BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Voorbereiding 24/25

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
bertus bikkel
 bertus bikkel - donderdag 01 augustus 2024 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 augustus 2024 - 21:58 schreef Scout2 het volgende:

[..]

Het heeft deze keer wel gewerkt ;)
Ja inderdaad. Maar zo jammer dat je dan start met een speler als Rasmussen die bij jong Ajax al de slechtste was...
Mag toch hopen dat gasten als Godts een hele wedstrijd kunnen spelen??
Scout2
 Scout2 - donderdag 01 augustus 2024 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 augustus 2024 - 22:13 schreef bertus bikkel het volgende:

[..]

Ja inderdaad. Maar zo jammer dat je dan start met een speler als Rasmussen die bij jong Ajax al de slechtste was...
Mag toch hopen dat gasten als Godts een hele wedstrijd kunnen spelen??
Godts moet je zuinig mee zijn die komt er wel, zachtjes brengen die jongen. Denk dat Farioli er net zo over denkt.
p111
 p111 - donderdag 01 augustus 2024 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 augustus 2024 - 22:04 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Heeft hij vorig seizoen meer gedaan, ik heb het voor nu niet gezien
Tylor en Rasmussen en Prop waren alle drie rijp voor een wissel in de rust,dan laatje Godt/Berghuis/Troure op de bank ??? apart.
En Apcon graag zo snel mogelijk verkopen.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 02 augustus 2024 - 16:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 augustus 2024 - 18:50 schreef remco k het volgende:
Bijzonder hoor Rasmussen kan er echt helemaal niks van en Godts doet het gewoon erg goed. Zelfde met Kaplan. Was letterlijk het enige lichtpuntje na de winter en moet op de bank voor baas die geen centrale verdediger is.
Maar baas doet het prima toch ? Ik denk dat deze trainer ook gewoon bepaalde opdrachten mee geeft en dit verwacht ipv enkel te kijken hoe 1 bepaalde speler het doet, voer je de taken niet goed genoeg uit ga je er gewoon af, ook al speel jezelf prima.. alles in het team belang..
remco k
 remco k - zondag 04 augustus 2024 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2024 - 16:05 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Maar baas doet het prima toch ? Ik denk dat deze trainer ook gewoon bepaalde opdrachten mee geeft en dit verwacht ipv enkel te kijken hoe 1 bepaalde speler het doet, voer je de taken niet goed genoeg uit ga je er gewoon af, ook al speel jezelf prima.. alles in het team belang..
Kaplan is toch een hele andere categorie speler. Dat zag je afgelopen seizoen direct. Zoveel rust als dat hij brengt heeft niemand bij Ajax.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 04 augustus 2024 - 14:51   quote  deeplink  
Kaplan zal heus weer op zijn positie komen, hij was net als Brobbey en Bergwijn op het EK aanwezig.
Daarna met vakantie, die heeft misschien nog niet het gewenste niveau

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 augustus 2024 door Jack Huntelaar --
nummer10
 nummer10 - zondag 04 augustus 2024 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2024 - 13:46 schreef remco k het volgende:

[..]

Kaplan is toch een hele andere categorie speler. Dat zag je afgelopen seizoen direct. Zoveel rust als dat hij brengt heeft niemand bij Ajax.
Klopt zeker, maar als die niet zijn taken uitvoert wat de trainer wil dan ? Ik zeg overigens niet dat dit de oorzaak is maar het kan er 1 zijn... Daarbij wat ik al aangaf doet baas het prima toch en heeft de gehele voorbereiding mee gedaan, in tegenstelling tot kaplan.. ik geloof ook niet dat dit de 11 worden hoor, zal nog wat tijd in beslagnemen voordat de ek spelers gewend zijn aan het systeem..
nummer10
 nummer10 - maandag 05 augustus 2024 - 15:01   quote  deeplink  
Wat een kut loting eigenlijk 😅

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5950
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Voorbereiding 24/25









0.0065681