BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Voorbereiding 24/25

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 18 juli 2024 - 23:00   quote  deeplink  
Vandaag geoefend tegen Al Wasl kampioen van VAE.

Veel jonge spelers kregen een kans. Er werd met 2-1 gewonnen.
Met de rust 2-0.

Twee goede aanvallen waaruit eerst van den Boomen scoorde en daarna Rijkhoff.
Bouwman 16 jarige debutant op cv die wel prima speelde.
Manssverk en Gaaei vond ik de eerste helft prima spelen.

Tweede helft een deel gemist maar aan het einde werd er nog een tegengoal geïncasseerd door een slechte terugspeelbal van Manssverk. De tegenstander leefde een klein beetje op maar verder werd er weinig meer weggegeven.

Wat me weer erg opviel was de druk vooruit die geëist wordt van Faroli.
Dat heb ik wel gemist afgelopen seizoen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 juli 2024 door Hummel10 --
p111
 p111 - vrijdag 19 juli 2024 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 juli 2024 - 17:48 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

OSC Lille heeft schijnbaar een bod weg gelegd, Ajax verlangd 6 miljoen wat ik zelf aan de krappe kant vind
Ze hopen Osasuna en Como te snel af te zijn.
Lille is er zelf met van den Boomen uit.

Het is verstandig dat hij gaat want Ajax heeft te veel middenvelders, dus snap ik hem wel want hij wil spelen.

Er wordt gesuggereerd dat Eriksen komt mocht van den Boomen vertrekken, ik neem dit niet serieus ook al is hij transfervrij.

Ajax heeft de salarissen terug geschroefd Pietje dus denk ik niet dat hij komt
Maar misschien wil Eriksen wel een stapje terugdoen qua salareis,je weet het nooit.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 19 juli 2024 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 juli 2024 - 12:18 schreef p111 het volgende:

[..]

Maar misschien wil Eriksen wel een stapje terugdoen qua salareis,je weet het nooit.
Laten we het hopen...zou niet verkeerd zijn.

Maar laten we eerst hopen dat er nog spelers verkocht worden, die nauwelijks iets brengen.

Daarna kunnen ze weer wat spelers halen die een meerwaarde hebben.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 19 juli 2024 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 juli 2024 - 16:36 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Laten we het hopen...zou niet verkeerd zijn.

Maar laten we eerst hopen dat er nog spelers verkocht worden, die nauwelijks iets brengen.

Daarna kunnen ze weer wat spelers halen die een meerwaarde hebben.
Er moet inderdaad nog wel iets gebeuren maar totaal afhankelijk van de uitgaande transfers wat er mogelijk gaat zijn.

Erikssen als vd Boomen vertrekt zal mooi zijn.
Bergwijn maakt ook wel wat financiële ruimte vrij als hij vertrekt.

Forbs doet het aardig in de voorbereiding vandaag ook weer gescoord.
Zeer benieuwd hoe we het nieuwe seizoen gaan presteren.
Scout2
 Scout2 - vrijdag 19 juli 2024 - 18:44   quote  deeplink  
Tweede helft werd het iets serieuzer, zag er toen niet best uit.
p111
 p111 - vrijdag 19 juli 2024 - 20:52   quote  deeplink  
Tweede helft waren ze op,maar eerste helft speelde ze prima

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 juli 2024 door p111 --
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 20 juli 2024 - 09:08   quote  deeplink  
Thanks kon alleen maar een klein gedeelte van de eerste helft zien.
Wordt wel hard gewerkt, veel druk gezet. Hopen dat er nog iets weggaat/bijkomt zodat we weer een beetje voetbal kunnen zien in het nieuwe seizoen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 20 juli 2024 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 juli 2024 - 18:05 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Er moet inderdaad nog wel iets gebeuren maar totaal afhankelijk van de uitgaande transfers wat er mogelijk gaat zijn.

