|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Hij deed zijn best. Maar kwam nauwelijks in zijn kracht. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat is dan niet voldoende haha |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Kreeg ook wel een paar kansloze hoge ballen op zich af, dat schoot ook niet op. Maar goed, ik denk dat de kans vrij groot is dat hij tegen Milan gaat starten. Dan zou hij wel in zijn kracht moeten komen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 - 23:46 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Kreeg ook wel een paar kansloze hoge ballen op zich af, dat schoot ook niet op. Maar goed, ik denk dat de kans vrij groot is dat hij tegen Milan gaat starten. Dan zou hij wel in zijn kracht moeten komen. Laten we dat maar gaan proberen dan T |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Er zou ruimte op de counter moeten liggen. Dat bleek al in de eerste wedstrijd. En Carranza komt niet vooruit, die kan je dan evt nog brengen als er iets geforceerd moet worden.
Middenveld wordt ook nog wel een punt trouwens, want Milambo en Moder ok, maar wie verder? Smal misschien? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 - 23:54 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Er zou ruimte op de counter moeten liggen. Dat bleek al in de eerste wedstrijd. En Carranza komt niet vooruit, die kan je dan evt nog brengen als er iets geforceerd moet worden. Middenveld wordt ook nog wel een punt trouwens, want Milambo en Moder ok, maar wie verder? Smal misschien? Read in de Geert rol en Mitchel back ,tja ik weet het ook niet hoor haha |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 - 23:54 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Er zou ruimte op de counter moeten liggen. Dat bleek al in de eerste wedstrijd. En Carranza komt niet vooruit, die kan je dan evt nog brengen als er iets geforceerd moet worden. Middenveld wordt ook nog wel een punt trouwens, want Milambo en Moder ok, maar wie verder? Smal misschien? Beelen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: En wie dan centraal achterin? Mitchell? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Yup, mijn gedachte dan.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik weet het niet ze hebben nu juist 2x de 0 weten te halen en Beelen lijkt juist nu net weer aan te haken. Lijkt mij niet verstandig om die tandem Beelen Hancko uit elkaar te gaan halen. Had gekund als Trauner er achter had gestaan. Maar die Mitchel zou ooit misschien een geweldige centrale verdediger kunnen worden maar als die nu in de CL centraal gezet gaat worden,dan vrees ik voor een snelle rode kaart en een pingel. Kan ook gebeuren als hij back staat maar als je Read nou kan gebruiken zoals Slot Geertruiida weleens op het middenveld zet krijg je hetzelfde effect maar staan Hancko en Beelen nog gewoon centraal
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 februari 2025 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Jeyland is van origine een centrale verdediger. Read van origine een rechtsback. Beelen deed hetgeen Bayern prima op het middenveld. Heb geen idee of je met Read op het middenveld uit de voeten kan. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 16 februari 2025 - 21:04 schreef RenatoBos het volgende:Jeyland is van origine een centrale verdediger. Read van origine een rechtsback. Beelen deed hetgeen Bayern prima op het middenveld. Heb geen idee of je met Read op het middenveld uit de voeten kan. Ik heb heb gekeken naar zijn stats en hij heeft veel minder kaarten gepakt in zijn wedstrijden als ik dacht .1 x rood en een keer of 6 geel. Misschien toch maar eens proberen dan en Read op het middenveld weet ik ook niet hoor maar heeft techniek en een groot loopvermogen en een verdedigende instelling . Nood breekt wetten dus ik beschouw beiden als een mogelijkheid. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Slory en Sauer zijn zeker niet slechter.
Deze man hoort ergens op een cintelbaan de 100 of 200M te lopen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 16 februari 2025 - 23:26 schreef DMD het volgende:Slory en Sauer zijn zeker niet slechter. Deze man hoort ergens op een cintelbaan de 100 of 200M te lopen. Gewoon goeie spelers, verdienen imo zeker de kans van de zomer.. Sauer zien we natuurlijk omdat hij Eredivisie speelt, ons met NAC zelfs nog twee punten kostte. Van Slory zien een hoop mensen weinig denk ik (want KKD) gast is razendsnel, ook zn balbehandeling. Al ziet dat misschien ook beter uit tegen een verdediger van top oss dan tegen eentje van een topclub in de eredivisie. Als hij in onze selectie komt en op nivo meetraint kunnen we mooie dingen gaan zien.. Osman is gelukkig een huurling, retour afzender doei |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Trotse Dennis, dit was nog eens een buitenkansje zeg. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Linksback Almere is te moeilijk |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Dennis ziet nog wel wat buitenkansjes lopen.. bij Almere.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Elke rechtsbuiten in de eredivisie is beter dan Osman. Ook een paar uit de KKD |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Als je in je jeugdopleiding niks beter heb rondlopen dan deze mislukkeling moet je het opdoeken.
Slory is op 1 been nog beter
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 februari 2025 door MMM -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Bedankt Dennis, echt een buitenkansje. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Het zijn toch echt de trainers die hem inbrengen. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Pure counter aanvaller, maar mist daarvoor zelfs de basis vaardigheden.
Maar bij Brighton waren ze er gelukkig een jaartje vanaf...
