|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 september 2024 - 19:54 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Die heeft zich misschien blind gestaard op de laatste maanden van Minteh. En was vergeten hoe het er de eerste seizoenshelft uitzag. Beide hele talentvolle spelers, maar tegen de tijd dat ze een beetje stabiel worden.... Precies. Dus heb je er niets aan.
Dit zie je bij PSV niet. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Gaat nog wel even door de komende maanden denk ik. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 september 2024 - 19:54 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Die heeft zich misschien blind gestaard op de laatste maanden van Minteh. En was vergeten hoe het er de eerste seizoenshelft uitzag. Beide hele talentvolle spelers, maar tegen de tijd dat ze een beetje stabiel worden.... Die staart zich al drie windows blind, terend op Arnesen, en het kampioenschap. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Het lijkt erop. Er is weer van alles gehaald, maar als je ziet wat een versterking is gebleken... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Grappig genoeg nog de beste vleugel van de twee vandaag |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Die loopt inmiddels ook al te hinken |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Wilde ik net zeggen ja, het gevaar dat er is komt vooral via hem nog. |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
wat een drama, wie betaald hier nou 20 miljoen voor |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Zoals eerder gezegd, Minteh kwam ook pas op stoom ver in tweede seizoenshelft, dus feitelijk is het alleen maar goed voor de verhurende club, niet voor ons.
Stop met dit soort spelers te huren, schiet je niks mee op. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Minteh scoorde gelijk bij zijn debuut . Liet daarnaast een topsnelheid zien ongekend . Het gescheld op hem verstompte na een wedstrijdje of 7 10 doelpunten in de competitie en 6 assists .
Ik hoor overal de vergelijking met Minteh maar daar is zijn drive te langzaam voor. Heeft wel een goede balcontrole maar weinig lef |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Ik bedoel zelfs met een uiteindelijk redelijk goede Minteh, heeft dat huren voor mij geen zin, want je moet ieder jaar weer van 0 af aan beginnen, en tegen dat ze er zijn, gaan ze weer naar hun eigen club, en sta je gewoon met lege handen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Kan wel wat, maar vindt m wat dik, en niet zo snel. En drijft te vaak door tot de paal om dan n balletje voor te geven. Ik zie veel liever voorzetten van verder weg, das sneller,en moeilijker te dekken. En dan kun je kiezen voor hoog/laag.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 september 2024 door van geil -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Heeft ff tijd nodig. Tweede wedstrijd was al beter.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Luister goed Ibrahim. Listen very carefully, i shall only say this once. Jij maakt 2 tellende goals woensdag, en geeft een assist op Ueda. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 30 september 2024 - 17:37 schreef van geil het volgende:Luister goed Ibrahim. Listen very carefully, i shall only say this once. Jij maakt 2 tellende goals woensdag, en geeft een assist op Ueda. I CAN’T HERE YOU, HORNY..
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Horny has ze painting of ze fallen Madonna with ze big boobies? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 oktober 2024 door VVout -- |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Ergens in juni draait deze lekker mee. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wat moet je hier nou mee? Loopt als een kip zonder kop rond en voegt niets toe.
Wat denk te Kloese nou? Dit huren schiet lekker op? Wat een afgang |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 02 oktober 2024 - 19:37 schreef MMM het volgende:Wat moet je hier nou mee? Loopt als een kip zonder kop rond en voegt niets toe. Wat denk te Kloese nou? Dit huren schiet lekker op? Wat een afgang Een gok, blinde paniek hopen dat het weer een Minteh wordt. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 02 oktober 2024 - 19:37 schreef MMM het volgende:Wat moet je hier nou mee? Loopt als een kip zonder kop rond en voegt niets toe. Wat denk te Kloese nou? Dit huren schiet lekker op? Wat een afgang Een gok, blinde paniek hopen dat het weer een Minteh wordt. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Is wel n goeie deze, laat al stuk meer zien dan minteh eerste wedstrijden eigenlijk
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 oktober 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Liet wel wat vaker reeds bemoedigende acties zien. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik vond hem en Milambo echt voldoende. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Vergeet niet dat t ook geen rechterspits is. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Toch al beter langzaam aan |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nou ik ben nog niet overtuigd . Vond hem alleen goed in die counter en dan hebben we het over 1 actie . Het zit er wel in maar deze pot voor mij nog geen voldoende |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Heb je nog niks aan vandaag |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Zal best kunnen ballen, maar dit niveau hoef je echt niet te huren. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
DtK schaam je diep. Wat een bagger |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Had het idee dat vandaag bij hem weinig lukte haha |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Copy-paste van Minteh de eerste maanden. Soms aardig, vaak gaat er van alles mis. En dan maar hopen dat hij er in afzienbare tijd doorheen komt. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ja,daar wordt je toch doodmoe van elke keer. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 06 oktober 2024 - 16:41 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Copy-paste van Minteh de eerste maanden. Soms aardig, vaak gaat er van alles mis. En dan maar hopen dat hij er in afzienbare tijd doorheen komt. Ik was geen Minteh fan. Maar die was in oktober vorig jaar verder dan Osman.
Dit is pupillen voetbal. Echt een schande |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Minteh had ook nog 2 versnellingen over tov deze jongen. |
|
|