Erikssen als vd Boomen vertrekt zal mooi zijn.
Bergwijn maakt ook wel wat financiële ruimte vrij als hij vertrekt.

Forbs doet het aardig in de voorbereiding vandaag ook weer gescoord.
Zeer benieuwd hoe we het nieuwe seizoen gaan presteren.
Er mogen er gerust een paar vertrekken alleen hoop ik niet dat Branco vertrekt, die maakt op mij een goede indruk.

6 miljoen is een schijntje wat je voor hem ontvangt,dan kan je nog niet veel.

Mochten Sutalo, Sosa, Bergwijn en Akpom vertrekken dan kan je wat
p111
 p111 - zondag 21 juli 2024 - 10:21   quote  deeplink  
Bergwijn moet je niet verkopen zou een grove fout zijn.Alleen met Godt en Frob twee 20 jarige die kunnen dat nog niet aan.
p111
 p111 - zondag 21 juli 2024 - 12:31   quote  deeplink  
Nog even een dingetje,Joerie Baas is gewoon een geweldige speler die een uitblinker was in de oefen wedstrijden samen met Fritz Jim en Baas valt waarschijnlijk tussen de wal en het schip en dat hij op dit moment beter is als Sosa en Wijndal.
remco k
 remco k - dinsdag 23 juli 2024 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 juli 2024 - 10:21 schreef p111 het volgende:
Bergwijn moet je niet verkopen zou een grove fout zijn.Alleen met Godt en Frob twee 20 jarige die kunnen dat nog niet aan.
Naars wat heeft Bergwijn laten zien in die twee seizoenen dan? Je kan daar net zo goed een ander ventje van 16 neerzetten. Zelfde principe.
p111
 p111 - dinsdag 23 juli 2024 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 juli 2024 - 18:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Naars wat heeft Bergwijn laten zien in die twee seizoenen dan? Je kan daar net zo goed een ander ventje van 16 neerzetten. Zelfde principe.
Omdat je weet wat Bergwijn kan ,weet nog goed toen hij afgetraind van Tottenham kwam hij was geweldig,maar onze trainingen en zijn gemakzucht maakte hem minder.Ik hoop en verwacht dat Italia hem weer op zijn niveau brengt.
Scout2
 Scout2 - donderdag 25 juli 2024 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 juli 2024 - 23:10 schreef p111 het volgende:

[..]

Omdat je weet wat Bergwijn kan ,weet nog goed toen hij afgetraind van Tottenham kwam hij was geweldig,maar onze trainingen en zijn gemakzucht maakte hem minder.Ik hoop en verwacht dat Italia hem weer op zijn niveau brengt.
Zijn mentaliteit is dus prut.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 25 juli 2024 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 juli 2024 - 20:11 schreef Scout2 het volgende:

[..]

Zijn mentaliteit is dus prut.
Juist, wel bij het Nederlands Elftal goed spelen, Koeman was vol lof over hem terwijl hij bij Ajax te vaak de bal terug speelde, totaal niets liet zien terwijl hij zeker weten beter kon
Dus een prut mentaliteid

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 juli 2024 door Jack Huntelaar --
Scout2
 Scout2 - donderdag 25 juli 2024 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 juli 2024 - 20:25 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Juist, wel bij het Nederlands Elftal goed spelen, Koeman was vol lof over hem terwijl hij bij Ajax te vaak de bal terug speelde, totaal niets liet zien terwijl hij zeker weten beter kon
Dus een prut mentaliteid
Van mij mag ie weg, na zo'n seizoen wil zijn hoofd niet meer zien.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 25 juli 2024 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 juli 2024 - 21:21 schreef Scout2 het volgende:

[..]

Van mij mag ie weg, na zo'n seizoen wil zijn hoofd niet meer zien.
Tja of hij moet zich nu laten zien, het kan zijn met een Eriksen er naast en met deze trainer dat hij het wel wil laten zien.

