BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: NAC - AJAX 18-08-24 / 16.45u

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Hummel10
 Hummel10 - maandag 19 augustus 2024 - 07:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2024 - 15:47 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Pakken we vandaag de volle 3 punten?

Wat opvalt is we een hele nieuwe voorhoede gaan zien.
Over alle linies zijn nieuwe namen te zien, een enkeling is blijven staan tov de wedstrijd tegen Panathinaikos

Het gaat er steeds meer op lijken dat hij 22 spelers wil hebben die allen conditioneel mee kunnen, hij wil van iedereen op aan kunnen

Opstelling staat wat door elkaar:
Pasveer, Gaaei, Hato, Brobbey, Mannsverk, Traore, Van den Boomen, Janse, Sutalo, Hlynsson, Godts
Voor de wedstrijd vond ik de opstelling nog niet eens heel slecht bedacht.
Traore, Godts, Vd Boomen, Manssverk, Gaaei, Hlynsson vielen niet mee vandaag.

We hebben gewoon veel teveel gelijkwaardig materiaal zonder echt goede spelers.
Psv en Feyenoord zijn gewoon nog veel verder. Az en Twente van dat niveau zijn we op dit moment qua spelers. Niet echt leuk om te concluderen als je ziet hoeveel er geïnvesteerd is in deze selectie.
bertus bikkel
 bertus bikkel - maandag 19 augustus 2024 - 09:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2024 - 22:29 schreef Pietje het volgende:

[..]

Vakantie? Zo ja: maak er een mooie tijd van. Veel plezier met of zonder WiFi. 😜
Ja klopt Pietje, lekker in Italië.
Dank je, gaat zeker lukken. Wat ik wel moeilijk vind is om telkens na met goede moed te zijn begonnen aan n nieuw seizoen, na n paar wedstrijden al te moeten concluderen dat we (weer) n tussenjaar krijgen....
Zucht....
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 19 augustus 2024 - 09:33   quote  deeplink  
Echt niemand die ook maar enigzins nadenkt hier? We staan aan het begin van een loodzwaar seizoen. We hebben een voetbalzomer achter de rug en moeten ons via 3 kwalificatierondes plaatsen voor de EL. Dit kost aan het begin van het seizoen enorm veel energie. Energie die je later in het seizoen nog nodig hebt. Spelers nu sparen voor de kwalificatie wat extra geld oplevert is voor Ajax van belang. Alles nu gericht op de kwalificatie. Daarna de competitie. Simpel maar waar.
bertus bikkel
 bertus bikkel - maandag 19 augustus 2024 - 13:14   quote  deeplink  
Dat kan wel zo zijn maar daarmee de competitie verwaarlozen door met n B team te starten is niet de juiste naar mijn mening.
Geef n signaal af naar de tegenstander door zo sterk mogelijk te starten en haal je sleutelspelers eraf bij een veilige marge.
Nu maak je de tegenstander onnodig sterker en geeft ze voer door ze op papier te onderschatten. Dat is mijn mening maar uiteraard heeft onze staf hier goed over nagedacht....
nummer10
 nummer10 - maandag 19 augustus 2024 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 augustus 2024 - 13:14 schreef bertus bikkel het volgende:
Dat kan wel zo zijn maar daarmee de competitie verwaarlozen door met n B team te starten is niet de juiste naar mijn mening.
Geef n signaal af naar de tegenstander door zo sterk mogelijk te starten en haal je sleutelspelers eraf bij een veilige marge.
Nu maak je de tegenstander onnodig sterker en geeft ze voer door ze op papier te onderschatten. Dat is mijn mening maar uiteraard heeft onze staf hier goed over nagedacht....
Ik denk niet dat je de competitie nu al kan verknallen.. dus heb ik liever dat de staff nu kiest dat de spelers allemaal fitter worden en kunnen wennen aan het systeem om hier later vruchten van te plukken...
Pietje
 Pietje - maandag 19 augustus 2024 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 augustus 2024 - 09:15 schreef bertus bikkel het volgende:

[..]

