BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Voorbereiding 24/25

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 05 juli 2024 - 17:52   quote  deeplink  
Vandaag de eerste oefenwedstrijd tegen Pec Zwolle.
Helaas werd er met 0-1 verloren.

De basiself begonnen met Ramaj, Rensch, Janse, Hato, Medic achterin.
Middenveld Taylor, Henderson en vd Boomen.
Aanval Godts, Akpom en Forbs

Na een uur kwamen er 11 andere spelers binnen de lijnen.

Pasveer, Gaaei, Gooijer, Wijndal en Baas
Middenveld Tahirovic, Manssverk, Hlydsson
Aanval Rijkhoff, Fitz Jim en Rasmussen

Eerste uur vond ik Janse wel goed spelen en Forbs deed nog wat nuttige dingen.
Kregen helaas wel de 0-1 tegen.

Laatste half uur vond ik Gaaei en Jim wel prima spelen.
Ook Wijndal als linksback is nog wel een mogelijkheid.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 juli 2024 door Hummel10 --
Scout2
 Scout2 - vrijdag 05 juli 2024 - 18:01   quote  deeplink  
Kansen genoeg gecreëerd.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 05 juli 2024 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 juli 2024 - 18:01 schreef Scout2 het volgende:
Kansen genoeg gecreëerd.
Ja klopt kwamen vooral van Gaaei. Fitz-Jim had wel moeten scoren.
Scout2
 Scout2 - vrijdag 05 juli 2024 - 18:17   quote  deeplink  
Hopen dat we al die middelmaat de deur uit kunnen pleuren.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 05 juli 2024 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 juli 2024 - 18:17 schreef Scout2 het volgende:
Hopen dat we al die middelmaat de deur uit kunnen pleuren.
Ja te beginnen met Rensch. Gaaei bracht veel meer inzet en ook veel meer dreiging vooruit. Taylor was het ook weer niet.

En er mag nog wel wat kwaliteit bij.
p111
 p111 - zaterdag 06 juli 2024 - 00:01   quote  deeplink  
Dit stelt nog niks voor,zonder Berghuis/Bergwijn/Brobbey/Caplan en de tweede lichting speelde echt goed hadden er zeker 4 moeten maken,PEC niet een kans gehad.
Verkopen Medic/Sato/Sutalo/Gaaaei en Forb.
Scout2
 Scout2 - zaterdag 06 juli 2024 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 juli 2024 - 00:01 schreef p111 het volgende:
Dit stelt nog niks voor,zonder Berghuis/Bergwijn/Brobbey/Caplan en de tweede lichting speelde echt goed hadden er zeker 4 moeten maken,PEC niet een kans gehad.
Verkopen Medic/Sato/Sutalo/Gaaaei en Forb.
Berghuis moet je zo snel mogelijk verkopen, ik vind jansen nou niet minder dan kaplan, oké Brobbey is een verbetering maar nou ook niet extreem, bergwijn of godst zie ik liever Godst.

Mocht Bergwijn blijven lekker Rv zetten, met een soort Dumpfries op rb die eroverheen gaat.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 juli 2024 door Scout2 --
Scout2
 Scout2 - zaterdag 06 juli 2024 - 12:15   quote  deeplink  
Medic komt inderdaad te kort, Rensch komt verdedigend ook te kort, Sutalo en Gaaei kun je nog een kans geven tenzij er goed geld komt voor Sutalo.
Scout2
 Scout2 - zaterdag 06 juli 2024 - 12:17   quote  deeplink  
Godst- Brobbey - Bergwijn

