|
|
PieterBos
|
|
|
Allemaal brullen dat ze beter waren. Kijken alleen naar balbezit en gevaarlijke aanvallen denk ik. Expected goals en schoten op doel ruim in het voordeel van Feyenoord |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hahaha nou inderdaad! |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
En je hebt ook 3x voorgestaan uiteindelijk en had 1-3 moeten maken |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 05 augustus 2024 - 12:31 schreef kenny het volgende:[..] nou he , kan slecht tegen zijn verlies en krijgt intussen aardig wat kapsones , ik erger mij ook zwaar aan die noa slang , wat een misbaksel is dat daarbij vraag ik mij sterk af of hij ze wel helemaal op een rijtje heeft , gedraagd zich zo vreemd tijdens interviews met van die rare sigofrene antwoorden Veerman heeft zeker kapsones gekregen. En Noa Lang heeft ze zeker niet op een rijtje. Vraag me af of zijn familie hem ooit weleens corrigeerd. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 05 augustus 2024 - 12:38 schreef PieterBos het volgende:Allemaal brullen dat ze beter waren. Kijken alleen naar balbezit en gevaarlijke aanvallen denk ik. Expected goals en schoten op doel ruim in het voordeel van Feyenoord Klopt |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Al die PSVers janken om de scheidsrechter. Terwijl ze zelf ook geprofiteerd hebben. Plus die zeggen dat ze dit seizoen makkelijk kampioen worden omdat ze van dit Feyenoord niet bang hoeven zijn.
Alsof wij al helemaal klaar zijn 😅 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Die lampen vlieger er in de beker uit tegen fietstas, en verder verliezen ze nog 3 keer tegen ons dit seizoen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op maandag 05 augustus 2024 - 13:38 schreef VVout het volgende:Die lampen vlieger er in de beker uit tegen fietstas, en verder verliezen ze nog 3 keer tegen ons dit seizoen. Nog 3 keer? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Jep de halve finale in de CL, finale tegen Liverpool. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Spelen nog een keer onverdiend gelijk, omdat Turpin fluit.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 augustus 2024 door VVout -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Heeft die Deal geen topic? |
|
|
|
|
ras
|
|
|
Wat een slechte verliezers zijn het toch die PSV-ers. Feyenoord verdiende de overwinning meer dan terecht en PSV is helemaal niet beter dan Feyenoord. Feyenoord had voor de rust al met 1-3 kunnen voorstaan en had veel meer kansen en veel meer balbezit. Dus Lang en Veerman moeten niet lopen zeuren. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Lang blowt en snuift stiekem, die is 90% van de tijd stoned. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Denk eerder dat bij hem de hamstrings in zijn schedel zitten. |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote:Op maandag 05 augustus 2024 - 18:31 schreef ras het volgende:Wat een slechte verliezers zijn het toch die PSV-ers. Feyenoord verdiende de overwinning meer dan terecht en PSV is helemaal niet beter dan Feyenoord. Feyenoord had voor de rust al met 1-3 kunnen voorstaan en had veel meer kansen en veel meer balbezit. Dus Lang en Veerman moeten niet lopen zeuren. Veel meer balbezit is onzin. Wel meer schoten op doel en expected goals |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Laat ze lekker janken, de supercup is van ons. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Is gewoon een mooie prijs. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Het gejank vanuit Eindhoven maakt de winst nog veel leuker |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Mogen de rest van het seizoen janken idd. Toch blijven het tegelijkertijd een stelletje irritante jankerTs. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Vooral die debiele Noa Lang |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Zou de vriendin van Til kunnen zijn, wat een zeikwijf is dat. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ach dat weet je met lang,, al wat blij wij hem niet genomen hebben, puur om gedrag en doen en laten zorgt het voor rumoer in je club,, + dan had ik ook geen persconferentie bewust gezien waarin hij aant woord komt,, moet je niet willen zo 1😏
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 augustus 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
De winnaar heeft altijd gelijk. Lang heeft dat nooit. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Op X een mooi filmpje, met de grote praat Dat hij Feyenoord in de JC schasl wel even zou pakken............ |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Het is inmiddels bijna woensdag en op X janken de psvers nog steeds |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Bosz vindt dat psv betere spelers heeft. Qua resultaat geen beter team. Dus hij schiet zichzelf in de voet. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 augustus 2024 - 20:04 schreef FR-Henk het volgende:Bosz vindt dat psv betere spelers heeft. Qua resultaat geen beter team. Dus hij schiet zichzelf in de voet. Ik draai het om. Hij neemt verantwoordelijkheid. |
|
|
|