|
|
piet de paler
|
|
|
Hopende op snelle terugkomst Trauner en Hartman |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Dit durfde ik van tevoren niet te denken... lekker hoor |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Binnen de eerste prijs, hoe ff helemaal niet belangrijk. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. eindelijk die schaal , ik ben blij |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Hoppaaaaaaaaaaaaaaaah.... |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Ja, maar...ok, eens haha |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Als ik dan toch wat negatiefs in deze fase moet benoemen is dat ik had gehoopt wat makkelijker had gegaan๐๐ |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Jaaa Gefeliciteerd mannen. Het zegt niks,maar toch leuk! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Helemaal goedgemaakt. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Als team verdedigen in deze bij vooral balverlies is er logischerwijs nog genoeg te sleutelen, maarrr aan de bal aanvallend opzicht zijn er wel echt genoeg positieve dingen te melden |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ben gerust gesteld Dadelijk Trauner, Hartman erbij Zychiel goed nu, en Milambo prima invallers En we hebben al een prijs en Noa Lang niet |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
En lekker in die lampenbak die JC pakken hรจ. Kan ik wel van genieten. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zo zie je maar. Nuances moeten beter. Al soms nog wel levensgevaarlijk Maar wij ook. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Erg blij met de overwinning. Geeft die gasten hopelijk ook wat vertrouwen
Verdedigend wel echt heel veel werk nog te verrichten. En op de transfermarkt ook. Veel lozen en kwaliteit halen. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Geen 6 dus het liefst, zechiel op 6 of evt milambo daar concurreren,, evt investeren in linksback rechtsback en extra cv heb je wel nodig al heb je die costa ricaan al,, en nog n goeie 10 erbij,, ideaal scenario nu |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
En vooral blijven hameren op verdedigen als team dit systeem,, zit hem niet percee in poppetjes
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 augustus 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Van de basiself horen er zeker 3 niet in ons shirt te spelen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Geertruida was echt fantastisch. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 04 augustus 2024 - 20:20 schreef bijft007 het volgende:En vooral blijven hameren op verdedigen als team dit systeem,, zit hem niet percee in poppetjes Dat ja, omschakelen en als een raket mee verdedigen als team. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
knotsgekke wedstrijd , ben er blij mee , ook leuk voor priske |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Lekker! Maar harde noten te kraken. Keeper, wingbacks, tweede 10. Extra CV, vervanger Wieffer.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 augustus 2024 door Alexmem -- |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Zechiel en Timber op het middenveld. Vervanger voor Lopez, doen moet het voorlopig best lukken. Voor de CL moet er nog wat meer kwaliteit bij komen. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Hulde voor het team en de staf. Mooi begin. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Zie zelf dus liefst geen nieuwe 6 komen, ook timber heb je nu nog voor linie ervoor, zechiel milambo en zerrouki voor 6,, en nadje geen idee nog๐ geniet enorm van milambo/zechiel,, en stek je voor een creatieve 10 nog erbij en kwaliteit backs |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
fitter worden en systeem verder uitbouwen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Vrijwel de hele 2de helft omgezet naar 4.3.3 Na de goal van PSV |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Feyenoord penalty tekort gehad. Rode kaart voor PSV geweest |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja. Nooit meer janken over de beker |
|
|
|
|
de kromme2
|
|
|
quote: Ja daar heeft niemand het over maar is toch gewoon verbijsterend!! Teze raakt de bal totaal niet en schoffelt doorgebroken Santi onderuit. Penalty, rood en uit tegenaanval scoort PSV.. Waarom komt zoโn KUT-var dan ook niet op de lijn ?? En waarom werd dat moment niet eens herhaald ? Echt verbijsterend. |
|
|
|
|
de kromme2
|
|
|
Zelfs in de samenvatting zit het moment niet. Dat geloof je toch niet !? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Kan wel genieten van spelers of trainers zo slecht tegen verlies kunnen, en dat voor camera zichtbaar uiten, mooiere tv dan |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 05 augustus 2024 - 11:31 schreef bijft007 het volgende:Kan wel genieten van spelers of trainers zo slecht tegen verlies kunnen, en dat voor camera zichtbaar uiten, mooiere tv dan Ja dat is ook best leuk ,Bosz vond PSV beter hahaha |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Niet verrassend van de arrogantste man ter wereld. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: inderdaad heerste hij gisteren , sterk aan de bal , er zullen best wat scouts gekeken hebben , gimenez en geert hebben zich goed laten zien |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: nou he , kan slecht tegen zijn verlies en krijgt intussen aardig wat kapsones , ik erger mij ook zwaar aan die noa slang , wat een misbaksel is dat daarbij vraag ik mij sterk af of hij ze wel helemaal op een rijtje heeft , gedraagd zich zo vreemd tijdens interviews met van die rare sigofrene antwoorden |
|
|
|