Taylor

Fitz jim. Van den boomen

Hato/wijndal. Kaplan/jansen. Sutalo/aankoop gaaie/aankoop
Scout2
 Scout2 - zaterdag 06 juli 2024 - 12:33   quote  deeplink  
Weghorst niet meer kopen, geen waterdragers halen op hoge voetbal leeftijd
p111
 p111 - zaterdag 06 juli 2024 - 12:39   quote  deeplink  
Nou veel succes met deze opstelling helaas rechterrijtje niveau.
p111
 p111 - zaterdag 06 juli 2024 - 12:41   quote  deeplink  
Zonder Bergwijn en Berghuis en Brobbey ben je niks.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 06 juli 2024 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 juli 2024 - 00:01 schreef p111 het volgende:
Dit stelt nog niks voor,zonder Berghuis/Bergwijn/Brobbey/Caplan en de tweede lichting speelde echt goed hadden er zeker 4 moeten maken,PEC niet een kans gehad.
Verkopen Medic/Sato/Sutalo/Gaaaei en Forb.
Gaaei brengt veel meer energie dan Rensch. Bijna alle kansen kwamen van zijn voet.
Tweede team speelde inderdaad een stuk beter.
Taylor is ook niks en vrees dat dit zijn max. is zie er niet veel rek meer inzitten.

Sato is dat de combinatie Hato en Sosa?
Hato ver teruggevallen helaas en Sosa ook niet geschikt helaas.
Er moet in ieder geval nog redelijk verkocht worden om te versterken.

Bergwijn en Berghuis bij een goed bod mis je ook niets aan.
Scout2
 Scout2 - zaterdag 06 juli 2024 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 juli 2024 - 12:39 schreef p111 het volgende:
Nou veel succes met deze opstelling helaas rechterrijtje niveau.
Je hebt ook te maken met het financiële plaatje, of wil jij vitesse achterna?
Je kan geen miljoenen meer uitgeven, alles is door die verwaande prutsers opgebrand.
Scout2
 Scout2 - zaterdag 06 juli 2024 - 13:18   quote  deeplink  
Kaplan verkopen 20m+
Sutalo verkopen 20m+
Berghuis verkopen 5m
Bergwijn verkopen 20m+
Rulli verkopen 5m
Medic verkopen 5m
Sosa verkopen 5m+
Henderson gratis/verkopen drukt op de begroting
Rensch bij een goed bod verkopen 10m
En wellicht nog een paar.
p111
 p111 - zaterdag 06 juli 2024 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 juli 2024 - 13:18 schreef Scout2 het volgende:
Kaplan verkopen 20m+
Sutalo verkopen 20m+
Berghuis verkopen 5m
Bergwijn verkopen 20m+
Rulli verkopen 5m
Medic verkopen 5m
Sosa verkopen 5m+
Henderson gratis/verkopen drukt op de begroting
Rensch bij een goed bod verkopen 10m
En wellicht nog een paar.
Gaan we in de KKD spelen met jong Ajax ?
Scout2
 Scout2 - zaterdag 06 juli 2024 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 juli 2024 - 13:24 schreef p111 het volgende:

[..]

Gaan we in de KKD spelen met jong Ajax ?
Wel als je 80 miljoen binnenhaalt kun je ook wat gericht aankopen tenzij men het dan weer verpruts.
Scout2
 Scout2 - zaterdag 06 juli 2024 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 juli 2024 - 12:41 schreef p111 het volgende:
Zonder Bergwijn en Berghuis en Brobbey ben je niks.
Met ben je ook niet veel, in ieder geval het afgelopen seizoen niet gezien.
p111
 p111 - zaterdag 06 juli 2024 - 13:32   quote  deeplink  
Oke,nou mijn mening is beslist niet verkopen Bergwijn en Berghuis dat zijn in mijn ogen de 2 belangrijkste {ervaring leeftijd} en niveau.
Scout2
 Scout2 - zaterdag 06 juli 2024 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 juli 2024 - 13:32 schreef p111 het volgende:
Oke,nou mijn mening is beslist niet verkopen Bergwijn en Berghuis dat zijn in mijn ogen de 2 belangrijkste {ervaring leeftijd} en niveau.
Hoop dat je gelijk krijgt het komende seizoen, in het voetbal weet je het uiteindelijk nooit. En meschien weet Faroli er wel een team van te maken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 juli 2024 door Scout2 --
Pietje
 Pietje - zaterdag 06 juli 2024 - 15:32   quote  deeplink  
Ach, al die vroege oefenwedstrijden zeggen mij in principe niet zoveel, bovendien zonder de helft van de basisspelers. Daarom te meer zonde dat de 2e voorronde Europa League er binnenkort al aankomt. Dat geeft mij toch wel dubbele gevoelens.
Groeten uit een aangenaam warm Zuid-Frankrijk.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 06 juli 2024 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 juli 2024 - 13:31 schreef Scout2 het volgende:

[..]

