|
|
kenny
|
|
|
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 - 18:51 schreef MMM het volgende:Ik vind dit ook echt helemaal niks. Bambi op voetbalschoenen. Leuke goal tegen GAE maar zwak tegen Benfica, zwak tegen Utrecht. 0 voetbalintelligentie eens , hij is snel dat is het enigste wapen van hem , verder in alle facetten te kort |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Gooi hem naar links en pai naar rechts |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
was niet best vandaag , ik zie toch liever mousa |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Zet em eens op favoriete linker positie |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Juistem op links beter bedoelde ik hierboven. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik was geen Minteh fan. Maar die was echt beter dan Osman. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Dat klopt want die passeerde niet alleen op snelheid. Osman kan vooral extreem starten. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Ja, is ook zijn favoriete positie dus eigenlijk wel raar |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Osman creërde ten minste af en toe nog wat. Minteh schoot in deze periode ook nog alle kanten op. Het probleem is dat hij geen vervanger heeft. Nogmaals benadrukt als je ziet hoe Hadj-Moussa invalt. Die is niet toe aan Feyenoord 1.
Moet je je voorstellen als Igor en/of Osman geblesseerd raken. Dan moet je je formatie om gaan gooien. Of gaan we weer met Nieuwkoop. En Igor en Osman zijn niet top, maar zijn wel van waarde. Het zijn de posities waar je het meest wisselt, omdat frisse benen daar heel belangrijk zijn. En die wissels hebben we niet. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Osman gaat echt nog wel waardevol zijn. Maar niet tegen sterkere tegenstanders. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Ik denk vooral niet tegen verdedigende tegenstanders. In de eerste helft was hij de enige met iets van dreiging. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 - 20:22 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Osman creërde ten minste af en toe nog wat. Minteh schoot in deze periode ook nog alle kanten op. Het probleem is dat hij geen vervanger heeft. Nogmaals benadrukt als je ziet hoe Hadj-Moussa invalt. Die is niet toe aan Feyenoord 1. Moet je je voorstellen als Igor en/of Osman geblesseerd raken. Dan moet je je formatie om gaan gooien. Of gaan we weer met Nieuwkoop. En Igor en Osman zijn niet top, maar zijn wel van waarde. Het zijn de posities waar je het meest wisselt, omdat frisse benen daar heel belangrijk zijn. En die wissels hebben we niet. De realiteit |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Winterstop terug sturen. Gaat maar groeien bij het 2de daar in Engeland |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Deze gozer had gewoon op links moeten concurreren met Igor. Kan je ze ook af en toe eens rust geven of laten invallen. En nu speelt hij weer op een nieuwe positie. En ook niet helemaal 100% fit.
Wordt teveel van hem gevraagd in deze periode. Het waarom is bekend. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Geblesseerd dus na eerste helft evenals lutomba pff wordt wel flink blessure lijstje zo weer timber dus ook maar wat langer erin gestaan
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 november 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Yup!
En haal gewoon eigen spelers, die je ontwikkelt voor je eigen.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 06 november 2024 - 23:31 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Deze gozer had gewoon op links moeten concurreren met Igor. Kan je ze ook af en toe eens rust geven of laten invallen. En nu speelt hij weer op een nieuwe positie. En ook niet helemaal 100% fit. Wordt teveel van hem gevraagd in deze periode. Het waarom is bekend. Ik ben het eens met Bernard Schuiteman . Dit huren is zinloos |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Huren zonder koopoptie is waardeloos...
Misschien alleen in een noodgeval tijdelijk, maar moet niet structureel worden. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Dat is zo ja. Weer aan het opleiden voor een ander. Maar dan moet je wel de alternatieven halen natuurlijk. Want met hem komen we al spelers op de vleugels tekort. Zonder hem is dat probleem alleen maar groter.
