|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Ik zat te wachten op een meteoriet inslag. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Nieuwkoop, Lopez en Zerrouki basis is natuurlijk wel heel armoedig. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zeker die laatste twee.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Het gaat bijna beginnen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 augustus 2024 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Alleen nog steeds niet gelukkig met Lopez,had er echt liever Pedersen gezien. Voor de rest kan het best wel goed komen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zechiël en Zerrouki moet ik ook maar zien. Normaliter zie je liever 1 van de 2 en daarnaast een Timber/Milambo type.
Ga maar doelpunten tellen van de basis. Veel te weinig. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 04 augustus 2024 - 17:18 schreef MMM het volgende:Zechiël en Zerrouki moet ik ook maar zien. Normaliter zie je liever 1 van de 2 en daarnaast een Timber/Milambo type. Ga maar doelpunten tellen van de basis. Veel te weinig. Geertruida, Hancko, Zechiel, ook Lopez, Stengs, Gimenez en Paixao. Ja die zie ik allemaal wel een doelpunt maken, dus wordt het 0-7. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Come aan boyys
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 augustus 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
jammer dat timber het nog niet gered heeft , met zerrouki win je de oorlog niet |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik vond eigenlijk alleen Lopez echt armoe |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Star of ESPN, wat is om aan te horen qua commentaar? |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
slag op het middenveld ga je verliezen , zerrouki matige speler en zechiel veelbelovend maar kan het elftal nog niet alleen dragen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Eerst zien. Ik vond Zerrouki juist in de oefencampagne een van de betere Idem Zechiel
En wat goed is komt snel |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zondag 04 augustus 2024 - 17:46 schreef Stylzz het volgende:Eerst zien. Ik vond Zerrouki juist in de oefencampagne een van de betere Idem Zechiel En wat goed is komt snel zeker zechiel gaan we veel plezier aan beleven , ook vond ik zerrouki 2e helft benfica niet zo heel slecht , zechiel was daar erg goed |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Okay, ik baseer het op afgelopen sezoem, niet echt veel gezien van de voorbereiding.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Fijne wedstrijd iedereen, COME ON FEYENOORD!!!!!
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Laat maar zien, letsss go |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hup Priske hup Feyenoord! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Zerrouki bal op kniehoogte |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Foute inschatting zechiel en ligt meteen open |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 04 augustus 2024 - 17:57 schreef RenatoBos het volgende:[..] Okay, ik baseer het op afgelopen sezoem, niet echt veel gezien van de voorbereiding.. Op basis wat ik net zag ook weer. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Echt n half elftal ging de fout in |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar goed nooit appeleren altijd door spelen |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Wordt 5 a 6-0 op deze manier. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik wens Lang een beenbreuk toe |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: En weer niet Gimenez ergens in de verte op een eiland. De rest vormt 2 bussen op eigen helft. Beton voetbal met rot. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Werkelijk alle poppetjes staan verkeerd. En drie ervan staan ook nog stil. Koeman 2.0 |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Is dit systeem zk moeilijk of hebben we niet de juiste spelers? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik denk niet lastig en missen we een paar spelers met kwaliteiten |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zerrouki is echt heel verschrikkelijk |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nieuwkoop en Looez staan in balbezit super hoog. Daar komt de bal dus nooit |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: We spelen tegen het beste team van vorig jaar waar we toen al 2 van de 3x niet van gewonnen hebben. Tel daarbij op dat wij niet beter geworden zijn en zij de beste individuele speler enge Noa lang er ook nog eens bij hebben. Tis wat t is |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En als Lopez de bal wel krijgt Ben je m kwijt |
|
|
|