Met ben je ook niet veel, in ieder geval het afgelopen seizoen niet gezien.
Inderdaad, nu ineens is Bergwijn wakker geworden bij het Nederlands Elftal.

Hij laat weer zien dat hij kan voetballen zoals ook destijds bij PSV.

Bij Ajax heel het seizoen balletje terug, ging expres in de malaise mee, heeft met instelling te maken
Scout2
 Scout2 - zaterdag 06 juli 2024 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 juli 2024 - 16:32 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Inderdaad, nu ineens is Bergwijn wakker geworden bij het Nederlands Elftal.

Hij laat weer zien dat hij kan voetballen zoals ook destijds bij PSV.

Bij Ajax heel het seizoen balletje terug, ging expres in de malaise mee, heeft met instelling te maken
Eens die klootzak heeft 30m gekost, en verdiend een rotvermogen en dan niet eens je instelling op orde willen hebben.

Van mij mag ie weg, is geen ajacied Berghuis ook niet. Zie je terug in hun houding.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 juli 2024 door Scout2 --
p111
 p111 - zaterdag 06 juli 2024 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 juli 2024 - 15:32 schreef Pietje het volgende:
Ach, al die vroege oefenwedstrijden zeggen mij in principe niet zoveel, bovendien zonder de helft van de basisspelers. Daarom te meer zonde dat de 2e voorronde Europa League er binnenkort al aankomt. Dat geeft mij toch wel dubbele gevoelens.
Groeten uit een aangenaam warm Zuid-Frankrijk.
Nou Pietje dan zit je beter als hier wat een pokke weer hier,geniet er van.
p111
 p111 - zaterdag 06 juli 2024 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 juli 2024 - 15:32 schreef Pietje het volgende:
Ach, al die vroege oefenwedstrijden zeggen mij in principe niet zoveel, bovendien zonder de helft van de basisspelers. Daarom te meer zonde dat de 2e voorronde Europa League er binnenkort al aankomt. Dat geeft mij toch wel dubbele gevoelens.
Groeten uit een aangenaam warm Zuid-Frankrijk.
Nou Pietje dan zit je beter als hier wat een pokke weer hier,geniet er van.
Pietje
 Pietje - zaterdag 06 juli 2024 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 juli 2024 - 17:02 schreef p111 het volgende:

[..]

Nou Pietje dan zit je beter als hier wat een pokke weer hier,geniet er van.
Dankjewel p111.
Ik heb het al van mijn kinderen gehoord dat het in Nederlamd zo slecht was. Maar het gaat beter worden hoor.
Hier is het zo'n 26 graden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 juli 2024 door Pietje --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 07 juli 2024 - 12:17   quote  deeplink  
Fijne vakantie in het zonnige Zuid Frankrijk Pietje, geniet er van!
remco k
 remco k - dinsdag 09 juli 2024 - 18:47   quote  deeplink  
Vos solliciteert nadrukkelijk naar een plekje bij jong Ajax. Ongelooflijk wat staat die slecht te ballen.

Fitz Jim erg aanwezig en prima aan de bal.
Scout2
 Scout2 - dinsdag 09 juli 2024 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 juli 2024 - 18:47 schreef remco k het volgende:
Vos solliciteert nadrukkelijk naar een plekje bij jong Ajax. Ongelooflijk wat staat die slecht te ballen.

Fitz Jim erg aanwezig en prima aan de bal.
Fitz jim samen met Hato beste spelers eerste helft, Fitz jim hoort m.i gewoon basis te staan bij Ajax.

