlijke fouten, scoren het lijkt wel alsof ze zich eerst door een mijnenveld moeten worstelen, zo moeizaam.
Ik zie geen niveau, geen klassebakken.
Ik zie geen progressie qua inzet en veldspel, armetierig voetbal.
Nac speelde ook geen hoogstaand voetbal, wel met inzet.
Donkere tijden, ik zie het somber in, ook met name voor de toeschouwers.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 augustus 2024 door wvb --
p111
 p111 - maandag 19 augustus 2024 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 augustus 2024 - 15:12 schreef bertus bikkel het volgende:
Hebben we dan nog altijd niets geleerd??
Ik dacht dat trainers passanten zijn en niet mogen bepalen wie er moet komen. Deze Italiaan komt toch echt uit de koker van Farioli?
Gehuurd is beter dan gekocht maar we hebben Baas en Kaplan toch?
Hij is een rechtsbenige CV dus de plek van Sutelo
nummer10
 nummer10 - maandag 19 augustus 2024 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 augustus 2024 - 15:04 schreef Jack Huntelaar het volgende:
AC Milan gaat binnenkort een bod weg leggen, Reims wil hem huren.

Het gaat hier over Vos, oke Ajax heeft knaken nodig maar om dit grote talent de deur uit te doen snap ik helemaal niks van.

Ik zie in hem een voortreffelijke 6 voor de toekomst

Zo snel van eigen jeugd af willen vind ik doodzonde

Verkoop dan Mannsverk of Henderson
Zouden ze er niet af willen om een reden ? Dat denk ik namelijk wel en dat is niet het geld...
nummer10
 nummer10 - maandag 19 augustus 2024 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 augustus 2024 - 18:17 schreef p111 het volgende:

[..]

Hij is een rechtsbenige CV dus de plek van Sutelo
Ik las dat die zowel lcv en als rvc uit de voeten kan..
p111
 p111 - maandag 19 augustus 2024 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 augustus 2024 - 17:29 schreef wvb het volgende:
De trainer past zo valt me nu al op, hele vreemde wissels toe.
Er is geen enkel vast patroon te ontdekken, los zand.
Dat verhaal, de geruchten omtrent Ramaij, Vos, Kaplan, heel raar toch allemaal wederom.
Een Italiaanse verdediger huren, terwijl Kaplan niet in de plannen voorkomt.
Onze Engelse middenvelder Henderson met een salaris van 5 miljoen op de bank.
Farioli doet ook maar wat aan.
Met de vorige 3 trainers deed ik een voorspelling.
De voorspelling kwam uit.
Nu, ik zie evenmin ook maar enig sprankelend voetbal.
Eindeloos geklungel, geploeter en geschuif, enorm veel persoonlijke fouten, scoren het lijkt wel alsof ze zich eerst door een mijnenveld moeten worstelen, zo moeizaam.
Ik zie geen niveau, geen klassebakken.
Ik zie geen progressie qua inzet en veldspel, armetierig voetbal.
Nac was de betere partij.
Donkere tijden, ik zie het somber in, ook met name voor de toeschouwers.
Heel simpel omdat ze niveau te kort komen.Dat je zegt dat NAC de betere partij was dan neem ik je weer niet serieus.
nummer10
 nummer10 - maandag 19 augustus 2024 - 18:24   quote  deeplink  
Bal bezit NAC 25 vs AJAX 75

In niks was NAC beter en heb je gewoon pech omdat ook de zogenaamde goede voorhoede het laat afweten..

De trainer is het team aan het opbouwen en dat kost tijd, of verwachten we na 2 seizoen per direct tikitaka voetbal met dezelfde speler als afgelopen seizoen ? Als ik dit namelijk vergelijk met wat de voorgangers lieten zien word ik blij... Wel met vallen en opstaan..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 19 augustus 2024 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 augustus 2024 - 18:18 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Zouden ze er niet af willen om een reden ? Dat denk ik namelijk wel en dat is niet het geld...
Kijk wat Vos brengt op het veld, dit geldt ook voor Kaplan, beiden zijn talenten uit onze eigen opleiding.

Ik zou niet weten wat de reden zou moeten zijn.

