|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Van basisspeler naar niks spelen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Mannou berger waar keept die dan? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Die staat nu op de CL lijst |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Keept ook bij onder 21 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ja, maar een van de twee zal dus niet of weinig keepen. De aankoop, of degene die op de CL lijst staat. Das best heel apart toch? |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Hadden Andreev op A lijst en Berger, als eigen jeugd, op B lijst kunnen zetten idd |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Dan kwamen ze volgens mij niet uit met de home-grown regel. Daar moeten er 4 van in de A lijst zitten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 september 2024 door MMM -- |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 september 2024 - 07:57 schreef MMM het volgende:[..] Dan kwamen ze volgens mij niet uit met de home-grown regel. Daar moeten er 4 van in de A lijst zitten. Ja klopt, anderen zijn Bijlow, Nieuwkoop en Milambo alleen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Ja die is veel beter........iedereen die niet voetbalt is veel beter.....pffffffffffffffffff |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Kan toch niet morgen? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ik zie net dat hij niet ingeschreven is(mij een raadsel) Dan de volgende wedstrijd |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Moet je ook niet aan beginnen een 3e keeper opstellen met 0 ervaring en überhaupt spelen in serieuze competitie,, 2 relatief prima keepers al heeft wellie nogal ongelukkige tijd momenteel veel beheerst hij wel prima,, kans vrij groot wel nog beter dan Andreev ook trouwens. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Jaartje wennen,,volgend jaar mits goed genoeg ook knallen!! Ervanuit gaande Bijlow vertrekt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 november 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Stelling: Als van geil trainer van Feyenoord was, dan haalde hij de kerst niet.
Eens of oneens? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Eens, daar zorgt de afdeling HR wel voor. |
|
|