BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AJAX- Panathinaikos do 15-8-24 / 20.15u

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 18 augustus 2024 - 14:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2024 - 11:18 schreef p111 het volgende:

[..]

Van die 2 jaar is hij 1.5 jaar geblesserd geweest,waarschijnlijk veel in Turkije gezeten voor te revalideren.Hij is gewoon de beste LC verdediger van Ajax,deze man gaat alleen maar beter worden,en is ook in de lucht sterk en dat is ook een groot voordeel voor Ajax die buiten Sutelo geen beste koppers in het team hebben.
Juist
nummer10
 nummer10 - maandag 19 augustus 2024 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2024 - 10:52 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Nee naar Nederlands is dan makkelijker t.a.v. Sutalo

Schei toch uit, jij gelooft werkelijk alles wat ze schrijven daarnaast vul je alles zelf in
Dus wat in de media staat is per definitie onwaar en jullie verhaal zal wel kloppen ? Sorry, dan geloof ik toch iemand die heeeeeel iets dichter bij de club staat...
nummer10
 nummer10 - maandag 19 augustus 2024 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2024 - 11:18 schreef p111 het volgende:

[..]

Van die 2 jaar is hij 1.5 jaar geblesserd geweest,waarschijnlijk veel in Turkije gezeten voor te revalideren.Hij is gewoon de beste LC verdediger van Ajax,deze man gaat alleen maar beter worden,en is ook in de lucht sterk en dat is ook een groot voordeel voor Ajax die buiten Sutelo geen beste koppers in het team hebben.
Ik zeg nergens dat die slechter is dan baas he... Maar dat de communicatie minder is is niet heel gek toch als je ze vorig jaar hebt zien ploeteren..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 19 augustus 2024 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 augustus 2024 - 15:05 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Dus wat in de media staat is per definitie onwaar en jullie verhaal zal wel kloppen ? Sorry, dan geloof ik toch iemand die heeeeeel iets dichter bij de club staat...
De media moet een verhaal hebben, ze moeten wat schrijven, vaak vullen ze het zelf in.

Denk je nou echt dat spelers cq trainers elke dag de media voeden?

Wat ik Farioli gisteren tijdens een gesprek met Hans Kraaij hoorde zeggen was dat Kaplan een spierblessure heeft nadat hij vroeg waarom dat Kaplan niet in de selectie was opgenomen

Hier heb je toch meer aan, al is het misschien ook niet de waarheid

Geloof niet alles
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 01 oktober 2024 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 augustus 2024 - 22:42 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

De media moet een verhaal hebben, ze moeten wat schrijven, vaak vullen ze het zelf in.

Wat ik Farioli gisteren tijdens een gesprek met Hans Kraaij hoorde zeggen was dat Kaplan een spierblessure heeft nadat hij vroeg waarom dat Kaplan niet in de selectie was opgenomen

Geloof niet alles
Ehm ............. eerlijk?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 02 oktober 2024 - 09:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 oktober 2024 - 23:23 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ehm ............. eerlijk?
Idd wat is eerlijk...zijn mensen tegenwoordig nog geloofwaardig?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 04 oktober 2024 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 oktober 2024 - 09:07 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Idd wat is eerlijk...zijn mensen tegenwoordig nog geloofwaardig?
Nee man, maar media al helemaal niet.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 05 oktober 2024 - 01:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 oktober 2024 - 11:57 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Nee man, maar media al helemaal niet.
Is dat ooit eerlijk geweest dan ?

Maar des te grappiger is het... Ik werd door een aantal weggezet als wappie (met name Remco dacht ik) omdat ik de cijfers en media voor gek verklaarde omtrend cijfers en nieuws rond 2021..

Maar nu zou ik meelopen met met media ???? Verklaar je nader AWtje... Of kloppen die media dingen volgens jou plots wel ??? Terwijl de media altijd alles verdraaien toch...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 oktober 2024 door nummer10 --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 05 oktober 2024 - 02:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 oktober 2024 - 01:50 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Is dat ooit eerlijk geweest dan ?