Er zijn meer slechtere spelers van Mislintat

Ze lopen nu weer als een stelletje dwazen achter die Italiaan aan.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 19 augustus 2024 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 augustus 2024 - 18:24 schreef nummer10 het volgende:
Bal bezit NAC 25 vs AJAX 75

In niks was NAC beter en heb je gewoon pech omdat ook de zogenaamde goede voorhoede het laat afweten..

De trainer is het team aan het opbouwen en dat kost tijd, of verwachten we na 2 seizoen per direct tikitaka voetbal met dezelfde speler als afgelopen seizoen ? Als ik dit namelijk vergelijk met wat de voorgangers lieten zien word ik blij... Wel met vallen en opstaan..
De voorhoede liep tegen een muur van verdedigers aan, daar lag het probleem niet.

De aanvoer het bijsluiten hoort vanaf het middenveld te komen, alleen waren ze in geen velden of wegen te zien.

Als Brobbey aangespeeld wordt door Sutalo of Jansen dan horen de middenvelders aan te sluiten bij Brobbey, zodat er een 1-2 kan plaats vinden of een schot rechtstreeks op goal, nu kon Brobbey de bal niet kwijt.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 19 augustus 2024 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 augustus 2024 - 19:07 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

De voorhoede liep tegen een muur van verdedigers aan, daar lag het probleem niet.

De aanvoer het bijsluiten hoort vanaf het middenveld te komen, alleen waren ze in geen velden of wegen te zien.

Als Brobbey aangespeeld wordt door Sutalo of Jansen dan horen de middenvelders aan te sluiten bij Brobbey, zodat er een 1-2 kan plaats vinden of een schot rechtstreeks op goal, nu kon Brobbey de bal niet kwijt.
Brobbey stond op een eiland. Misschien ook niet verstandig om het middenveld steeds over te slaan. Maar daar zat ook geen idee achter verder Godts liep te kloten en Traore is nog een teleurstelling. Had beter Akpom op 10 er kunnen bijzetten al is die dit seizoen ook hopeloos begonnen.

Met Berghuis erbij kreeg je nog een beetje voetbalgogme voorin.
Stonden er teveel stil.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 19 augustus 2024 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 augustus 2024 - 20:39 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Brobbey stond op een eiland. Misschien ook niet verstandig om het middenveld steeds over te slaan. Maar daar zat ook geen idee achter verder Godts liep te kloten en Traore is nog een teleurstelling. Had beter Akpom op 10 er kunnen bijzetten al is die dit seizoen ook hopeloos begonnen.

Met Berghuis erbij kreeg je nog een beetje voetbalgogme voorin.
Stonden er teveel stil.
Een linie overslaan kan geen kwaad denkend aan Daley Blind, alleen moet het middenveld wel aansluiten.

Daarnaast heeft het middenveld weinig creativiteit in huis, Fitz Jim en Taylor hebben dit in lichte mate, op dit moment zie ik liever Berghuis op het middenveld want die heeft diepte en sluit dan zelf aan.

De rest stond idd stil, het valt ook niet mee wanneer een tegenstander zich ingraaft, zo komt er nauwelijks ruimte.

Ajax speelt beter tegen een ploeg die wat meer naar voren speelt, zodoende komt er meer ruimte om zelf te creëeren
wvb
 wvb - dinsdag 20 augustus 2024 - 05:43   quote  deeplink  
Van Basten heeft niet altijd gelijk, soms azijnzuur pisser.
Deze keer echter wel vond ik, had hij het bij het rechte eind.
Het ging over de beleidsmakers van de club, de geldverkwanselerij, de volslagen puinhoop, het idiote aankoop beleid, de fitheid van Brobbey, die zelden fit is en er weinig van bakt de laatste tijd.
De franse trainer ook één grote gok, terwijl er is geen geld om te gokken.
Henderson voor zoveel geld op de loonlijst, een volkomen onbegrijpelijke zet nog, voegt totaal niets toe.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 augustus 2024 door wvb --
p111
 p111 - dinsdag 20 augustus 2024 - 08:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 augustus 2024 - 18:56 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Kijk wat Vos brengt op het veld, dit geldt ook voor Kaplan, beiden zijn talenten uit onze eigen opleiding.

Ik zou niet weten wat de reden zou moeten zijn.