Ik heb het al vaker genoemd met een knipoog. Maar Jahanbakhsh was gewoon van waarde geweest dit seizoen. Ook vandaag. Waarmee ik niet zeg dat we hem hadden moeten houden, het was hoog tijd om door te selecteren. Maar we hebben wel de oude schoenen weggegooid zonder er nieuwe voor terug te halen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 06 november 2024 - 23:39 schreef Cruzcontrol het volgende:[..] Huren zonder koopoptie is waardeloos... Misschien alleen in een noodgeval tijdelijk, maar moet niet structureel worden. Ik had van de zomer ook al aangegeven dat ik het raar vond dat opeens alle scouts verdwenen. Schijnen er niks aan te doen om ze binnen te houden. Van Geil heeft gelijk ,alles wat Arnessen heeft opgebouwt is afgebroken. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 06 november 2024 - 23:40 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Dat is zo ja. Weer aan het opleiden voor een ander. Maar dan moet je wel de alternatieven halen natuurlijk. Want met hem komen we al spelers op de vleugels tekort. Zonder hem is dat probleem alleen maar groter. Ik heb het al vaker genoemd met een knipoog. Maar Jahanbakhsh was gewoon van waarde geweest dit seizoen. Ook vandaag. Waarmee ik niet zeg dat we hem hadden moeten houden, het was hoog tijd om door te selecteren. Maar we hebben wel de oude schoenen weggegooid zonder er nieuwe voor terug te halen. Volgens Schuiteman waren er zat vleugelspelers op de markt van dit niveau |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Dennis heeft ze niet gevonden in ieder geval. Ja op de laatste dag van de transferperiode.... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Joh en hoe komen al die andere clubs toch aan vleugelspelers. Mazzel |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 06 november 2024 - 23:31 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Deze gozer had gewoon op links moeten concurreren met Igor. Kan je ze ook af en toe eens rust geven of laten invallen. En nu speelt hij weer op een nieuwe positie. En ook niet helemaal 100% fit. Wordt teveel van hem gevraagd in deze periode. Het waarom is bekend. Sauer. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Bijvoorbeeld, al is het wel lekker dat hij een seizoen alles speelt bij NAC. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Had hier gezien de bezetting ook meer dan voldoende minuten gemaakt. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Ja. Maar ook dan stel je weer linksbuitens op rechts op. Op hij dat nu is, Igor of Osman. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Gewoon Moussa die is voor 3.5 miljoen gehaald en kan ook gewoon rennen totdat hij in het gips zit. Die word echt niet beter door die bank warm te houden. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Dan kun je die Paixão eens laten banken. Hadj Moussa is ook het niveau niet maar zet die maar eens op rechts. Zal vast geen volle wedstrijd kunnen maar misschien wel een minuut of 60.
Echt te triest voor woorden wat voor spelers wij hebben rondlopen. Hoe bestaat het. We hebben gewoon geen enkele buitenspeler die goed genoeg is. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 07 november 2024 - 00:17 schreef MMM het volgende:[..] Dan kun je die Paixão eens laten banken. Hadj Moussa is ook het niveau niet maar zet die maar eens op rechts. Zal vast geen volle wedstrijd kunnen maar misschien wel een minuut of 60. Echt te triest voor woorden wat voor spelers wij hebben rondlopen. Hoe bestaat het. We hebben gewoon geen enkele buitenspeler die goed genoeg is. Was vorig jaar onder Arne ook al het zwakke punt in de selectie. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hahahahaha Hadj Moussa heeft niveau ...........kom op |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Vind ik wel. Als Messi die pass van afgelopen zaterdag geeft dan gaat ie de hele wereld over. Idem voor t doelpunt gisteren. Heeft meer voetbal in z’n kleine teen dan de rest van de selectie bij elkaar opgeteld. En ja, heeft zat tekortkomingen ook. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Dus met een a twee acties ben je een goede voetballer.......... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: En waar baseer jij op dat t geen niveau heeft? |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Wel beter dan vele anderen.
Laat die gast eens starten en zet een Paixao eens op de bank.. Kan die ook weer scherp worden.
Osman op zijn favo linkse positie gewoon.
Kan die ook weer scherp worden, win win.
En zet dan ook eens een spelert als Redmond of Sliti in als invaller na een uur of zo..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 november 2024 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Ben jij nou zo dom, of doe je alleen maar zo? |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Toen hij bij die uitbraak onderuit ging, gilde ik rood, doorgebroken speler. Even daarna zag ik de beelden en bleek dat hij zich in kansrijke positie gewoon had laten vallen. Trok toen gelijk een streep door deze jongen, die wil ik eigenlijk ook niet meer zien. Dan liever Moussa. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Je kunt van een jongen van 19 zonder enige ervaring niet verwachten dat hij ineens een volwaardige basisspeler is, en daarnaast ook nog even CL speelt. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Daarom weer een belachelijke huur. Zo zinloos |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Huren zonder koopoptie moet je alleen doen in een tijdelijk noodgeval. Maar moet je niet je beleid van maken, geld weggooien ipv vanwaarde creëren. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Zijn huur is nooit bedoeld geweest als eindoplossing. Maar als extra. Alleen de eindoplossing kwam niet en Stengs is stuk.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 november 2024 door Stylzz -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 07 november 2024 - 13:09 schreef Stylzz het volgende:[..] Zijn huur is nooit bedoeld geweest als eindoplossing. Maar als extra. Alleen de eindoplossing kwam niet en Stengs is stuk. Dat was ook met Minteh zo. Twee jaar op rij, en eigenlijk 3 jaar, dus al dezelfde problemen. Ik begrijp er niks van |
|
|
|