|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Haal Sauer maar terug en stuur deze dwaas weg. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Opvallend trouwens dat deze jongen helemaal niet aan bod kwam. Je zou denken dat deze wedstrijd perfect bij zijn kwaliteiten past. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 22 januari 2025 - 23:39 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Opvallend trouwens dat deze jongen helemaal niet aan bod kwam. Je zou denken dat deze wedstrijd perfect bij zijn kwaliteiten past. Ik was blij hem niet te zien invallen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hahaha, dat is een tweede. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op woensdag 22 januari 2025 - 23:39 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Opvallend trouwens dat deze jongen helemaal niet aan bod kwam. Je zou denken dat deze wedstrijd perfect bij zijn kwaliteiten past. Die kwaliteiten komen beter van pas op een sintelbaan zonder bal in de buurt. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Klopt. Idem voor Nadje. Maar goed, bedoel meer, als je hem niet in wedstrijden gebruikt waar hij nog enigszins tot zijn recht komt, wanneer gebruik je hem dan?
'Niet' is dan misschien het antwoord. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op woensdag 22 januari 2025 - 23:55 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Klopt. Idem voor Nadje. Maar goed, bedoel meer, als je hem niet in wedstrijden gebruikt waar hij nog enigszins tot zijn recht komt, wanneer gebruik je hem dan? 'Niet' is dan misschien het antwoord. Had al lang teruggestuurd moeten worden, maar zal volgens een geweldige clausule wel weer niet kunnen... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 22 januari 2025 - 23:56 schreef Cruzcontrol het volgende:[..] Had al lang teruggestuurd moeten worden, maar zal volgens een geweldige clausule wel weer niet kunnen... Helpt ook niet dat we nauwelijks alternatieven hebben. Zou Beelen ook voorin kunnen spelen? |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op donderdag 23 januari 2025 - 00:00 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Helpt ook niet dat we nauwelijks alternatieven hebben. Zou Beelen ook voorin kunnen spelen? Misschien beter als deze komediant... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Jij niet? De verslaggever zag hem wel invallen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik moet altijd aan dit hele oude video clipje denken als ik hem ziet spelen bij ons.
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ook weer stuk? In ieder geval niet op de bank.
Stuur toch terug. Kansloze huur. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hij had 2 acties tegen Lille en was daarom ook 2x gevallen . Daar zal die blessure dan vast mee te maken hebben. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Niks blijft heel bij ons. En nu beginnen we weer met een speler in de basis die 0 speelritme heeft. Het zal me benieuwen hoe dat weer afloopt. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 02 februari 2025 - 14:22 schreef tomson het volgende:Niks blijft heel bij ons. En nu beginnen we weer met een speler in de basis die 0 speelritme heeft. Het zal me benieuwen hoe dat weer afloopt. Meer dan 1 zelfs. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
"Ik weet niet of hij zich verslapen heeft, maar hij was te laat voor een bespreking voor de wedstrijd tegen Ajax," vertelt journalist Martijn Krabbendam in gesprek met Voetbal International. "Het is maar De Klassieker, kan gebeuren," vervolgt de Feyenoord-watcher cynisch. "Misschien had hij andere dingen te doen op zo'n dag..."
Oprotten. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Haha. Echt ongelofelijk. Dat Brighton hier ook 20 miljoen voor heeft betaald. Ik vind hem niet eens 10% waard. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nou gelukkig hebben wij dan niet de nieuw Osman gekocht |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Het is ook een schande dat Priske daardoor Osman niet meegenomen heeft naar de wedstrijd tegen Ajax. Moussa kon daardoor ook niet gewisseld worden. Had hem ook een boete kunnen geven.Met het inhouden van sala9ris komt het veel sneller bij die gast binnen dan een vrije dag geven.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 februari 2025 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
'We hebben nog steeds een grote, sterke groep'. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Always look on the Brighton side of life, tudu tudu tudutudutudu |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik zou hem geen bal meer in de voet aanspelen maar alles diep. Dan maar een achterbal ,als hij het na 10 x nog niet door heeft gewoon de plees schoon laten maken elke dag op 1908 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Elke minuut die hij nog mag maken in Feyenoord 1 is echt een schande.
Parodie op een voetballer. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
nooit meer opstellen , wat een drama is dit zeg |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Toch maar mooi dankzij DtK zijn goede contacten... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Trots was hij met deze speler. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Als een pauw!
Captain Peacock |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Kwam op voorspraak van Priske.
Ook niet sterk dus.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 februari 2025 door MMM -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Omdat ie hem een beetje kende uit Denemarken? Verder was het toch vooral min of meer toeval wat Brighton toevallig had lopen. Aangezien Dennis vooral bij die club aan het shoppen zijn zo lijk het. Wat op zichzelf niet gek is, want veel premier league clubs zitten met brede selecties. Daar zit genoeg tussen dat interessant kan zijn.
Nou blijkt Osman een totale misser tot nu toe. Op misschien een paar wedstrijden in het begin na. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 06 februari 2025 - 13:16 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Omdat ie hem een beetje kende uit Denemarken? Verder was het toch vooral min of meer toeval wat Brighton toevallig had lopen. Aangezien Dennis vooral bij die club aan het shoppen zijn zo lijk het. Wat op zichzelf niet gek is, want veel premier league clubs zitten met brede selecties. Daar zit genoeg tussen dat interessant kan zijn. Nou blijkt Osman een totale misser tot nu toe. Op misschien een paar wedstrijden in het begin na. Ja klopt, dat eerste. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Iemand in zijn leven gekomen die hem wat meer vertrouwen geeft lijkt het. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Het leek als je scheel keek net een voetballer vandaag. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nou geef hem toch een voldoende voor zijn minuutjes |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: We wachten nog steeds. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Als je twee spitsen op de bank heb zitten. En je laat dit blinde paard dan invallen. Dan ben je per direct ongeschikt als technische staff.
Alle 3 snap je er dan geen klote van
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 15 februari 2025 door MMM -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik moet eerlijk zijn en heb de wedstrijd alleen in stukjes gezien ivm een huis vol visite . En ik zal het wel verkeerd gezien hebben maar de stukjes die ik van Osman zag waren beter dan wat ik normaal van hem zag . Maar nogmaals ik kan het zeker mis hebben want ik heb denk maar de helft kunnen zien in flitsen. |
|
|
|