Er zijn meer slechtere spelers van Mislintat

Ze lopen nu weer als een stelletje dwazen achter die Italiaan aan.
Nou Kaplan is geen eigen jeugd is 2 jaar geleden gekocht was super talent uit Turkeij,maar raakte zwaar geblesserd i,5 jaar amper gespeeld.Maar deze speler heeft zich vorig seizoen al bewezen,veruit de beste verdediger die we hebben alleen die Italiaan stelt hem niet op.
Ook gisteren niet bij Jong Ajax,hele vreemde situatie.Wat Vos betreft die schijnt niet te doen wat hem gevraagd word,en vind hem ook zeker niet uitblinken ook bij Jong niet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 augustus 2024 door p111 --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 20 augustus 2024 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 augustus 2024 - 08:59 schreef p111 het volgende:

[..]

Nou Kaplan is geen eigen jeugd is 2 jaar geleden gekocht was super talent uit Turkeij,maar raakte zwaar geblesserd i,5 jaar amper gespeeld.Maar deze speler heeft zich vorig seizoen al bewezen,veruit de beste verdediger die we hebben alleen die Italiaan stelt hem niet op.
Ook gisteren niet bij Jong Ajax,hele vreemde situatie.Wat Vos betreft die schijnt niet te doen wat hem gevraagd word,en vind hem ook zeker niet uitblinken ook bij Jong niet.
Wie is er niet aangekocht in de jeugd, maar goed wat ik al eerder schreef (misschien in een ander topic) is dat Farioli liet weten aan Hans Kraaij dat hij een spierblessure had, dus dit is ook de reden dat hij bij Jong niet speelde.

Ik vind Vos een geweldig talent die je niet te snel moet afschrijven, AC Milan heeft hem op de korrel, zegt ook genoeg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 augustus 2024 door Jack Huntelaar --
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 20 augustus 2024 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 augustus 2024 - 21:13 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Een linie overslaan kan geen kwaad denkend aan Daley Blind, alleen moet het middenveld wel aansluiten.

Daarnaast heeft het middenveld weinig creativiteit in huis, Fitz Jim en Taylor hebben dit in lichte mate, op dit moment zie ik liever Berghuis op het middenveld want die heeft diepte en sluit dan zelf aan.

De rest stond idd stil, het valt ook niet mee wanneer een tegenstander zich ingraaft, zo komt er nauwelijks ruimte.

Ajax speelt beter tegen een ploeg die wat meer naar voren speelt, zodoende komt er meer ruimte om zelf te creëeren
Klopt maar na 2/3 keer moet je wat anders bedenken.
Er stonden te weinig echte voetballers op het veld.

Het ging veelal in een te laag tempo met te weinig beweging.
Had Akpom erbij gegooid op 10 om onder Brobbey te komen of ballen voor het doel te pompen.
Berghuis bracht iets meer voetbal maar voor de rest was het teleurstellend.
p111
 p111 - dinsdag 20 augustus 2024 - 13:03   quote  deeplink  
Hoe je het ook wend of keerd met dit team ga je geen derde worden ondanks meer inzet en beter georganiseerd,maar je hebt te weinig goede voetballers,al die aankopen van die Duitser excl Ramay verkopen desnoods( ook Rensch en Henderson) mogen gaan evt met verlies. Van dat geld 1 of 2 goede voetballers terug kopen en samen met Berghuis/Hato/Kaplan/Baas/Brobbey/Godt/Bergwijn/Troure/Tylor/Jansen/Rijkhoff/Frits j/Hjysson + de goeie talentvolle jong Ajax spelers opnieuw opbouwen.

