|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Inmiddels is de 2e helft begonnen, het is nog 0-0.
Toch maar een topic begonnen, ik heb het idee dat het hier wat gezapig wordt, maar eens supporter altijd supporter!
WZAWZDB |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Baas speelt vandaag niet zijn beste wedstrijd en dan druk ik me nog zacht uit.
Akpom heeft een aantal kansen gehad, waarvan hij er minstens één had moeten maken ondanks dat hij niet slecht speelt.
Achterin is het nog niet best
Taylor had net moeten scoren, tijd voor Brobbey inclusief Bergwijn of Traore |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Tja het doelpunt blijft te lang weg voor zo wel De grieken als voor Ajax want dan ontbrandt het misschien.
En Ajax is nog niet in zijn sterkste opstelling |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Tjonge, jonge... 0-1. Je kon er weer op wachten. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Man man wat een geprul achterin, amateuristisch om het nu nog weg te geven |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Van Taylor komt ook helemaal niets, daarnaast missen we scorend vermogen voor in |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Alles voorin heeft gewoon geen overzicht. Akpom niet, Forbs niet en Taylor ook veel te vaak niet. En dan vandaag maar zwijgen over wat Henderson en Baas defensief allemaal aan het doen zijn.
Ga je in de laatste 10 minuten achteruit zitten pingelen...
En hoezo zijn Brobbey en Bergwijn niet fit na 3 weken om een half uur te spelen? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 - 22:11 schreef Loetje het volgende:Alles voorin heeft gewoon geen overzicht. Akpom niet, Forbs niet en Taylor ook veel te vaak niet. En dan vandaag maar zwijgen over wat Henderson en Baas defensief allemaal aan het doen zijn. Ga je in de laatste 10 minuten achteruit zitten pingelen... En hoezo zijn Brobbey en Bergwijn niet fit na 3 weken om een half uur te spelen? De wissels zijn idd onbegrijpelijk, één van deze twee (Brobbey, Bergwijn) had in de 2e helft in moeten vallen.
Henderson en Baas bakken er niet veel van.
Waarom met Forbs spelen als je Godts hebt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 augustus 2024 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Kaplan voortaan voor Baas want die staat vreselijk te stuntelen |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Ajax: zonder tempo, zonder ideeën, zonder gogme. Waardeloos! En dat tegen een Griekse middelmatige club, wat Ajax feitelijk ook is. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 - 22:15 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] De wissels zijn idd onbegrijpelijk, één van deze twee (Brobbey, Bergwijn) had in de 2e helft in moeten vallen. Henderson en Baas bakken er niet veel van. Waarom met Forbs spelen als je Godts hebt. Helemaal eens!! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Volgens mij was er niets aan de hand, was een geldig doelpunt, Traore deed niets verkeerds |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Precies. De Griekse doelman had de bal niet vast, dus was het voor mij ook gewoon een doelpunt. |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
Ach het voetbal is niet best, mocht je eruit vliegen is dat maar zo. Je vraagt erook om qua opstelling. Brobbey had er minstens 1 gemaakt in de spits vandaag.
Baas vond ik de wedstrijd hiervoor al minder trekt die lijn helaas door, fari...zakt ook door het ijs gaat ie met twee zessen spelen, tweede helft
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 augustus 2024 door Scout2 -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Dit Ajax doet mij in alles deken aan het Ajax van het vorige seizoen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Inderdaad, er mag wel wat bij aan spelers
Met name één of twee goede middenvelders, Henderson, Fitz Jim en Taylor komen te kort |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Wordt het penalties dan kunnen we het wel vergeten |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
En de opstellingen van Ravioli begrijp ik ook nooit. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: In de verste verte niet. Nu zie je gewoon wat Mislintat aangericht heeft.