Maar bij 25 a 30 miljoen mag hij vandaag nog weg
Scout2
 Scout2 - donderdag 25 juli 2024 - 22:12   quote  deeplink  
Gewoon geen scorend vermogen.
remco k
 remco k - donderdag 25 juli 2024 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 juli 2024 - 20:25 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Juist, wel bij het Nederlands Elftal goed spelen, Koeman was vol lof over hem terwijl hij bij Ajax te vaak de bal terug speelde, totaal niets liet zien terwijl hij zeker weten beter kon
Dus een prut mentaliteid
Ook bij het nl niks laten zien toch.

Mensen zijn ineens lovend over die twee helftjes op het ek terwijl de feiten zijn dat hij toen bij slechts 1 gevaarlijk moment betrokken was en veel balverlies leed.

Gewoon bar en bar slechte speler sinds die naar Ajax is gekomen.
remco k
 remco k - donderdag 25 juli 2024 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 juli 2024 - 21:38 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Tja of hij moet zich nu laten zien, het kan zijn met een Eriksen er naast en met deze trainer dat hij het wel wil laten zien.

Maar bij 25 a 30 miljoen mag hij vandaag nog weg
Je mag blij zijn met 15 miljoen. Meer ook totaal niet waard. Gewoon twee jaar niks laten zien.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 25 juli 2024 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 juli 2024 - 22:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Je mag blij zijn met 15 miljoen. Meer ook totaal niet waard. Gewoon twee jaar niks laten zien.
Eens, heeft 2 jaar veel te weinig laten zien en dat voor 35 miljoen, overigens verwacht ik niet dat hij voor minder dan 25 miljoen de deur uit gaat.
p111
 p111 - donderdag 25 juli 2024 - 23:02   quote  deeplink  
Nou zijn vervangers waren geweldig vandaag,Bergwijn komt er weer boven op bij onze Italiaan.
Scout2
 Scout2 - donderdag 25 juli 2024 - 23:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 juli 2024 - 23:02 schreef p111 het volgende:
Nou zijn vervangers waren geweldig vandaag,Bergwijn komt er weer boven op bij onze Italiaan.
Voor Forbs zie nog wel een rol weggelegd met zijn snelheid en explosiviteit komt er altijd wel dreiging van hem, alleen nog wel eff oefenen op de zijn eindpas.
remco k
 remco k - vrijdag 26 juli 2024 - 00:25   quote  deeplink  
Juist Godts verwacht ik veel van. Vroege voorzet vandaag en daarmee een goede assist en we hebben vorig seizoen hem als een van de weinige lichtpuntjes gezien met zijn acties en bravoure.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 26 juli 2024 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 juli 2024 - 21:31 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Volledig mee eens Warrior, heb wat ik heb gelezen een goed gevoel bij die Italiaan.
Helaas de domste beslissing om Pasveer op doel te zetten. Vind ik alweer een klein scheurtje in mijn positiviteit naar Farioli.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 26 juli 2024 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juli 2024 - 12:01 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Helaas de domste beslissing om Pasveer op doel te zetten. Vind ik alweer een klein scheurtje in mijn positiviteit naar Farioli.
Heb ik ook, ik hoop dat dit niet van hem afkomstig is.

Het kan zijn dat ze Rulli en Ramaj moeten verkopen.

Vind het heel dom om die 40 jarige op doel te zetten
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 26 juli 2024 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juli 2024 - 12:01 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Helaas de domste beslissing om Pasveer op doel te zetten. Vind ik alweer een klein scheurtje in mijn positiviteit naar Farioli.
Ik denk dat hij dit ingefluisterd krijgt. 20 miljoen voor Ramaj en hij mag de transfermarkt op.

