|
|
MMM
|
|
|
Apart bericht op zijn Instagram. Toch niet zwaar geblesseerd? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Iets met alles gebeurt om een reden en onderdeel Gods plan |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Spierblessure. Er voorlopig niet bij.. |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
Ongelofelijk.. 40 potjes PL en 60 minuten eredivisie.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Bizar. Als t regent giet t ook meteen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Zo zie je maar weer dat stress, verhuizen, een andere ongeving, taal etc meer invloed heeft en slechter te halen is uit data dan een wedstrijdje of een training. Heb je dit ook gemeten Prutske ? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja want nergens in de 54 ste minuut bij zijn debuut werd hij gewisseld en gaf Priske in de persco na de wedstrijd aan dat hij rustig aan wou doen om al die redenen die jij nu aangeeft Leuv. Jij heb de persco dus ook gezien.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 augustus 2024 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Echt bizar dit weer...
Krijg soms de indruk dat door de data boys er veel te zwaar getraind wordt zodat spelers in de wedstrijden zogezegd snel in 't rood staan. Eerder sloeg je gewoon eens een traininkje over..
Zo ingewikkeld is t allemaal niet als dat ze t nu doen voor komen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 augustus 2024 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tegen die tijd is Smal stuk en Hartman er bijna weer 😅 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat zou wat zijn zeg pffff |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Dat laatste kijk ik naar uit! |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 - 08:59 schreef Leon FR1908 het volgende:Ja want nergens in de 54 ste minuut bij zijn debuut werd hij gewisseld en gaf Priske in de persco na de wedstrijd aan dat hij rustig aan wou doen om al die redenen die jij nu aangeeft Leuv. Jij heb de persco dus ook gezien. Ik lig nog altijd met mijn luie …. ergens aan de Italiaanse Rivièra dus nee dat heb ik moeten missen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 - 09:45 schreef Leuv het volgende:[..] Ik lig nog altijd met mijn luie …. ergens aan de Italiaanse Rivièra dus nee dat heb ik moeten missen. Das lekker ,geniet ervan |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Dat is het betere werk☀️🏖️ enjoy 👍 |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Als ik iets koop of huur wat kapot is, ga ik het ruilen Moet je wel het bonnetje hebben |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Oke👍 in dat geval zerrouki ruilen met sem steijn
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 augustus 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Doen we, inpakken en is het cadeaux ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Op de training van vrijdag sloot Hugo Bueno weer aan bij de groep, maar voor de wedstrijd tegen NAC komt het nog te vroeg. Priske hoopt snel weer over hem te kunnen beschikken |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Mooi nieuws. Hopelijk NEC uit |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Steijn echt een prima speler. Maar verwacht hier geen bijval ;-)
Edit: Oja Bueno, voelt als veel te vroeg opstellen, bij gebrek aan beter.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 september 2024 door R()b -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Je ziet wel gelijk het verschil tussen deze jongen en Smal hé. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Idd, jammer dat deze huur is en Smal vast.
Hopelijk komt Hartman supersterk terug tegen die tijd.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 30 september 2024 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zag er niet goed uit bij de eerste goal. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Geef hem de kans om zich aan te passen Zit wel op voetbal |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Aanwinst. Wat een fijne trap ook |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Zie je wel premier league afkomstig is |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Aan de bal goed, zonder bal zie ik hem soms nog een beetje dromen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Denk dat ze nu al spijt hebben in Wolverhampton. Als je ziet hoe er daar nu verdedigd wordt daar word je niet vrolijk van.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 september 2024 - 10:40 schreef R()b het volgende:[..] Steijn echt een prima speler. Maar verwacht hier geen bijval ;-) Edit: Oja Bueno, voelt als veel te vroeg opstellen, bij gebrek aan beter. Bij twente ja Komt in hetzelfde rijtje als Smal En Zerrouiki Twente mag je presteren bij Feyenoord moet je. En zaken doen met die boeven doen we toch niet meer ? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Heeul lekkere spelert idd |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Goede speler met een uitstekende voorzet. Nu zijn we misschien niet veel gewend,want kniehoogte is de norm..maargoed. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Prima voorzetten, hopelijk niet te erg de blessure. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Al iets bekend over blessure? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Tot nu toe alleen iets met hielblessure, maar ernst en eventuele duur nog onbekend. Zal vanmiddag wel meer nieuws komen over hem, ‘t is maandag morgen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dat is wel een beetje een issue. Valt Bueno weg, krijg je Smal. Valt er een middenvelder weg, krijg je Zerrouki. Dan zak je zo ver terug in kwaliteit.
Hopen dat iedereen nu fit blijft t/m de winterstop en dan maar eens kijken wat het perspectief is voor het seizoen en eventueel de markt op gaan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 oktober 2024 door MMM -- |
|
|
|