|
|
MMM
|
|
|
Ueda komt erin.
Het is echt te bizar voor woorden wat voor wissels deze man brengt |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Echt. Maar iemand van ons had toen de VAR aan t kijken was meteen naar de scheids moeten gaan. Als t geen strafschop is, dan is t geel influisteren
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 augustus 2024 door Stylzz -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ja hoor,onze hoogspringer |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gimenez is nu naar 15 miljoen |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
quote: hopen dat ik ongelijk heb en dat ueda de winnende maakt en hij daarna uitgroeit tot supersub/japanse stormram
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 augustus 2024 door coenjo -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 25 augustus 2024 - 16:08 schreef Stylzz het volgende:[..] Echt. Maar iemand van ons had toen de VAR aan t kijken was meteen naar de scheids moeten gaan. Als t geen strafschop is, dan is t geel influisteren Dat deden Stengs en Geertruida. Overigens zag ik geen overtreding, straks een terug zien. Was verbaasd dat hij floot. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Gelukkig nu die hoogspringer er weer in. Smullen. Kostte maar 9 miljoen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Slechter dan Gimenez deze wedstrijd is bijna niet mogelijk |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 25 augustus 2024 - 16:11 schreef van geil het volgende:[..] Dat deden Stengs en Geertruida. Overigens zag ik geen overtreding, straks een terug zien. Was verbaasd dat hij floot. Hij liep m omver. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 25 augustus 2024 - 16:11 schreef van geil het volgende:[..] Dat deden Stengs en Geertruida. Overigens zag ik geen overtreding, straks een terug zien. Was verbaasd dat hij floot. Vond het wel een overtreding maar een lichte. Vrijetrap en klaar |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 25 augustus 2024 - 14:41 schreef bijft007 het volgende:Je ziet het wel he dat er met Priske dode spel coach mee is, of in ieder geval er meer aandacht aan besteed En ze zijn me toch een partij KUT vandaag |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ook een lichte overtreding is geel als je een veelbelovende aanval onderbreekt. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Op weg maar een bonuspuntje, genieten |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Momenten zat dat je Aursnes, Kokcu of Wieffer mist. Geen enkel verband. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Geen moment t idee dat Sparta ging scoren nog. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ueda meer op de grond gelegen dan de bal geraakt |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Passen over meer dan 2 meter is sommigen al te veel. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nu geeft die gele banaan wel geel |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
ik heb nog geen actie kunnen ontdekken waarin ik de potentie van moussa zie wat een psv met drioech heeft gekocht hebben wij dus niet op de bank de bank is een drama |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Goed druk gezet nadje👍 helemaal zelf gecreëerd |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Priske heeft wat mij betreft deze testcase qua spel niet doorstaan. Geen plan (b) te herkennen. Met dank ook aan Zerrouki, dat ook. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 25 augustus 2024 - 16:22 schreef FR-Henk het volgende:Priske heeft wat mij betreft deze testcase qua spel niet doorstaan. Geen plan (b) te herkennen. Met dank ook aan Zerrouki, dat ook. Wat is a? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Kijk die Ueda ook lopen joh. Kutje |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ueda jonge wat slaat dat op |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Over de Eiffeltoren als hij er stond |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
lekker scoren uit een onterechte corner zou lekker zijn |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Jezus man ueda weer, het kon echt nog he |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Dan moet caranza wel heel slecht zijn |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 25 augustus 2024 - 16:10 schreef coenjo het volgende:[..] hopen dat ik ongelijk heb en dat ueda de winnende maakt en hij daarna uitgroeit tot supersub/japanse stormram Hoop is uitgestelde teleurstelling |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ja wat ueda deze inval beurt laat zien is echt bizar |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Als die spits gaat liggen is het een pingel. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Genieten van het zonnetje? 1e helft? |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
quote: ja klopt, wat een miskleun deze man |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Dat was ook mijn gedachte. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op zondag 25 augustus 2024 - 16:18 schreef coenjo het volgende:ik heb nog geen actie kunnen ontdekken waarin ik de potentie van moussa zie wat een psv met drioech heeft gekocht hebben wij dus niet op de bank de bank is een drama Die hadden we met Sauer wel. |
|
|
|