Feyenoord en Brighton & Hove Albion zijn er uit: Facundo Buonanotte moet de eerste directe versterking van de Rotterdammers worden. De 19-jarige Argentijnse rechtsbuiten annex aanvallende middenvelder komt in dat geval op huurbasis over: daarover is een principe-akkoord gevonden.
De Rotterdammers hebben een koopoptie bedongen op de aanvallende middenvelder annex rechtsbuiten, al ligt die vrij hoog. Gedacht moet worden aan een bedrag wat ongeveer twee keer het huidige inkomende transferrecord verbreekt.
Al weken worden er tussen Feyenoord en Brighton & Hove Albion gesprekken gevoerd over de mogelijke komst van Buonanotte, waar nu ook daadwerkelijk een akkoord voor klaarligt. Wanneer ook de laatste details ook met de speler helemaal zijn gladgetrokken, wordt Buonanotte met enkele dagen gepresenteerd.
Ik hoop het! Van de stukjes die ik gezien heb spat de behendigheid van je scherm.ik begrijp uit t andere topic dat het vervolgvontract ook al uit onderhandeld wordt. Dan weet je echt direct waar je aan toe bent (voor 18M of 20M is ie dan nog x jaar van ons). Hadden ze bij Minteh ook beter kunnen doen.
Op vrijdag 02 augustus 2024 - 16:08 schreef Alexmem het volgende: Ik hoop het! Van de stukjes die ik gezien heb spat de behendigheid van je scherm.ik begrijp uit t andere topic dat het vervolgvontract ook al uit onderhandeld wordt. Dan weet je echt direct waar je aan toe bent (voor 18M of 20M is ie dan nog x jaar van ons). Hadden ze bij Minteh ook beter kunnen doen.
Ja is echt rap en talentvol en zeker goed dat zij afspraken maken over een evt vervolgcontract. Had dat zeker ook graag bij Minteh gezien maar evenzogoed hebben ze Minteh zijn transfer ook meer als een miljoen verdient vanwegen afgesproken opleidingsvergoeding als duidelijk beter is gaan presteren bij ons.
Ja maar ik denk dat wij die voor 12-14 M hadden kunnen kopen als we dat vooraf besproken hadden. En ik denk dat we dat ook fluitend betaald zouden hebben.
Op zondag 04 augustus 2024 - 13:32 schreef piet de paler het volgende: Weer die kruideniers en calimero opstelling. Als die Buonotte echt zo goed is huren en dat gemeijer steeds. Dat bedoel ik nu
Jaja ik moet rustig blijven ........
De uitslag van vanavond kan wel eens urgentie tot gevolg hebben.
Op zondag 04 augustus 2024 - 13:32 schreef piet de paler het volgende: Weer die kruideniers en calimero opstelling. Als die Buonotte echt zo goed is huren en dat gemeijer steeds. Dat bedoel ik nu
Jaja ik moet rustig blijven ........
Wat bedoel je. Dat Feyenoord ja op alles moet gaan zeggen in onderhandelingen?