|
|
RenatoBos
|
|
|
Antef Tsoungui (Brussel, 30 december 2002) is een Belgisch voetballer die momenteel als verdediger bij Feyenoord speelt.
Tsoungui werd geboren in België als zoon van een vader van Kameroense oorsprong en een moeder van Italiaanse oorsprong.[1] Op vijfjarige leeftijd verhuisde hij naar Engeland. In 2018 ruilde hij de jeugdopleiding van Chelsea FC voor die van Brighton & Hove Albion.
Op 24 augustus 2021 maakte Tsoungui zijn officiële debuut in het eerste elftal van Brighton & Hove Albion: in de League Cup-wedstrijd tegen Cardiff City (0-2-winst) kreeg hij een basisplaats van trainer Graham Potter. Tsoungui speelde de hele wedstrijd mee.
Op 31 januari 2023 leende Brighton & Hove Albion hem voor de rest van het seizoen uit aan de Belgische tweedeklasser Lommel SK.
Op 12 juni 2023 werd bekend dat Tsoungui de overstap maakt naar Feyenoord, waar hij een contract tekent voor twee seizoenen, met een optie voor nog één jaar.
https://youtu.be/NggzerDJFtk?feature=shared |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Feyenoord en Brighton begint wel een dingetje te worden he |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zal ook wel weer een onderling potje uit voortkomen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Verhuurd met optie tot koop. Laatste best verrassend |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Geen idee. Tijdens de voorbereiding niet heel indrukwekkend |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ook niet super slecht voor het eerst op niveau |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Wordt bijna 22.december Hoe zit dat dan? ivm verhuur. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Geen idee ,terughalen als speler 6 is |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ja Bijlow was al duidelijk. Deze twijfel ik aan. Dus we zitten nu op ? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
tja, ik zit nog even te kijken, maar als het beide waar moet zijn, dan tellen er nog veel meer mee voor dat maximum. Sauer zit nog geen 3 jaar bij ons, Haen ook niet. Dus dan zou je er al overheen zitten.
Tis wel zo dat nationale bonden tot juli 2025 hebben om de nieuwe regels te implementeren. FIFA had daarvoor maximaal 3 jaar gegeven. Dus misschien dat dat nog niet gebeurd is en dat Feyenoord daarom nog goed zit. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 25 augustus 2024 - 21:46 schreef T-FeYeN00rD het volgende:tja, ik zit nog even te kijken, maar als het beide waar moet zijn, dan tellen er nog veel meer mee voor dat maximum. Sauer zit nog geen 3 jaar bij ons, Haen ook niet. Dus dan zou je er al overheen zitten. Tis wel zo dat nationale bonden tot juli 2025 hebben om de nieuwe regels te implementeren. FIFA had daarvoor maximaal 3 jaar gegeven. Dus misschien dat dat nog niet gebeurd is en dat Feyenoord daarom nog goed zit. Dacht ik al, maar volgens mij zitten we al fout. En er komt denk nog meer. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Van der Belt hadden ze gewoon moeten laten gaan. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Hadden koopoptie die Belgen dus... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Daar zal hij snel van opknappen inderdaad haha |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Allemaal DtK zijn schuld... |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Door Tsoungui's Knie? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Moet je hem niet naar België verhuren en denken dat het gras groener is daar. Nu moet ie weer op zijn knieën terug naar Zuid. |
|
|
|