Maar des te grappiger is het... Ik werd door een aantal weggezet als wappie (met name Remco dacht ik) omdat ik de cijfers en media voor gek verklaarde omtrend cijfers en nieuws rond 2021..

Maar nu zou ik meelopen met met media ???? Verklaar je nader AWtje... Of kloppen die media dingen volgens jou plots wel ??? Terwijl de media altijd alles verdraaien toch...
Irrelevante vergelijking. Maar blijf vooral doorgaan man. Jij zorgt er elke keer weer voor dat ik harder ga lachen om je reacties.
freakie
 freakie - zaterdag 05 oktober 2024 - 09:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 augustus 2024 - 22:42 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Geloof niet alles
Ik geloof Farioli ook niet altijd overal op hoor. Bij RKC hadden er 4 ook blessures en daarvan waren er nu weer een aantal blessure vrij.
Ik denk vooral dat ze heel erg oppassen met het in een wedstrijd overbelasten.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 05 oktober 2024 - 10:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 oktober 2024 - 09:46 schreef freakie het volgende:

[..]

Ik geloof Farioli ook niet altijd overal op hoor. Bij RKC hadden er 4 ook blessures en daarvan waren er nu weer een aantal blessure vrij.
Ik denk vooral dat ze heel erg oppassen met het in een wedstrijd overbelasten.
Ze kijken waar ze welke spelers kunnen gebruiken om een zo goed mogelijk resultaat te krijgen. Helaas is de belasting al langer een dingetje in de voetbalwereld en worden er steeds meer en meer wedstrijden in het schema gepropt. Ik vind wat Farioli doet riskant, maar ook gewaagd. En ja, dan kan het soms betekenen dat we tegen puntverlies aanlopen.
freakie
 freakie - zaterdag 05 oktober 2024 - 10:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 oktober 2024 - 10:13 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ze kijken waar ze welke spelers kunnen gebruiken om een zo goed mogelijk resultaat te krijgen. Helaas is de belasting al langer een dingetje in de voetbalwereld en worden er steeds meer en meer wedstrijden in het schema gepropt. Ik vind wat Farioli doet riskant, maar ook gewaagd. En ja, dan kan het soms betekenen dat we tegen puntverlies aanlopen.
Uiteindelijk is toch ook wel gebleken dat Farioli het goed gezien heeft tegen RKC. Spelers niet allemaal laten spelen want risico op blessures is dan groot, niet gelijk enorm overbelasten. Ik denk ook dat Farioli voor de spelers van 50% intensiteit naar 100% is gegaan. Dat is toch ook best een aanslag voor de spelers.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 05 oktober 2024 - 10:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 oktober 2024 - 10:21 schreef freakie het volgende:

[..]

Uiteindelijk is toch ook wel gebleken dat Farioli het goed gezien heeft tegen RKC. Spelers niet allemaal laten spelen want risico op blessures is dan groot, niet gelijk enorm overbelasten. Ik denk ook dat Farioli voor de spelers van 50% intensiteit naar 100% is gegaan. Dat is toch ook best een aanslag voor de spelers.
Jep en daarom kampen er zoveel met lichte klachten. We kunnen dus eigenlijk stellen dat voorgaande trainers er allemaal een grote pot saus van gemaakt hebben.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 05 oktober 2024 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 oktober 2024 - 02:24 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Irrelevante vergelijking. Maar blijf vooral doorgaan man. Jij zorgt er elke keer weer voor dat ik harder ga lachen om je reacties.
Prima vergelijking vind ik (mag jij niet vinden) geeft alleen maar aan dat ik juist de media 0 vertrouw.. ;)
freakie
 freakie - zaterdag 05 oktober 2024 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 oktober 2024 - 10:46 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Jep en daarom kampen er zoveel met lichte klachten. We kunnen dus eigenlijk stellen dat voorgaande trainers er allemaal een grote pot saus van gemaakt hebben.
Dat kunnen we zeker zeggen. Gewoon veel te weinig training en het lijkt er op dat ze een beetje te veel doen nu. Nou is dat prima natuurlijk, ze moeten op conditie komen en op een hoog niveau.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 05 oktober 2024 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 oktober 2024 - 10:46 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dit begon volgens mij al onder Schreuder indd... Steijn deed helemaal niks en vh schip kwam volgens mij enkel om de lieve man te zijn en de kikkertjes in de kruiwagen te houden... Maar dan begin je dit seizoen wel met een gigantische achterstand..
nummer10
 nummer10 - zaterdag 05 oktober 2024 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 oktober 2024 - 13:30 schreef freakie het volgende:

[..]

