|
|
MMM
|
|
|
Feyenoord - Willem II (zaterdag 10 augustus 2024, 16:30 uur)
Datum & tijdstip: Zaterdag 10 augustus 2024, 16:30 uur Locatie: De Kuip, Rotterdam Scheidsrechter: Dennis Higler
Laatste 5 ontmoetingen: 2017-2018: 5-0 (4-0) 2018-2019: 2-3 (1-1) 2019-2020: 2-0 (2-0) 2020-2021: 5-0 (1-0) 2021-2022: 2-0 (0-0)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 augustus 2024 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dit wordt Priske schieten 6-3 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
deoudehappel
|
|
|
Een zuinige 2-1 met de conclusie er is nog veel te doen maar de eerste 3 punten zijn binnen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 augustus 2024 door deoudehappel -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
deoudehappel
|
|
|
Maar nog niet dood :-) maar inderdaad hoe kom ik nou nog bij 2 punten? Dat is wel erg lang geleden inderdaad.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 augustus 2024 door deoudehappel -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kampioen worden we dus niet. |
|
|
|
|
deoudehappel
|
|
|
quote: Ik denk dat wij de minste punten gaan verliezen van de nieuwe top 3 PSV,twente en az. Maar echt er boven uitsteken denk ik niet. Ajax zie ik sowieso niet in de top 3 terecht komen. Wij worden dus kampioen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 - 09:51 schreef deoudehappel het volgende:[..] Ik denk dat wij de minste punten gaan verliezen van de nieuwe top 3 PSV,twente en az. Maar echt er boven uitsteken denk ik niet. Ajax zie ik sowieso niet in de top 3 terecht komen. Wij worden dus kampioen. Hahaha, ik doelde op jouw 2 punten per overwinning. Heb je knvb mee wakker geschud. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
5-2 langzaam komt het beter op orde met de verdediging. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
deoudehappel
|
|
|
quote: Begreep dat iets later, heb het aangepast. Dacht waarschijnlijk teveel aan de 2 qua uitslag |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Geen Stengs is een enorme aderlating.
Zerrouki en Lopez nog steeds basis helaas |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Hoort vandaag nog steeds genoeg te zijn. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Volle ziekenboeg bij aanvang van de competitie. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nou dat loopt eigenlijk net een beetje leeg |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Geblesseerd of slechts deels hersteld Trauner, Stengs, Timber, Smal, Zechiel, Carranza |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Stengs is ziek. Trauner geblesseerd Zechiel gewoon wissel. De rest fit genoeg om minuten te maken. Bijna wedstrijdfit
Vind t allemaal niet zo schokkend |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ivanusec MOET wel leveren vandaag.
Nu of nooit
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 augustus 2024 door MMM -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Verschrikkelijk die Kraaij |
|
|
|
|
deoudehappel
|
|
|
quote: Ja dat type optreden was misschien grappig 20 jaar geleden maar die man is niet meer grappig of enigszins serieus te nemen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 - 16:02 schreef deoudehappel het volgende:[..] Ja dat type optreden was misschien grappig 20 jaar geleden maar die man is niet meer grappig of enigszins serieus te nemen. Had al 20 jaar terug op moeten rotten. Zinloos figuur. |
|
|
|
|
deoudehappel
|
|
|
quote: Als voetballer (ook in Engeland) grossierde hij in rode en gele kaarten met zijn belachelijke en onbesuisde overtredingen. Zijn vader daarentegen was een weloverwogen man met veel kennis en kunde in het voetbal. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Kraay z'n maniertjes zijn gewoon een gimmick de lol is er allang af |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
dat gesprek over de keeper van W2 was hilarisch hahaha |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Gewoon 4-0 Met of zonder Stengs... mannen, Willem 2 hè Geen Madrid. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
En Beelen stuk in de warming-up. Kasanwirjo er nu in.
Wat een ellende allemaal zeg. En wat een troep hebben we achter de hand.. Kasanwirjo, Lopez, Zerrouki. Ivanusec die zelden levert. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Fijne wedstrijd iedereen, COME ON FEYENOORD..!!!!!
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 - 15:36 schreef Stylzz het volgende:Stengs is ziek. Trauner geblesseerd Zechiel gewoon wissel. De rest fit genoeg om minuten te maken. Bijna wedstrijdfit Vind t allemaal niet zo schokkend Beelen haakt net af 😅 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Beelen wel op de bank. Hopelijk uit voorzorg dus |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Jezus gaat lekker dan, Stengs Beelen en zechiel dan mss fysiek nog niet zo ver ofzo |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Jezus gaat lekker dan, Stengs Beelen en zechiel dan mss fysiek nog niet zo ver ofzo |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Zal wat gevoeld hebben |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Vierde keer Stengs is ziek |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Fijne wedstrijd boys!! hoe dan ook met deze selectie met wat afvallers moet het ook moeten lukken |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ik zei niet geblesseerd was😉 wel afwezig in ieder geval |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Beelen is wel een aderlating als Trauner ook niet beschikbaar is. Al moet dat tegen Willem 2 geen zak uitmaken |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Lopez EN Wirjo basis brrrrrr |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
We gaan het zien toch. Van twee weet je bijna wel wat je kan verwachten. Sommigen vinden van drie |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Wel gelijk zwakste opstelling dit seizoen waarschijnlijk,, maar dan nog je moet deze winnen |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Als Zerrouki niets kan laten zien vandaag,dan weet ik het niet meer. |
|
|
|