|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Maak me serieuze zorgen over zijn niveau. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 25 augustus 2024 - 15:27 schreef Cruzcontrol het volgende:Slappe hap zeg! Mis de dynamiek van een Wiefer.. Zerrouki lantarenpaal.. Die Smal valt me nog mee Santi geen fatsoenlijke bal gehad.. Bah! Santi heeft nog geen bal aangenomen en voor hem hunnen houden. Smal heeft nog geen pass naar de goede kleur geschoten De rest valt wel mee. |
|
|
|
|
deoudehappel
|
|
|
quote:Op zondag 25 augustus 2024 - 15:27 schreef Cruzcontrol het volgende:Slappe hap zeg! Mis de dynamiek van een Wiefer.. Zerrouki lantarenpaal.. Die Smal valt me nog mee Santi geen fatsoenlijke bal gehad.. Bah! Smal stond volledig te slapen bij de goal en hief buitenspel op |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Smal valt me niet mee moest dat zijnš |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Ik ben ook benieuwd. Bij Slot wist je hoe de 2e helft zou verlopen,na een belabberde 1e |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Ik zou Pastoor voor Prutske inbrengen en een goede TD aanstellen. Dan valt er misschien nog iets van het seizoen te redden, |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 25 augustus 2024 - 15:34 schreef Leuv het volgende:Ik zou Pastoor voor Prutske inbrengen en een goede TD aanstellen. Dan valt er misschien nog iets van het seizoen te redden, Leuv. Doe je het er nu om? Pastoor? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zechiƫl eruit en die loser laten we staan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zechiel eraf. Logisch. Die was echt heel slecht. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Zechiel was echt erger. Kreeg ook een keer de volle laag van Geert. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 25 augustus 2024 - 15:34 schreef Leuv het volgende:Ik zou Pastoor voor Prutske inbrengen en een goede TD aanstellen. Dan valt er misschien nog iets van het seizoen te redden, Nou, Pastoor vind ik wel een intelligent persoon. Maar niet van toepassing natuurlijk |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Staat die Mexicaan weer met zijn handje te zwaaien terwijl hij in de dubbele dekking staat. Ga bewegen man |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Je zet druk, verovert de bal.. en treuzelt zo lang dat iedereen weer terug is. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Het ligt niet alleen aan zerrouki. Maar ik zie nu ook geen zgn sterkhouders |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Precies Piet. Die moeten opstaan |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
nou moussa draai die bende eens dol |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Spits is totaal niet aanspeelbaar |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: En al geel op zak. Een gevaar |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Werkelijkalleenmaarkutballen |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
quote: het ligt niet alleen aan hem maar hij laat de rest niet beter voetballen wieffer was 3 klassen beter zo traag als apenstront deze man |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Hancko geel voor praten, maar Sparta hier niet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zerrouki zorgde er juist voor dat de ander in kon grijpen. Zelfs met zijn gebrek aan snelheid. Je kunt wel alles negatief uitleggen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 augustus 2024 door Stylzz -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Totale armoe in de 16. Gimenez geeft ook totaal niet thuis. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Hij staat vooral stil |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Dat kan ook niet, Feyenoord loopt alles zelf dicht voor zijn neus. T is echt bizar. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Das waar Totaal trechter voetbal |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En de vallende Gimenez weten we nu ook wel. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Welly voor de 7e x bijna op de middenlijn |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Probleem is een beetje als dit in de ploeg zit, krijg je t er bijna met wissels niet uit |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wellenreuther kom is op man |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Red Bull en de selectie van Feyenoord op dit moment hebben wel wat gemeen . Komen allebei kwaliteit tekort tov van de concurrentie. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Slecht gekeept, dom geluk hier |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Als het nu niet lekker zit, wordt het een lastig seizoen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Pfff mazzel hier zeg. Welle liet los |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hij houdt henm er toch uit !!!! Die verdediging staat kut |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: hahah deze bal moet je gewoon klem hebben Piet. Was een terugspeelbal |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Klopt ook, veel te langzaam en creatiefloos brengen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Is toch niet te geloven 4 man en niet een die richting de bal kopt
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 augustus 2024 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Rebound gaat er normaal in. En dus was het zijn fout!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 augustus 2024 door MMM -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|