|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Die conclusie van speed komt wel heel laat dan |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Combinatie Geert en Stengs op rechts is ook niet lekker. Komen allebei van nature naar binnen. Rechterflank ligt open.
Wordt ook nog onderschreven door onderstaande:
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Santi ook nauwelijks een bal gehad. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Best, Het is Priske die het nu ook zegt. Benieuwd dan komende week. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Die gast die nu inviel |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Of Igor en dan ivanusec op rechts...Alles beter dan Zerrouki |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Geen enkele houvast om te denken dat deze speler alsnog een sterkhouder wordt. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote:Op zondag 25 augustus 2024 - 17:21 schreef CobusIII het volgende:Hij kan ook kiezen om Timber tijdelijk op 6 te zetten (niet ideaal, maar wel beter) en Stengs op 10. Dan kan je ook meteen een vleugelspeler in de basis kwijt. Precies wat ik vandaag ook nog dacht. Maar dan kom je dus bij Moussa (of Ivanusec) op rechts.
Je ziet gewoon dat de spelers die vorig seizoen niet konden overtuigen (Zerrouki, Ivanusec, Ueda) niet de stap gemaakt hebben. Dan moet je daar wel op gaan anticiperen. En hoe vervelend ook, dat doe je niet in speelronde 4. Late reparaties zijn alleen ok bij topspelers die vertrekken voor mega bedragen. Niet voor doorselecteren. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ivanusec twijfel ik nog aan |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op zondag 25 augustus 2024 - 17:05 schreef FR-Henk het volgende:[..] Aldus de Alex Pastoor-fan. Volgende week 2e testcase Priske. Beter en duidelijker oordeel te vellen. Henk ik weet niet wat jouw probleem is en waarom je het hier altijd op de man speelt. Slechts jouw tekortkoming ga ik vanuit. Ik geef een mening over het voetbal en over het beleid in het verleden en op dit moment. Ik zie het ook niet verbeteren en daar spreek ik mijn ongerustheid over uit. Jij mag een andere mening hebben, prima. Maar speel het niet op de man want dat zegt meer over jou dan over mij. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Henk heeft het Bozenik-syndroom. Niet te zwaar aan tillen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 25 augustus 2024 - 19:25 schreef Leuv het volgende:[..] Henk ik weet niet wat jouw probleem is en waarom je het hier altijd op de man speelt. Slechts jouw tekortkoming ga ik vanuit. Ik geef een mening over het voetbal en over het beleid in het verleden en op dit moment. Ik zie het ook niet verbeteren en daar spreek ik mijn ongerustheid over uit. Jij mag een andere mening hebben, prima. Maar speel het niet op de man want dat zegt meer over jou dan over mij. Pastoor is een goeie |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Niet voor een club als Feyenoord Leon. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Geen idee of pastoor goeie isπ nooit wat gepresteerd als trainert,, ook nooit goed materiaal gehad bij zn clubs dat is waar,, maar puur als analist ed vind ik hem echt wel top, maar dat is anders dan op het veld |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En dan Perez erbij voor de communicatie. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Oh maar Priske krijgt sowieso nog de tijd van mij. En ik denk dat Pastoor zeker niet bij Feyenoord past maar hij is zeker een goede trainer. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 25 augustus 2024 - 19:39 schreef bijft007 het volgende:Geen idee of pastoor goeie isπ nooit wat gepresteerd als trainert,, ook nooit goed materiaal gehad bij zn clubs dat is waar,, maar puur als analist ed vind ik hem echt wel top, maar dat is anders dan op het veld Als je Almere nu ziet voetballen onder Maduro en vorig jaar onder Pastoor dan is het verschil heel groot |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Sorry we hebben Priske.................nog erg vroeg om te zagen Ik denk dat we na het transfer deadline pas wat kunnen zien , kunnen we ook direct kijken of tK ook nog steeds goed is
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 augustus 2024 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Bozenik en Pastoor. Hemelse combi. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Klinkt inderdaad Rooms :) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 25 augustus 2024 - 19:25 schreef Leuv het volgende:[..] Henk ik weet niet wat jouw probleem is en waarom je het hier altijd op de man speelt. Slechts jouw tekortkoming ga ik vanuit. Ik geef een mening over het voetbal en over het beleid in het verleden en op dit moment. Ik zie het ook niet verbeteren en daar spreek ik mijn ongerustheid over uit. Jij mag een andere mening hebben, prima. Maar speel het niet op de man want dat zegt meer over jou dan over mij. Niet te zwaar nemen, spiegeltje nav jouw opmerking naar mij. Verder prima natuurlijk. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Beetje retrospectief, maar onder Arne God hebben we ook zo vaak deze wedstrijden gezien. Goed gegroepeerde georganiseerde gedisciplineerde defensie was ook de vorige jaren lastig Vaak gewonnen door een bevlieging.
Dit is eigenlijk al jaren de Feyenoord ziekte
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 augustus 2024 door Stylzz -- |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
quote:Op maandag 26 augustus 2024 - 06:43 schreef Stylzz het volgende:Beetje retrospectief, maar onder Arne God hebben we ook zo vaak deze wedstrijden gezien. Goed gegroepeerde georganiseerde gedisciplineerde defensie was ook de vorige jaren lastig Vaak gewonnen door een bevlieging. Dit is eigenlijk al jaren de Feyenoord ziekte Eens. Het lijkt alsof veel spelers moeite hebben zich op te laden. Ben ervan overtuigd dat we de klassieker wel gaan winnen want dan kunnen we ineens wel alles op 200% doen. Weken erna tegen ploegjes onderin worden weer een probleem. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Beginnen idd slap, alsof ze de grote vedetten zijn, maar zijn geeneens volwaardige internationals, Timber en cs, dus totaal misplaatst.. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Beelen, Luts en Zerrouki zijn geen snelle opbouwers. Trauner wel. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Ja Teauner mis je zeker in het snel verleggen van 't spel |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Kunnen we deze nog ergens terug zien? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Even ter herrinering .....analisten bij Ziggo en NOS vonden het geen fout van Wellie |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: T doelpunt niet nee. Dat klopt |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Wat dan wel .......het was toch 1-1 dus ? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Met deze opstelling zo hoog staan en steeds in de problemen komen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Denk je dat hij dat zelf wil ?????? Zou hij geen opdracht krijgen door piske...............? Kijk je kan iemand niet mogen of het een lul met vingers vinden, of het rot vinden dat Bijlow weg is. Maar Wellie is geen slechte keeper |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nee zeker niet slecht Goed zelfs Maar niet top |
|
|
|