Totaalverkopen.Akpon/Tahitovic/Medic/Gaaeij/Wijndal/Rensch/Sutalo/Villa/Henderson/Probs/Mannsverk/vd Boomen/Unavar.
Als je dit allemaal kan verkopen kun je wel 2 knappe spelers kopen je zal verlies lijden maar wat je nu doet is nog erger.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 augustus 2024 door p111 --
wvb
 wvb - dinsdag 20 augustus 2024 - 13:53   quote  deeplink  
Er valt weinig te verkopen als er nauwelijks interesse is van andere clubs.
Mislantat kocht toen al een hoop brandhout aan spelers, waar andere clubs ook mee in hun maag zaten.Hij ofreerde tot verassing van betreffende clubs, ook nog vaak 2 maal de werkelijke marktwaarde, zonder af te dingen.
Velen kregen langlopende contracten.
Clubs branden hun vingers liever niet aan spelers van de 2e garnituur.
Waarom floot niemand hem terug.
Hoe is het in Godsnaam mogelijk.
De club is naar de filistijnen, de toeschouwers krijgen 0.00
De aandeelhouders krijgen 0.00
Ik denk dat de interne paniek binnen de club gelederen toegeslaan heeft en dat de financiële situatie zeer précair is.
Al die spelers staan wel op de loonlijst, minimaal 50% is niet Ajaxwaardig, amateurniveau 1e of 2e klasse.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 augustus 2024 door wvb --
p111
 p111 - dinsdag 20 augustus 2024 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 augustus 2024 - 13:53 schreef wvb het volgende:
Er valt weinig te verkopen als er nauwelijks interesse is van andere clubs.
Mislantat kocht toen al een hoop brandhout aan spelers, waar andere clubs ook mee in hun maag zaten.Hij ofreerde tot verassing van betreffende clubs, ook nog vaak 2 maal de werkelijke marktwaarde, zonder af te dingen.
Velen kregen langlopende contracten.
Clubs branden hun vingers liever niet aan spelers van de 2e garnituur.
Waarom floot niemand hem terug.
Hoe is het in Godsnaam mogelijk.
De club is naar de filistijnen, de toeschouwers krijgen 0.00
De aandeelhouders krijgen 0.00
Ik denk dat de interne paniek binnen de club gelederen toegeslaan heeft en dat de financiële situatie zeer précair is.
Al die spelers staan wel op de loonlijst, minimaal 50% is niet Ajaxwaardig, amateurniveau 1e of 2e klasse.
Dat bedoel ik het is gebeurd,nou oplossen weinig transfergeld misschien maar ruimte op de loonlijst,je zal die blunders toch moeten herstellen en ja dat gaat veel geld kosten.
Pietje
 Pietje - dinsdag 20 augustus 2024 - 16:09   quote  deeplink  
Ajax is Jacov Medic kwijt aan Bochum op huurbasis met een optie tot koop.
Nooit zal ik zijn magistrale doelpunt vergeten in zijn allereerste wedstrijd voor Ajax.
hjf
 hjf - dinsdag 20 augustus 2024 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 augustus 2024 - 13:53 schreef wvb het volgende:
Er valt weinig te verkopen als er nauwelijks interesse is van andere clubs.
Mislantat kocht toen al een hoop brandhout aan spelers, waar andere clubs ook mee in hun maag zaten.Hij ofreerde tot verassing van betreffende clubs, ook nog vaak 2 maal de werkelijke marktwaarde, zonder af te dingen.
Velen kregen langlopende contracten.
Clubs branden hun vingers liever niet aan spelers van de 2e garnituur.
Waarom floot niemand hem terug.
Hoe is het in Godsnaam mogelijk.
De club is naar de filistijnen, de toeschouwers krijgen 0.00
De aandeelhouders krijgen 0.00
Ik denk dat de interne paniek binnen de club gelederen toegeslaan heeft en dat de financiële situatie zeer précair is.
Al die spelers staan wel op de loonlijst, minimaal 50% is niet Ajaxwaardig, amateurniveau 1e of 2e klasse.
Met andere woorden: je zou als je al die miskopen niet kwijtraakt op een faillissement af kunnen stevenen. Suzanne Lenderink RA bedankt!
nummer10
 nummer10 - dinsdag 20 augustus 2024 - 17:05   quote  deeplink  
Wat een onzin lees ik hier allemaal 🤣
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 20 augustus 2024 - 19:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 augustus 2024 - 16:09 schreef Pietje het volgende:
Ajax is Jacov Medic kwijt aan Bochum op huurbasis met een optie tot koop.
Nooit zal ik zijn magistrale doelpunt vergeten in zijn allereerste wedstrijd voor Ajax.
Inderdaad, toen dachten we wie weet wordt dit een grote 😂

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2220
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ideale opstelling 2024/2025









0.0093920