Kan ook niets anders zijn want waarom zet je anders een 40 jarige die ook blessuregevoelig is anders voor je talent. Of hij moet echt heel veel beter zijn maar dat is hij niet.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 27 juli 2024 - 00:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juli 2024 - 23:39 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ik denk dat hij dit ingefluisterd krijgt. 20 miljoen voor Ramaj en hij mag de transfermarkt op.

Kan ook niets anders zijn want waarom zet je anders een 40 jarige die ook blessuregevoelig is anders voor je talent. Of hij moet echt heel veel beter zijn maar dat is hij niet.
Zo denk ik er ook over, ex keeper Farioli heeft er heus wel kijk op

Ajax heeft miljoenen nodig, het liefst zoveel mogelijk
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 27 juli 2024 - 01:41   quote  deeplink  
Jullie zouden helaas zo maar eens gelijk kunnen krijgen. Maar hé, de eindverantwoordelijke trekt bij de financiële zaken nog steeds aan de touwtjes.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 27 juli 2024 - 02:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2024 - 00:07 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Zo denk ik er ook over, ex keeper Farioli heeft er heus wel kijk op

Ajax heeft miljoenen nodig, het liefst zoveel mogelijk
Ow nu wel ? Toen ik het zei werd ik voor gek verklaard... 🤣
wvb
 wvb - zaterdag 27 juli 2024 - 07:23   quote  deeplink  
Er lopen momenteel betrekkelijk veel matige tot slechte, nagenoeg onverkoopbare voetballers rond bij Ajax, welke totaal niet renderen, met 5‐jarige contracten, zij genieten goede salarissen, zijn aangekocht door onze duitse vriend, met volmacht portefeuille. Geen andere club, die daar nu zijn handen aan wil gaan branden.
Er wordt momenteel maar één soort voetbal gespeeld: "paniekvoetbal", een enorm salarishuis voor een verzameling voetballers van de 2e of 3e garnituur, uitzonderingen daargelaten, zoals onze duitse keeper Ramaij.
Geen goed vooruitzicht vooralsnog.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 juli 2024 door wvb --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 27 juli 2024 - 08:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2024 - 07:23 schreef wvb het volgende:
Er lopen betrekkelijk veel matige tot slechte, nagenoeg onverkoopbare voetballers rond bij Ajax, welke totaal niet renderen, met 5‐jarige contracten, zij genieten goede salarissen, zijn aangekocht door onze duitse vriend, met volmacht portefeuille. Geen andere club, die zich daar aan gaat wagen. Er wordt momenteel maar één soort voetbal gespeeld: "paniekvoetbal", een enorm salarishuis voor een verzameling voetballers van de 2e of 3e garnituur, uitzonderingen daargelaten, zoals onze duitse keeper Ramaij.
En degene die tot 2x toe volmacht gaf zit nog steeds op de financiële positie binnen de club. Wanbeleid ten top.
p111
 p111 - zaterdag 27 juli 2024 - 10:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 juli 2024 - 22:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Je mag blij zijn met 15 miljoen. Meer ook totaal niet waard. Gewoon twee jaar niks laten zien.
Nogmaals hij is 26/27 en hij kan gewoon goed voetballen,zijn conditie was geweldig toen hij uit Engeland kwam,hij was toen ook de smaakmaker van Ajax ,maar conditioneel ging hij rap achteruit en ging daardoor zuiniger en minder voetballen,ik denk dat Italia hem weer op conditioneel niveau krijgt,waardoor hij weer heel belangrijk voor Ajax kan worden en dan ook weer meer geld waard is als je hem volgen jaar wil verkopen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 juli 2024 door p111 --
p111
 p111 - zaterdag 27 juli 2024 - 10:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 juli 2024 - 23:54 schreef Scout2 het volgende:

[..]

Voor Forbs zie nog wel een rol weggelegd met zijn snelheid en explosiviteit komt er altijd wel dreiging van hem, alleen nog wel eff oefenen op de zijn eindpas.
Technisch erg matig
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 27 juli 2024 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2024 - 10:45 schreef p111 het volgende:

[..]

