|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 mei 2025 - 22:29 schreef MMM het volgende:Feyenoord wil hem nog een jaar huren. Snap ik weinig van. Je mag best een niveautje hoger mikken. Vind deze jongen, vooral verdedigend, matig Onbegrijpelijk als je een stap omhoog wil zetten.
Smal en Bueno zijn beide geen basismateriaal. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik zou ook eerder dat ventje van Utrecht proberen te halen El kouaroani of zoiets. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Schijnbaar wou psv die zijn de geruchten, willen alleen geen 9 miljoen voor betalen, beetje heeul erg veel ook wat dat Utr er voor vraagt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 mei 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 25 mei 2025 - 11:02 schreef bijft007 het volgende:Schijnbaar wou psv die zijn de geruchten, willen alleen geen 9 miljoen voor betalen, beetje heeul erg veel ook wat dat Utr er voor vraagt. Hoop geld lol ,overigens vind ik Smal wel een prima back voor ons. Heeft mij echt positief verrast en koste 0 euro |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ja hij is echt een openbaring geweest aangezien je weet hij het ook prima middenveld deed, minst van verwacht ook en heel nuttige speler gebleken
Denk vooral aan die wereld lange bal precies op Santi zn stropdas, en nog meer momenten je kon zien dat hij buiten back is vooral ook voetballend echt wat kan. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Hehehe dat hou je toch niet vol 🍋 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 25 mei 2025 - 12:16 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Hoop geld lol ,overigens vind ik Smal wel een prima back voor ons. Heeft mij echt positief verrast en koste 0 euro Heeft het goed ingevuld hoor. Voornamelijk op het middenveld verrassend goed.
Maar ik vind dit geen eerste back materiaal. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 25 mei 2025 - 17:27 schreef MMM het volgende:[..] Heeft het goed ingevuld hoor. Voornamelijk op het middenveld verrassend goed. Maar ik vind dit geen eerste back materiaal. Ja zijn beste wedstrijden waren op het middenveld ,das waar |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Prettig toch, een speler die je opties geeft voor meerdere posities. Maar als iedereen fit is, zou hij normaal gesproken volgend seizoen niet in de basis moeten staan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 mei 2025 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
tomson