|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Haal Sauer maar terug en stuur deze dwaas weg. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Opvallend trouwens dat deze jongen helemaal niet aan bod kwam. Je zou denken dat deze wedstrijd perfect bij zijn kwaliteiten past. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 22 januari 2025 - 23:39 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Opvallend trouwens dat deze jongen helemaal niet aan bod kwam. Je zou denken dat deze wedstrijd perfect bij zijn kwaliteiten past. Ik was blij hem niet te zien invallen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hahaha, dat is een tweede. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op woensdag 22 januari 2025 - 23:39 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Opvallend trouwens dat deze jongen helemaal niet aan bod kwam. Je zou denken dat deze wedstrijd perfect bij zijn kwaliteiten past. Die kwaliteiten komen beter van pas op een sintelbaan zonder bal in de buurt. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Klopt. Idem voor Nadje. Maar goed, bedoel meer, als je hem niet in wedstrijden gebruikt waar hij nog enigszins tot zijn recht komt, wanneer gebruik je hem dan?
'Niet' is dan misschien het antwoord. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op woensdag 22 januari 2025 - 23:55 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Klopt. Idem voor Nadje. Maar goed, bedoel meer, als je hem niet in wedstrijden gebruikt waar hij nog enigszins tot zijn recht komt, wanneer gebruik je hem dan? 'Niet' is dan misschien het antwoord. Had al lang teruggestuurd moeten worden, maar zal volgens een geweldige clausule wel weer niet kunnen... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 22 januari 2025 - 23:56 schreef Cruzcontrol het volgende:[..] Had al lang teruggestuurd moeten worden, maar zal volgens een geweldige clausule wel weer niet kunnen... Helpt ook niet dat we nauwelijks alternatieven hebben. Zou Beelen ook voorin kunnen spelen? |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op donderdag 23 januari 2025 - 00:00 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Helpt ook niet dat we nauwelijks alternatieven hebben. Zou Beelen ook voorin kunnen spelen? Misschien beter als deze komediant... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Jij niet? De verslaggever zag hem wel invallen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik moet altijd aan dit hele oude video clipje denken als ik hem ziet spelen bij ons.
|
|
|
|