|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 - 17:09 schreef coenjo het volgende:gooi het tempo eens 3 tanden omhoog. slappe handel ivanusec er maar af, wat een drama is dat. de markt nu maar eens op, met dit elftal win je geen wedstrijd in de cl met name aavallend Echt? Ik dacht kampioenen |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
1-0 nog wel erg karig met zon enorme overwicht, maar zeker niet ontevreden,, spel ook breed houdend tov enorm zwakkere tegenstander |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Kan altijd lastig zijn zon massaal inzakkend team natuurlijk |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Geert matst zerrouki ook niet voor de derde leer |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 - 17:10 schreef bijft007 het volgende:1-0 nog wel erg karig met zon enorme overwicht, maar zeker niet ontevreden,, spel ook breed houdend tov enorm zwakkere tegenstander Weinig pogingen op doel ook |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
2-0 dan zouden ze meer moeten zou je denken |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
4de keer een kud pass van Geert |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
quote: nou ik denk het niet, het is niet om aan te gluren wederom geen speler op de vleugel waar voor je naar het stadion gaat |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dat zien we al seizoenen. Ook bij Slot Ook bij Dick En de jaren daarvoor |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Geef nog ff een goal weg zk jo, WAKKER WORDEN |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ivajusev Paixao Zerrouki
Vind ze toch weer de minste |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Kom door Geert ,die zit met zijn hoofd al in Engeland denk ik. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Eerste 20 minuten waren best aardig. Daarna werd het wel erg matig.
Hoop middelmaat in de basiself helaas |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Word erniet vrolijk van.. |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
quote: ja zul je meer zien, 10 van de 18 ploegen spelen zo tegenwoordig het is nu eens tijd voor extreem talent op de vleugels trek daar maar eens 30 miljoen voor uit |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 - 17:16 schreef MMM het volgende:Eerste 20 minuten waren best aardig. Daarna werd het wel erg matig. Hoop middelmaat in de basiself helaas En tot de 40ste minuut ten minste nog controle. Laatste 5 minuten voor rust zakte dat ook weg. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
77 procent balbezit, voorin niet de vernuft met een pass van Stengs bv om Santi ed vrij te spelen,, voor de rest vrij aardig op laatste kwartier na dan dat was onder maat |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 - 17:17 schreef coenjo het volgende:[..] ja zul je meer zien, 10 van de 18 ploegen spelen zo tegenwoordig het is nu eens tijd voor extreem talent op de vleugels trek daar maar eens 30 miljoen voor uit Ik denk juist niet dat daar t probleem zit Dat zit ervoor. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Kasanwirjo en Lopez doen het wel aardig tot nu toe vind ik. Boven mijn verwachting althans. Santi ook scherp, maar die wordt bij elke goede actie die hij maakt neergelegd.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 augustus 2024 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Zijn maar 2 problemen Geert die elke keer een speler in speelt die dubbel gedekt staat waardoor we op cruciale momenten balverlies lijden. En een Ivanusec waar je niks aan heb in dit systeem waardoor je net zo goed met 10 man kan gaan spelen |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
quote: dan verschillen we van mening, ik zie geen speler die een man dol kan spelen op de flanken misschien die hadj moussa? in de linie er voor mag zerrouki er van mij uit, is ook veel te traag in de opbouw
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 augustus 2024 door coenjo -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Zulke wedstrijden wel de wedstrijd n voor Moussa, maar je mist ook de man met n pass stengs bv. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Komaan Feyenoord ! Wij gaan winnen alleen met hoeveel is de vraag ! |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Tegenstander kapot spelen,, al helpt het niet als je onnodig slordig bent ervoor al |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Waarom werd de aanval afgefloten? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
En nu niet fluiten, wat een lijer |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
geef paixao maar eens een rotschop nu met die schwalbes elke keer wat een irritant mannetje wordt het. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Paix ook wel lichtgewicht ook hoor, gaat gewoon vrij snel tegen de vlakte, lichte overtreding of mag je niet eens overtreding noemen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 augustus 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Vaak het idee dat ie niet eens iets gaat proberen maar zich laat vallen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Net als onder Slot met een vroege 1-0 wordt het weer ploeteren |
|
|
|