Zit vechtlust zat in, patroon van spelen heel duidelijk, geven veel minder weg. Maar je mist de kwaliteit en dat is maar een iemand zijn schuld. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Met Akpom in de spits hadden we meer kansen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Brobbey en Bergwijn zijn allebei 4 kilo te zwaar. Gewoon schandalig dit
En Europees wederom een schandalige scheidsrechter
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 augustus 2024 door Loetje -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 - 22:47 schreef Loetje het volgende:Brobbey en Bergwijn zijn allebei 4 kilo te zwaar. Gewoon schandalig dit En Europees wederom een schandalige scheidsrechter Dat is duidelijk te zien ja, er zit totaal geen gang in. En die scheidsrechter is niet rijp voor Europese wedstrijden |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 - 22:45 schreef Loetje het volgende:[..] In de verste verte niet. Nu zie je gewoon wat Mislintat aangericht heeft. Zit vechtlust zat in, patroon van spelen heel duidelijk, geven veel minder weg. Maar je mist de kwaliteit en dat is maar een iemand zijn schuld. Dat is dan ook het enige verschil. |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
Verzin je toch niet, die stelletje mongolen kunnen vrijwel nooit beslissen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 augustus 2024 door Scout2 -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat een ongelooflijke schande deze penalty's. Je gaat er gewoon uit door een hoop zenuwpezen. |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
quote: Die baas zit 4 keer naar de hoek te kijken waar ie hem in gaat schieten. |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Man man man hahahahaha ongelooflijk dit |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Traore is veel en veel erger. Om maar te zwijgen over Brobbey.
Baas mag hem van mij missen, die is jong en zat al niet bij de eerste 5. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Baas op linksback, Hato of Kaplan links centraal |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Poeh wat een spanning. Brobbey nooit meer een penalty laten nemen. 😛 |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Nou, kom er maar in...
Patroon duidelijk, kansen zat, weinig weggegeven maar hetzelfde kwaliteitsprobleem.
Wat is er met Brobbey en Bergwijn? Ogen te zwaar, ogen totaal ongeïnteresseerd... Wat zien jullie? |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 - 23:18 schreef Loetje het volgende:[..] Traore is veel en veel erger. Om maar te zwijgen over Brobbey. Baas mag hem van mij missen, die is jong en zat al niet bij de eerste 5. Brobbey en traore moeten zich inderdaad de ogen uit de kop schamen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Hato centraal. Dat is geen back en wordt geen back |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 - 23:18 schreef Loetje het volgende:[..] Traore is veel en veel erger. Om maar te zwijgen over Brobbey. Baas mag hem van mij missen, die is jong en zat al niet bij de eerste 5. Bergwijn stond zich kapot te lachen om Brobbey man man...wat een amateurs |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 - 23:18 schreef Loetje het volgende:Nou, kom er maar in... Patroon duidelijk, kansen zat, weinig weggegeven maar hetzelfde kwaliteitsprobleem. Wat is er met Brobbey en Bergwijn? Ogen te zwaar, ogen totaal ongeïnteresseerd... Wat zien jullie? Die hebben het elite virus, vooral Bergwijn die denkt dat ie bij de Europese top hoort. |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
quote: Haal desnoods wijndal terug. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 - 23:18 schreef Loetje het volgende:Nou, kom er maar in... Patroon duidelijk, kansen zat, weinig weggegeven maar hetzelfde kwaliteitsprobleem. Wat is er met Brobbey en Bergwijn? Ogen te zwaar, ogen totaal ongeïnteresseerd... Wat zien jullie? Die twee moeten nog flink wat in lopen op de rest Op het middenveld op de 6 en 10 positie hebben we te weinig kwaliteit brabo, daar hebben we een kwaliteits injectie nodig |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
Tjonge jonge wat een kut voetbal, Traoré in zijn eerste wedstrijd kon mij nog wel bekoren die valt nu ook vies tegen op het moment. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Klopt, hier zit die Italiaan er volkomen naast |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Beide heren mogen wat mij betreft vertrekken, dan komt er heel wat geld binnen |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 - 23:23 schreef Scout2 het volgende:Tjonge jonge wat een kut voetbal, Traoré in zijn eerste wedstrijd kon mij nog wel bekoren die valt nu ook vies tegen op het moment. Is nog te vroeg om te beoordelen |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
quote: Ik hoop dat er nog een zak geld komt voor ze, ik erger me kapot aan dat laconieke gedrag |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Wijndal is nog niet weg maar is ook geen hoogvlieger |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Beiden zijn het gewoon niet |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
quote: Die zal gerust de draad wel oppakken maar op het moment is het niet veel. |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
quote: In wijndal daar zit echt nog wel meer in en anders als wissel. |
|
|
|