Die voetbalt zo makkelijk.
Scout2
 Scout2 - dinsdag 09 juli 2024 - 19:05   quote  deeplink  
Mansverk bij goed bod verkopen.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 09 juli 2024 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 juli 2024 - 18:47 schreef remco k het volgende:
Vos solliciteert nadrukkelijk naar een plekje bij jong Ajax. Ongelooflijk wat staat die slecht te ballen.

Fitz Jim erg aanwezig en prima aan de bal.
Hato ook wel sterk. Tegenstander was ook niet echt veel. Vrij eenzijdige pot en vond Ajax ook niet eens heel sterk spelen ondanks de 4-0 eindstand.

Maar wel weer een wedstrijdje in de benen.
p111
 p111 - dinsdag 09 juli 2024 - 20:45   quote  deeplink  
De verandering is al duidelijk te zien hoofdzakelijk in het druk zetten en inzet,redelijke pot .
Zie tenminste weer voetbal in,maar we zijn nog niets op zijn best dus er is hoop.Hato en Fritz Jim de beste spelers deze wedstrijd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 juli 2024 door p111 --
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 10 juli 2024 - 07:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 juli 2024 - 20:45 schreef p111 het volgende:
De verandering is al duidelijk te zien hoofdzakelijk in het druk zetten en inzet,redelijke pot .
Zie tenminste weer voetbal in,maar we zijn nog niets op zijn best dus er is hoop.Hato en Fritz Jim de beste spelers deze wedstrijd.
Ja je hoort Farioli ook de hele tijd coachen met druk zetten.
Nu nog iets comfortabeler aan de bal worden en het kan wel iets worden.
Forbs en Rasmussen leek bijvoorbeeld weer nergens op.

Forbs scoorde nog maar aanname was ook matig.
Vanuit het middenveld en achteruit kwamen nog wel mooie ballen naar voren.

Wijndal is ook wel lekker fel benieuwd of dat die nog nuttig kan zijn.
p111
 p111 - woensdag 10 juli 2024 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 juli 2024 - 07:16 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ja je hoort Farioli ook de hele tijd coachen met druk zetten.
Nu nog iets comfortabeler aan de bal worden en het kan wel iets worden.
Forbs en Rasmussen leek bijvoorbeeld weer nergens op.

Forbs scoorde nog maar aanname was ook matig.
Vanuit het middenveld en achteruit kwamen nog wel mooie ballen naar voren.

