|
|
FR-Henk
|
|
|
Tot 1 september kan het weer: totaal aantal punten Feyenoord in ED . En…Waar staat de club inde eindrangschikking? IWordt het Coolsingel of Maasgebouw? Of nieuwe CL miljoenen?
Een eerste inschatting: 88 punten, 1e.
Wijzigen mag tot 1 september. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
76 punten, tweede.
Om mee te beginnen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
De prijzen: avondje Dark Room met 50 Engelse extreem-rechtse demonstranten. Of met Patricia Paay. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op maandag 05 augustus 2024 - 09:36 schreef FR-Henk het volgende:De prijzen: avondje Dark Room met 50 Engelse extreem-rechtse demonstranten. Of met Patricia Paay. In dat geval...16e met 24 punten. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op maandag 05 augustus 2024 - 09:36 schreef FR-Henk het volgende:De prijzen: avondje Dark Room met 50 Engelse extreem-rechtse demonstranten. Of met Patricia Paay. Wordt een lastige keus denk ik. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
3e met 75 punten (want traditie) |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
77 punten coolsingel here we come, psv morst stuk meer punten wat wel te verwachten is en nogal lastig was vol te houden, dus qua punten weer meer in evenwicht |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
zoiezo dus bovenste 2 meer puntverlies |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zijn er nog foto's van de vorige prijswinnaar in actie? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
wat zijn de XY chromosoom waarden van die 50 Engelse extreem-rechtse demonstranten? |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Iets hoger dan een Afrikaan die kindjes vermoordt met een mes..
Vierendelen zulk import volk☻️☻️☻️
Maar goed, psv en wij winnen alles, spelen gelijk tegen elkaar..
98 punt dan...
Is tot eind augustus eigenlijk niet een zinnig antwoord op te geven...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 augustus 2024 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Na Slot moet alles meteen beter. Priske is Slot? Slot heeft te goed gepresteerd. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Eh, begonnen met een prijs toch! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Slot heeft die prijs niet gehaald, hahaha. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 05 augustus 2024 - 09:30 schreef FR-Henk het volgende:Tot 1 september kan het weer: totaal aantal punten Feyenoord in ED . En…Waar staat de club inde eindrangschikking? IWordt het Coolsingel of Maasgebouw? Of nieuwe CL miljoenen? Een eerste inschatting: 88 punten, 1e. Wijzigen mag tot 1 september. Komt nog een half dozijn spelers op de laatste transferdag (2 september). Deadline een paar dagen later doen? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 26 augustus 2024 - 17:36 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Komt nog een half dozijn spelers op de laatste transferdag (2 september). Deadline een paar dagen later doen? Na overmaking van 33 miljoen door T. alsnog besloten de deadline op 9 september te stellen. Groeten van Dennis en Brian. Niet van John de Wolfman. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Geen probleem, had het toevallig nog liggen ;) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Super T. Kunnen we ook de eindprijs op waarderen: avondje met Patricia en daarna avond met haar zus. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Maar er twee maanden van, eerder spelen ze toch niet. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Eerst 60 miljoen overmaken. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 05 augustus 2024 - 09:30 schreef FR-Henk het volgende:Tot 1 september kan het weer: totaal aantal punten Feyenoord in ED . En…Waar staat de club inde eindrangschikking? IWordt het Coolsingel of Maasgebouw? Of nieuwe CL miljoenen? Een eerste inschatting: 88 punten, 1e. Wijzigen mag tot 1 september. Wordt 9 september. Ik herhaal: 9 september. Ik herhaal: 9 september. Ik herhaal: 9 september. Ik herhaal: 9 september. Ik herhaal: 9 september. Ik herhaal: 9 september. Ik herhaal: 9 september. Ik herhaal: 9 september. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Niet de bedoeling hier pincodes uit te gaan wisselen, geile. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
BREAKING - BREAKING
Na inspannend overleg met Aboutaleb en 10 miljoen donatie is besloten om de voorspellings-deadline nog een week later te zetten. Er is immers een wedstyrijd geschrapt, komende zondag.
16 SEPTEMBER DEALINE! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Schande, dat alles omdat er een paar petten minder lang willen werken. De verloedering kent geen halt hier op dit forum. Hoog tijd voor een nieuwe active TD. B. kent dit duidelijk niet meer alleen aan! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Onder voorbehoud van meerdere (transfer)wonderen: 5e plek met 54 punten |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Klinkt toch nog vrij optimistisch |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vind de rest van de competitie ook niet zo bijzonder |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Is ook wel zo. Misschien dat Ajax in de loop van het seizoen wel weer echt gaat aanhaken. Maar daar kan ook het ook weer helemaal misgaan. Beetje een aparte transferperiode daar.
Twente is minder dan vorig jaar denk ik. AZ is ook niet echt indrukwekkend nog. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Over PSV hoeven we het voorlopig niet te hebben. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Stel bij op 85 punten en 1e, als ik wie doe ik Patries wel voor een keer.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 september 2024 door VVout -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Ik help dan wel met ontvoeren als we 1e worden. |
|
|
|