Always look on the Brighton side of life, tu du, tu du tu duuu
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 februari 2025 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Als we alleen goede spelers opstellen komen we niet eens tot 4 |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Nu een keer geen teKloese ? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Ja, en als de trainer het helemaal nietsssssssssssssss vindt , laat hij hem niet invallen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 23 februari 2025 - 13:57 schreef piet de paler het volgende:[..] Ja, en als de trainer het helemaal nietsssssssssssssss vindt , laat hij hem niet invallen Piet, het blijft een stoute Dennis. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Met blote billen naar bed zonder eten gisteren |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Natuurlijk. En poepen zonder toiletpapier. Want Dennis groeit op voor galg en rad. In alles een schavuit, een schobbejak. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Brood met spelden en spinnekoppen En een avondje uit met Leuv dat zal hem leren de Schelm |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 23 februari 2025 - 14:04 schreef piet de paler het volgende:Brood met spelden en spinnekoppen En een avondje uit met Leuv dat zal hem leren de Schelm Nee, beter niet piet. Dan gaat Dennis nog meer in de weerstand. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Deze jongen heeft overduidelijk nul vertrouwen. En dan lijkt het helemaal nergens op. Als je m al laat spelen zet m dan ook op zijn eigen plek. Nu struikelt hij over alles wat ie tegenkomt. Al is het de zij- of achterlijn. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Domme speler.
Leuk om in de diepte aan te spelen. Maar zodra de bal er bij komt word het een probleem. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Haalt netaan dubbele cijfers bij een IQ-test. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Goede pakweg eerste helft. Daarna weer terug na wat we meestal van hem zien. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Eens zijn beste wedstrijd tot nu toe. Blijft nog gewoon 18 jaar oud met dat grote lichaam. Het beschamende is er wel vanaf nu |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Echt he, bizar. We hebben er nog een paar zo van Dennis gekregen. Draadjes los. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Een beetje als n hond die als een dolle achter de bal aan rent die je gooit. Maar hem niet kan vinden, en dus niet terug brengt. En onderweg tegen een boom aanloopt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 maart 2025 door van geil -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zijn beste wedstrijd . Als hij het een tweede helft ook zo kan volhouden dan word hij echt een bruikbare speler |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 05 maart 2025 - 21:12 schreef Leon FR1908 het volgende:Zijn beste wedstrijd . Als hij het een tweede helft ook zo kan volhouden dan word hij echt een bruikbare speler Zeker zijn beste wedstrijd, maar ik zie hem niet zo snel stappen gaan maken, helaas niet het minteh-scenario waarop wegehoopt hadden.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 05 maart 2025 - 21:15 schreef RenatoBos het volgende:[..] Zeker zijn beste wedstrijd, maar ik zie hem niet zo snel stappen gaan maken, helaas niet het minteh-scenario waarop wegehoopt hadden.. Ik zie progressie ,ook al in zijn laatste invalbeurten onder Priske aan de linkerkant en in de spits.
Lig al 80 % minder op de grond in de wedstrijd en haald een aardig niveau de eerste helft. Kan nog wel een seizoen duren en dan is hij niet meer bij ons maar hij gaat denk ik een grote speler worden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 maart 2025 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 05 maart 2025 - 21:28 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik zie progressie ,ook al in zijn laatste invalbeurten onder Priske aan de linkerkant en in de spits. Lig al 80 % minder op de grond in de wedstrijd en haald een aardig niveau de eerste helft. Kan nog wel een seizoen duren en dan is hij niet meer bij ons maar hij gaat denk ik een grote speler worden. Kan maar ik denk dat we er niet veel van gaan horen in de toekomst.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Misschien in de Panorama. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hij ziet er sterk en atletisch uit maar het trekt nog maar net 1 helft .Wat eerder 10 minuten was . Word hij sterker dan komen zijn kwaliteiten meer boven drijven.
Ik werd doodziek als ik naar die jongen keek en nu nog maar 1 helft 😂 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 05 maart 2025 - 21:41 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Hij ziet er sterk en atletisch uit maar het trekt nog maar net 1 helft .Wat eerder 10 minuten was . Word hij sterker dan komen zijn kwaliteiten meer boven drijven. Ik werd doodziek als ik naar die jongen keek en nu nog maar 1 helft 😂 Ghehe.. Dumfries prees hem ook in ieder geval
"Feyenoord kwam er een paar keer goed uit, maar ik denk dat wij solide waren in de verdediging." De verdediger stond veel tegenover Ibrahim Osman en had het niet altijd even makkelijk met de Ghanese vleugelaanvaller van de Rotterdammers. "Hij is een goede speler, onvoorspelbaar natuurlijk. Hij heeft een goede actie, dus het is dan zaak om goed te verdedigen zodat hij weinig kan doen."
In de tweede helft kreeg Osman een gele kaart voor een overtreding op Dumfries. Hierdoor is de aanvaller geschorst voor de returnwedstrijd in Milaan. Dumfries was wel een beetje verbaasd over de tackle van 20-jarige. "Ik dacht dat ik de bal vrij vroeg speelde en toen kwam hij daarna op mijn enkel terecht. Het hoort bij voetbal. Je probeert altijd voor de bal te gaan. Het was van zijn kant niet bedoeld als een lelijke overtreding." |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Kan dat hij echt de top nog gaat halen hoor, maar het is zeker niet onwaarschijnlijk dat hij teveel blessures gaat krijgen (door zn speelstijl) om uiteindelijk echt de top te halen als hij uiteindelijk vaker gaat spelen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 maart 2025 door bijft007 -- |
|
|
|