Wijndal is ook wel lekker fel benieuwd of dat die nog nuttig kan zijn.
Forbs is snel maar techn/drama gaat hem nooit worden,Rasmussen is een heel techn/goede voetballer maar hij mist een overwinnings mentaliteit,het druk zetten zal een probleem worden bij hem tevens als hij hard aangepakt word haakt hij ook af.Daarom hebben ze hem in Danmark ook niet proberen te kopen van Ajax.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 12 juli 2024 - 10:28   quote  deeplink  
Weet je wat al enorm veel helpt? Een trainer met passie. Vandaar ook dat ik blij ben met die Italiaan. Nu dat pleuris Hollandse klote team eens zover krijgen dat ze voor elke meter willen vechten.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 12 juli 2024 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 juli 2024 - 10:28 schreef Ajax Warrior het volgende:
Weet je wat al enorm veel helpt? Een trainer met passie. Vandaar ook dat ik blij ben met die Italiaan. Nu dat pleuris Hollandse klote team eens zover krijgen dat ze voor elke meter willen vechten.
Volledig mee eens Warrior, heb wat ik heb gelezen een goed gevoel bij die Italiaan.
p111
 p111 - vrijdag 12 juli 2024 - 23:14   quote  deeplink  
De wedstrijd tegen SintTruiden was ook geen slechte pot heel veel energie die we vorig seizoen niet hebben gezien das al weer een verbetering.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 13 juli 2024 - 17:52   quote  deeplink  
Farioli nu ook weer scherp en gedreven langs de kant, zo'n trainer die er boven op zit kan het verschil maken
p111
 p111 - zondag 14 juli 2024 - 11:49   quote  deeplink  
Ook tegen Rangers een redelijke pot neer gezet met genoeg kansen gecreeerd en daar begint het mee,prima wedstrijd als voorbereiding met toch wel een pluim voor Baas en Fritz Jim de 2 jeugdspelers die het prima deden.Medic werd er weer flink uitgelopen en is opbouwend niet goed genoeg,Wijndal deed het redelijk en Ackpon blijft een spts van momenten Rensch oke en Hato prima ook Tylor wisselend prima en minder prima momenten ,Henderson en Mansverk redelijk en Forbs blijft een mannetje die echt nog teveel ruimte nodig heeft en ik ben ook blij verrast met de acties van Berghuis en zijn intervieuw jammer van Rasmussen techn/prima speler maar veel te weinig acties de eerste helft alles terug gespeeld waar we juist moeten proberen MEER naar voren te spelen.Al met al een prima voorbereidings wedstrijd met een duidelijke coaching. Waren Hlydsson/Vos en Godts geblesseerd?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 juli 2024 door p111 --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 14 juli 2024 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 juli 2024 - 11:49 schreef p111 het volgende:
Ook tegen Rangers een redelijke pot neer gezet met genoeg kansen gecreeerd en daar begint het mee,prima wedstrijd als voorbereiding met toch wel een pluim voor Baas en Fritz Jim de 2 jeugdspelers die het prima deden.Medic werd er weer flink uitgelopen en is opbouwend niet goed genoeg,Wijndal deed het redelijk en Ackpon blijft een spts van momenten Rensch oke en Hato prima ook Tylor wisselend prima en minder prima momenten ,Henderson en Mansverk redelijk en Forbs blijft een mannetje die echt nog teveel ruimte nodig heeft en ik ben ook blij verrast met de acties van Berghuis en zijn intervieuw jammer van Rasmussen techn/prima speler maar veel te weinig acties de eerste helft alles terug gespeeld waar we juist moeten proberen MEER naar voren te spelen.Al met al een prima voorbereidings wedstrijd met een duidelijke coaching. Was Godts geblesseerd?
En het coachen van Farioli stemt mij tevreden, Berghuis kreeg direct na de wedstrijd van de coach te horen wat eigenlijk nog beter kon.

Ik zie meer intensiteit bij de spelers, vorig seizoen verloren we nog terecht van een amateur club nu winnen we in de voorbereiding van een team die in de voorronde speelt van de Champions League.

Niet dat dit alles zegt maar het lijkt ergens op,want de Rangers speelden om niet te verliezen.

Het is belachelijk dat ze van van den Boomen af willen, dat ze die voor een spotprijsje van 6 miljoen op mogen halen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 juli 2024 door Jack Huntelaar --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 14 juli 2024 - 21:51   quote  deeplink  
Ik lees net dat Ajax in gesprek gaat met Christian Eriksen wanneer van den Boomen daadwerkelijk verkocht wordt.
Eriksen die waarschijnlijk geen basisspeler wordt onder ten Hag.

Ik hoop dat het niet bij een gerucht blijft
p111
 p111 - zondag 14 juli 2024 - 22:01   quote  deeplink  
Ja maar eerlijk is eerlijk van de Boomen gaat Ajax echt niet beter maken zijn fandelingssnelheid is beneden Ajax niveau,als hij zou blijven zou hij een wisselspeler worden.Met middenvelders Henderson/Fritz Jim/Tylor/Mansverk/Tahitovic en Berghuis zou hij never basis worden,en je pakt 6 miljoen.
Scout2
 Scout2 - zondag 14 juli 2024 - 22:55   quote  deeplink  
Spanje terecht kampioen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 14 juli 2024 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 juli 2024 - 22:01 schreef p111 het volgende:
Ja maar eerlijk is eerlijk van de Boomen gaat Ajax echt niet beter maken zijn fandelingssnelheid is beneden Ajax niveau,als hij zou blijven zou hij een wisselspeler worden.Met middenvelders Henderson/Fritz Jim/Tylor/Mansverk/Tahitovic en Berghuis zou hij never basis worden,en je pakt 6 miljoen.
6 miljoen voor een topclub in Frankrijk, dan heeft Ajax echt geld nodig.