Dat kunnen we zeker zeggen. Gewoon veel te weinig training en het lijkt er op dat ze een beetje te veel doen nu. Nou is dat prima natuurlijk, ze moeten op conditie komen en op een hoog niveau.
Uiteindelijk gaan we hier de vruchten van plukken denk ik..
freakie
 freakie - zaterdag 05 oktober 2024 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 oktober 2024 - 13:31 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Dit begon volgens mij al onder Schreuder indd... Steijn deed helemaal niks en vh schip kwam volgens mij enkel om de lieve man te zijn en de kikkertjes in de kruiwagen te houden... Maar dan begin je dit seizoen wel met een gigantische achterstand..
Het was vooral Schreuder ja.

Uit zijn mond: “De spelers hebben een verantwoordelijkheidsgevoel en weten zelf heel goed wanneer ze aan de conditie moeten werken”
Ik weet ook dat iedereen daar heel erg raar van op keek.

Dan krijg je Steijn die gewoon je hele selectie afbrand en inderdaad Schip die er als trainer was om alles bij elkaar te houden maar tactisch heel slecht.

Nu zit je gewoon met een puinhoop. Zo jammer dat zo’n conceicao geen kans heeft gehad. Ongelofelijk ook.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 05 oktober 2024 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 oktober 2024 - 13:48 schreef freakie het volgende:

[..]

Het was vooral Schreuder ja.

Uit zijn mond: “De spelers hebben een verantwoordelijkheidsgevoel en weten zelf heel goed wanneer ze aan de conditie moeten werken”
Ik weet ook dat iedereen daar heel erg raar van op keek.

Dan krijg je Steijn die gewoon je hele selectie afbrand en inderdaad Schip die er als trainer was om alles bij elkaar te houden maar tactisch heel slecht.

Nu zit je gewoon met een puinhoop. Zo jammer dat zo’n conceicao geen kans heeft gehad. Ongelofelijk ook.
Helemaal eens.. en die kleine Portugees is indd onbegrijpelijk, gewoon door geen enkele trainer echt een kans gehad..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 05 oktober 2024 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 oktober 2024 - 13:31 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Klopt hoor wat betreft dat de trainers minder trainden op intensiteit
Alleen kwam vh schip niet alleen de lieve man uithangen natuurlijk, man man daar gaat je weer..die kreeg namelijk na de winterstop het hele zootje ook maar op zijn bordje

Vergeet niet dat er andere spelers in het elftal stonden met nu (herhaling), is totaal niet te vergelijken met dit seizoen
Daarnaast kwamen de spelers (11 nieuwe) koud binnen vorig seizoen, waren Nederland en Ajax niet gewend.
Heb je weleens van gewenning gehoord, vraag het anders even Alvarez
nummer10
 nummer10 - zaterdag 05 oktober 2024 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 oktober 2024 - 14:55 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Klopt hoor wat betreft dat de trainers minder trainden op intensiteit
Alleen kwam vh schip niet alleen de lieve man uithangen natuurlijk, man man daar gaat je weer..die kreeg namelijk na de winterstop het hele zootje ook maar op zijn bordje

Vergeet niet dat er andere spelers in het elftal stonden met nu (herhaling), is totaal niet te vergelijken met dit seizoen
Daarnaast kwamen de spelers (11 nieuwe) koud binnen vorig seizoen, waren Nederland en Ajax niet gewend.
Heb je weleens van gewenning gehoord, vraag het anders even Alvarez
Dat laatste is precies wat ik vanaf dag 1 zei.. echter noem jij ze nog steeds niksnutten...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 05 oktober 2024 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 oktober 2024 - 13:30 schreef freakie het volgende:

[..]

