|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nou. Hij had niet letterlijk gezegd een lek binnen Feyenoord Wel dat t geklapt was vanwege lek. De bever ging zich meteen verdedigen met dat hij DtK succes wenste een lek bij BH te dichten.
Maar dat de bever een luis in de pels is, das helder. Voorall met vaak ook verkeerde berichtgeving. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 september 2024 - 16:02 schreef Stylzz het volgende:[..] Nou. Hij had niet letterlijk gezegd een lek binnen Feyenoord Wel dat t geklapt was vanwege lek. De bever ging zich meteen verdedigen met dat hij DtK succes wenste een lek bij BH te dichten. Maar dat de bever een luis in de pels is, das helder. Voorall met vaak ook verkeerde berichtgeving. Nou, ik hoorde het hem toch echt zeggen dacht ik.intern onderzoek.Daar refereerde 1908 aan Was t interview dacht ik dat jij dropte. Media melden t ook. https://www.soccernews.nl/news/feyenoord-op-onderzoek-naar-interne-lek/ Over die bever etc zijn we het eens.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 september 2024 door van geil -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Maar kom op he. Alle spelers zijn voor tekenen bekend.Oftewel gelekt. Neem de laatste dag, wie "lekte" dan Olsen en die Portugees. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Waarom zou tie z’n hand voor z’n mond houden, zeer verdacht…….. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dennis had niks naar mij gelekt, dus nou niet naar mij wijzen hè..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 september 2024 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Hij is v geil aan het traceren denk ik. |
|
|
|