Ja klopt Pietje, lekker in Italië.
Dank je, gaat zeker lukken. Wat ik wel moeilijk vind is om telkens na met goede moed te zijn begonnen aan n nieuw seizoen, na n paar wedstrijden al te moeten concluderen dat we (weer) n tussenjaar krijgen....
Zucht....
Geniet er maar lekker van Bertus.
Wij zijn net terug uit Zuid-Frankrijk. Dat was ook lekker. Half september gaan we nog even Griekenland "aandoen". Ik ben stapelgek op Griekenland.
Laten we het maar niet over Ajax hebben... 🤨😢
bertus bikkel
 bertus bikkel - maandag 19 augustus 2024 - 17:05   quote  deeplink  
Haha, nee er zijn toch nog belangrijkere dingen dan onze mooie club, al zijn dat er niet veel😅
Pietje
 Pietje - maandag 19 augustus 2024 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 augustus 2024 - 17:05 schreef bertus bikkel het volgende:
Haha, nee er zijn toch nog belangrijkere dingen dan onze mooie club, al zijn dat er niet veel😅
😂 Maar het gaat me wel aan het hart hoor. Zo'n zonde dat mijn cluppie er zo voor staat.
Fijne vakantie verder.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 19 augustus 2024 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 augustus 2024 - 15:08 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Ik denk niet dat je de competitie nu al kan verknallen.. dus heb ik liever dat de staff nu kiest dat de spelers allemaal fitter worden en kunnen wennen aan het systeem om hier later vruchten van te plukken...
Het idee was goed alleen de uitvoering zondag wat minder helaas.
remco k
 remco k - maandag 19 augustus 2024 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2024 - 18:58 schreef Scout2 het volgende:

[..]

Fitz-jim brengt voetbal op het middenveld kan een linie overslaan. Deze zeperd heb je aan Farioli te danken.

Fitz-jim wordt hier verkeerd gebruikt.
Hij wordt als aanvallende middenvelder gebruikt. Dat is hij toch ook gewoon?

Hij speelde gisteren nog geen fatsoenlijke bal over tien meter. Laat staan linies overslaan.
remco k
 remco k - maandag 19 augustus 2024 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2024 - 19:06 schreef Scout2 het volgende:
Ik zou traoré ook nog wel eens op 10 willen zien achter Brobbey
Tien is een middenvelder.

Dan moet je dus ook pals van der vaart Sneijder Bergkamp en litmanen gewoon hard werken. Dat kan traore toch helemaal niet.
remco k
 remco k - maandag 19 augustus 2024 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2024 - 19:07 schreef Scout2 het volgende:

[..]

Voorgaande wedstrijden in een iets meer teruggetrokken rol naast of net voor henderson één van de beteren.
Gewoon dezelfde rol toch. Alleen nu met iets meer druk omdat we achter kwamen.

Ik vind het een talent hoor. Maar hij laat toch nog helemaal niks goeds zien.
Scout2
 Scout2 - maandag 19 augustus 2024 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 augustus 2024 - 21:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij wordt als aanvallende middenvelder gebruikt. Dat is hij toch ook gewoon?

Hij speelde gisteren nog geen fatsoenlijke bal over tien meter. Laat staan linies overslaan.
Fitz-jim is een 8 maar geen complete acht/ box too box dus geen aanvallende middenvelder, maar meer spelverdeler voor de defensie/ centraal middenveld, viel niet goed in nee.
Scout2
 Scout2 - maandag 19 augustus 2024 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 augustus 2024 - 21:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Tien is een middenvelder.

Dan moet je dus ook pals van der vaart Sneijder Bergkamp en litmanen gewoon hard werken. Dat kan traore toch helemaal niet.
Een 10 is je meest aanvallende middenvelder, de reden waarom ik dat zeg is je zag dat Brobbey een paar keer aangespeeld werd om daar meer gebruik van te maken lijken mij de snelheid en explosiviteit van Traoré ideaal om er meer uit te halen qua kansen, maar hij zal dan wel eerst in vorm moeten raken.

Nu werd er te weinig mee gedaan, omdat je geen aansluiting had.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 augustus 2024 door Scout2 --
Scout2
 Scout2 - maandag 19 augustus 2024 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 augustus 2024 - 21:53 schreef remco k het volgende:

[..]

Gewoon dezelfde rol toch. Alleen nu met iets meer druk omdat we achter kwamen.

Ik vind het een talent hoor. Maar hij laat toch nog helemaal niks goeds zien.
Nee hij stond veel te hoog en het middenveld was totaal uit balans.
Scout2
 Scout2 - maandag 19 augustus 2024 - 23:09   quote  deeplink  
Farioli heeft tot twee maal toe een verkeerd middenveld neergezet, dat wijt ik toch wel aan onkunde.

Hij start eerst met twee zessen, niet handig van de boomen is geen 8 en ook geen 10. Daarna start ie met twee achten die als tien moeten functioneren die dat helemaal niet kunnen.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 20 augustus 2024 - 17:03   quote  deeplink  
Jongens kijk gewoon waar we weg komen.. het team is het zelfde als afgelopen seizoen en er zit gewoon meer duidelijkheid en eenheid in dan afgelopen 2 seizoenen.. nu komen de transfers opgang en dan gaan we in oktober/november ff kijken hoe we er voorstaan qua voetbal.. ik denk dat dat eerlijker is..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5923
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: NAC - AJAX 18-08-24 / 16.45u

0.0063080