|
|
van geil
|
|
|
De mooie jaren zitten er al weer op mannen. Huilend in de TGV de afgrond in, sommigen lachend en zorgeloos. Maar de TGV begint vaart te maken. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T.G.V. komt nog langs allerlei wissels. Welke kant zal ie opgaan. We weten het niet. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
We zien het wel ! Met goede hoop |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Het einde van de wereld is daar. Er zijn er die geloven in mogelijkheden. Voor de anderen, sterkte alvast. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Het einde van de wereld is daar. Er zijn er die geloven in mogelijkheden. Voor de anderen, sterkte alvast. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En dat maal 8. Gedeeld door 2. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Eerder het einde van je wifi. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Om te huilen ja, geen zin om er verder nog een topic mee te vullen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2024 - 09:54 schreef van geil het volgende:De mooie jaren zitten er al weer op mannen. Huilend in de TGV de afgrond in, sommigen lachend en zorgeloos. Maar de TGV begint vaart te maken. De motor is gestart.😭 |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Wat ik eigenlijk nog het meest om te huilen vind, is dat de situatie weer een podium krijgt op deze manier. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Heerlijk toch VV Voetbal, emoties, blijdschap, juichen,en huilen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Weer echt het Feyenoord gevoel, joepie 🎉 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Dat kun jij je hart ophalen de komende seizoenen. ♥ |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Het is toch een verslaving....................... Hebbie geld , dan blijkt geen geld, grootste slachtoffer is de fan |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Sprak net een supporter van Spartak “Keine sorgen, ist noch anfang” komt allemaal goed 🥳 |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Iedereen lult elkaar lekker een depressie in 🤣 |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Heerlijk hè Net begonnen 😆 |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik heb een goed adres in Frankrijk om daar uit te komen ;) Ook veel masturberen helpt, en daarbij zingen hand in hand |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Social media floreert ook weer met een hoop bagger.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik doe zelf ook mee😭 Alleen je voelt het ook gewoon op 1 of andere manier . Wel terecht. We zijn nog niet klaar |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik heb er nog fiducie in Misschien tegen beter weten in |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Mag allemaal. Niet altijd is het voorspoed. Wel rijkelijk vroeg om resultaten meteen als teneur voor komende tijd te bestempelen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De sfeer onder Feyenoord supporters die ik zag vandaag, was echt heel slecht. Vol gevloek,tyfus , pleuris, opgetieft, DTK kreeg er van langs. Was n man of 30. Dat heb ik alleen onder van Geel eens eerder meegemaakt. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Ik ook en ik verwacht niet dat we dit seizoen op het niveau van psv gaan komen. Die hebben letterlijk en figuurlijk een voorsprongetje. Belangrijkste is weer CL halen zodat we structureel gezonder en beter worden. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Nee Piet, gewoon ook niet vergeten dat Priske afgelopen 2 jaar mooie dagen heeft gedaan maar het in het begin ook stroefjes liep. Wat we nu voorgeschoteld krijgen is geen patat met frikandellen natuurlijk, maar nu ook ff genoeg gehuild. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Iedereen tranen gedroogd?
Nu deze spannende week afwachten en zien waar we dan staan. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Vandaag tot nu toe alweer om te janken, prima start dus. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Drama dinsdag er achteraan. Nog steeds niet 1 van de benodigde posities versterkt. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
[url=https://postimg.cc/s1Gj0G9D][/url Leverkussen Bayern City en Benfica |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik heb gehoord dat wanneer je tegenwoordig lid wordt van Het Legioen je gratis een fles Bacardi en een doosje antidepressiva krijgt 🤣 |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 - 19:35 schreef Stylzz het volgende:Ik heb gehoord dat wanneer je tegenwoordig lid wordt van Het Legioen je gratis een fles Bacardi en een doosje antidepressiva krijgt 🤣 Nee das bij de kameraadjes |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het wordt inmiddels meer lachwekkend dan huilen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
We gaan wel zo gigantisch op ons flikker krijgen 😆 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Heerlijk , dat willen Feyenoorders. Lijden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nou ja t is hier drukker wanneer t slecht gaat dan goed…
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 augustus 2024 door Stylzz -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ja,Priske verwacht wel wat van de Europese wedstrijden qua sfeer. Nou, daar komt ie wel achter als er een boutelftal op het veld staat😄 |
|
|
|