Jep en daarom tot op heden zeer tevreden met de coach. Nog niet volledig met de spelers, want sommigen kunnen ook gewoon echt niet beter.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 05 oktober 2024 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 oktober 2024 - 18:09 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Dat laatste is precies wat ik vanaf dag 1 zei.. echter noem jij ze nog steeds niksnutten...
Kijk we zijn het gedeeltelijk eens, zie je wel dat het kan voetbal inhoudelijk

Niksnutten heb ik ze niet genoemd, ik zal niet zeggen iedereen maar sommigen komen kwaliteit te kort of vindt jij Sosa, Avila, Forbs en Mannsverk geschikt voor Ajax dan ?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 05 oktober 2024 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 oktober 2024 - 18:42 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Jep en daarom tot op heden zeer tevreden met de coach. Nog niet volledig met de spelers, want sommigen kunnen ook gewoon echt niet beter.
Tja zo denk ik er ook over, kut wat doe ik nou, ik ben het eens met Warrior, nou ben ik toch een kontenkruiper hahahaha waar gaat het over ?
Eigenlijk een triootje want ook Freaky denkt er zo over...hahahaha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 oktober 2024 door Jack Huntelaar --
nummer10
 nummer10 - zaterdag 05 oktober 2024 - 19:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 oktober 2024 - 18:42 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Zullen wellicht wel beter kunnen maar niet in deze speelstijl denk ik.. mannsverk bijv vond ik best wat hebben afgelopen seizoen, onder deze trainer weer helemaal niet. Fit jim weer het tegenover gestelde... Maar goed wat niet werkt werkt niet en hopen dat er wat bijkomt in de winter
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 05 oktober 2024 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 oktober 2024 - 19:00 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Tja zo denk ik er ook over, kut wat doe ik nou, ik ben het eens met Warrior, nou ben ik toch een kontenkruiper hahahaha waar gaat het over ?
Eigenlijk een triootje want ook Freaky denkt er zo over...hahahaha
Hahaha lekker hoor! Is wel beetje freaky.
freakie
 freakie - zaterdag 05 oktober 2024 - 21:38   quote  deeplink  
Laten we zo zeggen, als er weer rustig aan spelers bijkomen, is dit voor Ajax een prima rustige opbouw naar beter
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 06 oktober 2024 - 00:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 oktober 2024 - 20:23 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hahaha lekker hoor! Is wel beetje freaky.
Whahahahaha heeeel freaky hahahaha
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 06 oktober 2024 - 00:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 oktober 2024 - 21:38 schreef freakie het volgende:
Laten we zo zeggen, als er weer rustig aan spelers bijkomen, is dit voor Ajax een prima rustige opbouw naar beter
Zeker weten, maar verwacht er niet veel van want er moeten nog best wat spelers verkocht worden dan
nummer10
 nummer10 - zondag 06 oktober 2024 - 02:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 oktober 2024 - 00:32 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Zeker weten, maar verwacht er niet veel van want er moeten nog best wat spelers verkocht worden dan
Komt wel goed..
freakie
 freakie - zondag 06 oktober 2024 - 10:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 oktober 2024 - 00:32 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Nah de club heeft geen financiele problemen, probleem is dat Ajax een beursgenoteerd bedrijf is en dus ook positive cijfers moet neerleggen. Spelers verkopen zal nog wel kunnen. Al denk ik, forbs heeft nu 3 wedstrijden gespeeld, die gaat er nooit 10 halen. Alleen dat is dan vooral media napraten. Ajax kon niet kopen omdat ze natuurlijk nadenken over hoe ze ook volgend seizoen door moeten en dat seizoen daarop. Als Ajax nu 100 miljoen over heeft, is dat in 1.5/2 seizoen weg. Je kan dus niet nu die 100 miljoen gaan uitgeven stel je voor dat je geen CL haalt en dan weer moet interen. Dus kroes drukt de rem in.

https://www.ajaxshowtime.com/bijzaken-en-geruchten/selectie-farioli-mag-in-de-winter-gericht-worden-versterkt