Nogmaals hij is 26/27 en hij kan gewoon goed voetballen,zijn conditie was geweldig toen hij uit Engeland kwam,hij was toen ook de smaakmaker van Ajax ,maar conditioneel ging hij rap achteruit en ging daardoor zuiniger en minder voetballen,ik denk dat Italia hem weer op conditioneel niveau krijgt,waardoor hij weer heel belangrijk voor Ajax kan worden en dan ook weer meer geld waard is als je hem volgen jaar wil verkopen.
Dit mag ik hopen mocht hij blijven dat hij het oppikt.

Dat hij kan voetballen staat als een paal boven water.

Ik hoop dan veel minder tikkies terug te zien of acties in zijn eentje, laat Tadic een voorbeeld voor hem zijn met zijn vele assists.

Moedeloos kijken en zelf niet het elftal op sleeptouw nemen moet verleden tijd zijn dan.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 27 juli 2024 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2024 - 08:32 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En degene die tot 2x toe volmacht gaf zit nog steeds op de financiële positie binnen de club. Wanbeleid ten top.
Die waren toch weg ? Maar goed in mijn ogen is het al verkeerd gegaan in het salarishuis onder Overmars die CL lonen gaf om duurdere spelers te kunnen aantrekken zonder zekerheid van CL.. ik snapte dat destijds maar dat was natuurlijk best een risico.. dat zie je nu, 2 jaar niet en je bent de sjaak..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 juli 2024 door nummer10 --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 27 juli 2024 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2024 - 12:36 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Die waren toch weg ? Maar goed in mijn ogen is het al verkeerd gegaan in het salarishuis onder Overmars die CL lonen gaf om duurdere spelers te kunnen aantrekken zonder zekerheid van CL.. ik snapte dat destijds maar dat was natuurlijk best een risico.. dat zie je nu, 2 jaar niet en je bent de sjaak..
Mw Lenderink is nog steeds actief hoor.
p111
 p111 - zaterdag 27 juli 2024 - 23:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2024 - 12:29 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Dit mag ik hopen mocht hij blijven dat hij het oppikt.

Dat hij kan voetballen staat als een paal boven water.

Ik hoop dan veel minder tikkies terug te zien of acties in zijn eentje, laat Tadic een voorbeeld voor hem zijn met zijn vele assists.

Moedeloos kijken en zelf niet het elftal op sleeptouw nemen moet verleden tijd zijn dan.
Als hij weer in zijn oude spel van vorig seizoen komt hoop ik dat Spagheti hem gewoon op de bank zet,mijn gevoel zegt anders dat hij het gaat oppikken.Er zit op dit moment al meer flow en spirit in als vorig seizoen,alleen Sutelo lijkt nog op een ouwe diesel.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 28 juli 2024 - 00:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2024 - 17:23 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Mw Lenderink is nog steeds actief hoor.
Onbegrijpelijk dat zij gewoon aan kan blijven, gelukkig is wel dat hockey lulletje is vertrokken
nummer10
 nummer10 - maandag 29 juli 2024 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2024 - 17:23 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Mw Lenderink is nog steeds actief hoor.
Ok ik meende dat die ook vertrokken was... My bad... Maar heel even voor mijn beeld, was blind niet actief in de rvc die ook mede verantwoordelijk was voor de begroting op CL niveau wat natuurlijk ook niet al te slim was ?
nummer10
 nummer10 - maandag 29 juli 2024 - 20:46   quote  deeplink  
Nou 4 spelers uit de selectie gezet omdat onder meer de groep te groot was... En wss ook minder zijn dan de spelers die bij de selectie mogen blijven..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 juli 2024 door nummer10 --
wvb
 wvb - maandag 29 juli 2024 - 22:32   quote  deeplink  
Ajax kan de salarissen van al die snert voetballers met langlopende contracten niet meer betalen.
Slechte handelswaar ook, waar andere clubs niet snel hun handen aan zullen willen branden.
Kortom een bankroet dreigt.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 30 juli 2024 - 01:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 juli 2024 - 20:46 schreef nummer10 het volgende:
Nou 4 spelers uit de selectie gezet omdat onder meer de groep te groot was... En wss ook minder zijn dan de spelers die bij de selectie mogen blijven..
Vos toch wel talent maar verhuur beter op dit moment. Tahirovic vond ik niet altijd heel slecht maar kostte 8 miljoen krijg je nu nooit. Zelfde geldt voor Sosa.

