|
|
Leon FR1908
|
|
|
Karel Slagplug is verheugd over de verbintenis met het Rotterdamse stadion. Wij zijn een bedrijf dat bouwmaterialen verhuren . Bij ons kun je van steigers tot graafmachines huren ,hakhamers zaagmachines you name it wij hebben alles en alles is te huur. Wij passen daarom perfect in het plaatje van Feyenoord en met een vestiging pal naast het stadion zijn wij dan ook zeer verheugt. Ik zeg altijd beter te huur als niet te koop.
Vanaf volgende maand staat onze naam op het stadion
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Beter een goede huur, dan een verre vriend! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Goh ik geloof dat P te O deze grap al maakte ;) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Geen idee wie P te O is en als het van een ander was dan had ik wel kopie plakken gedaan @Piet
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 augustus 2024 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op maandag 26 augustus 2024 - 18:55 schreef Leon FR1908 het volgende:Geen idee wie P te O is en als het van een ander was dan had ik wel kopie plakken gedaan @Piet Piet te ouddorp |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Copy right Door een copy cat hahahaha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 augustus 2024 door piet de paler -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Boelshit, de Kuip is de Kuip. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Kijk dat is een leuke slogan Doe er iets mee !!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Kan er niets anders van maken Of je zou krijgen PTeO maar dat klinkt als boefje |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Piet de P. zou t dan zijn..
Maar die P kan dan ook iets minder flatterends zijn ..😉 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Bij Minthe schijnt ie anders toch aardig te fladderen. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
ijper kan ook 😉
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 augustus 2024 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
R()b