Het belangrijkste is dat Ajax ook geen 10 miljoen per speler hoeft uit te geven. Dus 1/2 spelers is prima, in de winter zijn aankopen vaak ook niet heel goed. En komen dan na de zomer pas tot hun recht. Maar dus als je in samenspraak met Farioli alvast 2 spelers binnen haalt dan zullen die vast ergens waarde hebben.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 06 oktober 2024 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 oktober 2024 - 00:31 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Whahahahaha heeeel freaky hahahaha
Zo freaky, dat het freaky is.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 06 oktober 2024 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 oktober 2024 - 21:05 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hahahaha
nummer10
 nummer10 - maandag 07 oktober 2024 - 02:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 oktober 2024 - 22:17 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Hahahaha
"Hahaha" je hebt het zelf niet door he ?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 oktober 2024 door nummer10 --
nummer10
 nummer10 - maandag 07 oktober 2024 - 10:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 oktober 2024 - 21:38 schreef freakie het volgende:
Absoluut en vooralsnog sprokkelen we gewoon de puntjes binnen en als alle blessures weer voorbij zijn wil ik nog wel eens zien waar we staan...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 07 oktober 2024 - 10:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 oktober 2024 - 02:24 schreef nummer10 het volgende:

[..]

"Hahaha" je hebt het zelf niet door he ?
Heerlijk man, en maar blijven reageren!
freakie
 freakie - maandag 07 oktober 2024 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 oktober 2024 - 21:05 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Wat wil je nou kerel. Weer uitdagen, weet je. Ik ben er weer vandoor mannen. Succes met het forum.

1 grote kleuterklas zijn jullie 2. En huilie huilie doen als er een discussie is. Warrior😂😂 kan nog niet eens een keutel uit zijn poepgat schieten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 oktober 2024 door freakie --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 07 oktober 2024 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 oktober 2024 - 19:29 schreef freakie het volgende:

[..]

Wat wil je nou kerel. Weer uitdagen, weet je. Ik ben er weer vandoor mannen. Succes met het forum.

1 grote kleuterklas zijn jullie 2. En huilie huilie doen als er een discussie is. Warrior😂😂 kan nog niet eens een keutel uit zijn poepgat schieten.
Is toch grappig man, maak je niet zo druk
freakie
 freakie - maandag 07 oktober 2024 - 22:02   quote  deeplink  
Grappig? Is toch alleen maar om een reactie uit te lokken kerel. Gefeliciteerd man. Je hebt hem, en ik ben hier weer klaar mee. Heerlijk, zullen wel meer mensen meelezen en denken. Ja terig die kleuters hier ga ik me niet mee bemoeien.

Dat je een reactie plaatst, prima. Interesseert mij echt helemaal niks. Maar daar, constant op reageren en dan maar voeden he. Gewoon kinderlijk een reactie uitlokken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 oktober 2024 door freakie --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 08 oktober 2024 - 07:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 oktober 2024 - 19:29 schreef freakie het volgende:

[..]

Geef je kop en ik schijt hem helemaal vol.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 08 oktober 2024 - 07:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 oktober 2024 - 22:02 schreef freakie het volgende:
Grappig? Is toch alleen maar om een reactie uit te lokken kerel. Gefeliciteerd man. Je hebt hem, en ik ben hier weer klaar mee. Heerlijk, zullen wel meer mensen meelezen en denken. Ja terig die kleuters hier ga ik me niet mee bemoeien.

Dat je een reactie plaatst, prima. Interesseert mij echt helemaal niks. Maar daar, constant op reageren en dan maar voeden he. Gewoon kinderlijk een reactie uitlokken.
Haha dag dag! Je doet namelijk anderen beschuldigen maar bent zelf geen freakie haar beter.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 08 oktober 2024 - 08:01   quote  deeplink  
Wel hulde en respect voor nummer10. Die ging gewoon door en liet zich niet kennen. Bij dreak duurde het 3 dagen en toen was het "volwassen" persoontje al stampvoetend als een klein kind boos aan het doen!

Dus nummer10, je hebt mijn respect man. Maar ik blijf je wel af en toe irritant afkraken. 😉

Was wel een mooie wedstrijd hoor tegen die Grieken. De spanning in die wedstrijd was hier ook even voelbaar.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8734
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AJAX- Panathinaikos do 15-8-24 / 20.15u

0.0186071