Wijndal toch wel meest verassend speelde een aardige voorbereiding.
p111
 p111 - dinsdag 30 juli 2024 - 07:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 juli 2024 - 01:05 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Vos toch wel talent maar verhuur beter op dit moment. Tahirovic vond ik niet altijd heel slecht maar kostte 8 miljoen krijg je nu nooit. Zelfde geldt voor Sosa.

Wijndal toch wel meest verassend speelde een aardige voorbereiding.
Ik denk dat Baas en Hato hem er uit hebben gespeeld
nummer10
 nummer10 - dinsdag 30 juli 2024 - 09:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 juli 2024 - 22:32 schreef wvb het volgende:
Ajax kan de salarissen van al die snert voetballers met langlopende contracten niet meer betalen.
Slechte handelswaar ook, waar andere clubs niet snel hun handen aan zullen willen branden.
Kortom een bankroet dreigt.
Die verdienen volgens mij niet heel veel en hebben prestatie contracten als ik me niet vergis.. behalve de te dure wijndal die nog uit het Overmars boekje kwam..
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 30 juli 2024 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 juli 2024 - 07:52 schreef p111 het volgende:

[..]

Ik denk dat Baas en Hato hem er uit hebben gespeeld
Denk het ook en goedkoper. Misschien hopen ze nog een leuk bedrag te vangen.
remco k
 remco k - donderdag 01 augustus 2024 - 18:50   quote  deeplink  
Bijzonder hoor Rasmussen kan er echt helemaal niks van en Godts doet het gewoon erg goed. Zelfde met Kaplan. Was letterlijk het enige lichtpuntje na de winter en moet op de bank voor baas die geen centrale verdediger is.
bertus bikkel
 bertus bikkel - donderdag 01 augustus 2024 - 21:08   quote  deeplink  
Het is echt armoede als Ajax zijnde dat je met Rasmussen moet starten om Godts en Traore op de bank te houden omdat je die aan het einde denkt nodig te hebben.
Als je met een B team start, heb je aan het einde altijd de betere spelers nodig, das toch logisch? Waarom begin je daar niet mee en maak je aan het begin al het verschil?
Wat ik nu zie is KKD nivootje Helmond sport....
Scout2
 Scout2 - donderdag 01 augustus 2024 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 augustus 2024 - 21:08 schreef bertus bikkel het volgende:
Het is echt armoede als Ajax zijnde dat je met Rasmussen moet starten om Godts en Traore op de bank te houden omdat je die aan het einde denkt nodig te hebben.
Als je met een B team start, heb je aan het einde altijd de betere spelers nodig, das toch logisch? Waarom begin je daar niet mee en maak je aan het begin al het verschil?
Wat ik nu zie is KKD nivootje Helmond sport....
Het heeft deze keer wel gewerkt ;)
Scout2
 Scout2 - donderdag 01 augustus 2024 - 22:03   quote  deeplink  
Denk dat Taylor zijn basisplaats aan het verknoeien is.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 01 augustus 2024 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 augustus 2024 - 22:03 schreef Scout2 het volgende:
Denk dat Taylor zijn basisplaats aan het verknoeien is.
Heeft hij vorig seizoen meer gedaan, ik heb het voor nu niet gezien

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Voorbereiding 24/25









0.0067901