Ik ben van mening dat hij minimaal 10 miljoen had kunnen opbrengen.

Hij heeft mijn inziens een sublieme pass in huis, een van de weinigen die met zijn pass een zone oversloeg.
Gisteren scoorde hij nog rechtstreeks met een vrije trap tegen de Rangers

Als er iemand handelings snelheid mist is het Mannsverk wel.

Van den Boomen had misschien niet altijd basisspeler geweest maar had bij invalbeurten belangrijk kunnen zijn
Scout2
 Scout2 - maandag 15 juli 2024 - 11:01   quote  deeplink  
Nu het nog kan wat geld ervoor vangen als dan Eriksen ervoor terugkomt of een echte 10 zul je mij niet horen.
p111
 p111 - maandag 15 juli 2024 - 14:29   quote  deeplink  
Daarom v/d Boomen nog 6 miljoen waard prima,jeugd inpassen en die 6 miljoen investeren voor Eriksen.
p111
 p111 - maandag 15 juli 2024 - 15:27   quote  deeplink  
Middenvelders Fritz Jim/ Hlydsson/Berghuis/Mansverk/Tylor/Tahitovic/Vos/Henderson en v/d Boomen dus teveel middenvelders,dus zou ik die 6 miljoen voor v/d Boomen pakken en investeren in Eriksen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 juli 2024 door p111 --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 15 juli 2024 - 17:01   quote  deeplink  
Van den Boomen heeft zoals Berghuis een verfijnde traptechniek, jammer dat hij vertrekt, ik vind hem niet de minste middenvelder.

Ik zou graag zien dat Eriksen voor 2 seizoenen zou tekenen alleen weet ik niet of Ajax dit wil.
Vorig seizoen werd al gesuggereerd dat hij zou komen maar koos toen voor United,
Ik vermoed dat ze voor een jonger iemand gaan omdat Eriksen in een later stadium niet veel opbrengt.
En omdat we al een ouder iemand op het middenveld hebben die de jongeren aanstuurt namelijk Henderson.

We wachten het af
Pietje
 Pietje - maandag 15 juli 2024 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 juli 2024 - 17:01 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Van den Boomen heeft zoals Berghuis een verfijnde traptechniek, jammer dat hij vertrekt, ik vind hem niet de minste middenvelder.

Ik zou graag zien dat Eriksen voor 2 seizoenen zou tekenen alleen weet ik niet of Ajax dit wil.
Vorig seizoen werd al gesuggereerd dat hij zou komen maar koos toen voor United,
Ik vermoed dat ze voor een jonger iemand gaan omdat Eriksen in een later stadium niet veel opbrengt.
En omdat we al een ouder iemand op het middenveld hebben die de jongeren aanstuurt namelijk Henderson.

We wachten het af
Is het dan al zeker dat Van den Boomen vertrekt bij Ajax?
Vergeef mij deze vraag. Ik ben op vakantie en volg lang niet alles.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 15 juli 2024 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 juli 2024 - 17:25 schreef Pietje het volgende:

[..]

Is het dan al zeker dat Van den Boomen vertrekt bij Ajax?
Vergeef mij deze vraag. Ik ben op vakantie en volg lang niet alles.
OSC Lille heeft schijnbaar een bod weg gelegd, Ajax verlangd 6 miljoen wat ik zelf aan de krappe kant vind
Ze hopen Osasuna en Como te snel af te zijn.
Lille is er zelf met van den Boomen uit.

Het is verstandig dat hij gaat want Ajax heeft te veel middenvelders, dus snap ik hem wel want hij wil spelen.

Er wordt gesuggereerd dat Eriksen komt mocht van den Boomen vertrekken, ik neem dit niet serieus ook al is hij transfervrij.

Ajax heeft de salarissen terug geschroefd Pietje dus denk ik niet dat hij komt

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3144
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Voorbereiding 24/25









0.0057649