|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Van basisspeler naar niks spelen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Mannou berger waar keept die dan? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Die staat nu op de CL lijst |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Keept ook bij onder 21 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ja, maar een van de twee zal dus niet of weinig keepen. De aankoop, of degene die op de CL lijst staat. Das best heel apart toch? |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Hadden Andreev op A lijst en Berger, als eigen jeugd, op B lijst kunnen zetten idd |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Dan kwamen ze volgens mij niet uit met de home-grown regel. Daar moeten er 4 van in de A lijst zitten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 september 2024 door MMM -- |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 september 2024 - 07:57 schreef MMM het volgende:[..] Dan kwamen ze volgens mij niet uit met de home-grown regel. Daar moeten er 4 van in de A lijst zitten. Ja klopt, anderen zijn Bijlow, Nieuwkoop en Milambo alleen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Ja die is veel beter........iedereen die niet voetbalt is veel beter.....pffffffffffffffffff |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Kan toch niet morgen? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ik zie net dat hij niet ingeschreven is(mij een raadsel) Dan de volgende wedstrijd |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Moet je ook niet aan beginnen een 3e keeper opstellen met 0 ervaring en überhaupt spelen in serieuze competitie,, 2 relatief prima keepers al heeft wellie nogal ongelukkige tijd momenteel veel beheerst hij wel prima,, kans vrij groot wel nog beter dan Andreev ook trouwens. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Jaartje wennen,,volgend jaar mits goed genoeg ook knallen!! Ervanuit gaande Bijlow vertrekt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 november 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Stelling: Als van geil trainer van Feyenoord was, dan haalde hij de kerst niet.
Eens of oneens? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Eens, daar zorgt de afdeling HR wel voor. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Niet geschoten altijd mis. En dat bedoel ik niet letterlijk |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Zijn moment komt dicht bij zou je zeggen. Het heeft geen enkele zin een keeper op te stellen (Wellenreuther) die zoveel beslissende fouten maakt. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Zal dan eerder die van Dordt zijn |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 29 januari 2025 - 23:15 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Zijn moment komt dicht bij zou je zeggen. Het heeft geen enkele zin een keeper op te stellen (Wellenreuther) die zoveel beslissende fouten maakt. ..... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 29 januari 2025 - 23:15 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Zijn moment komt dicht bij zou je zeggen. Het heeft geen enkele zin een keeper op te stellen (Wellenreuther) die zoveel beslissende fouten maakt. Eens. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Kan niet minder zijn dan onze Duitser. |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Uitgeleend aan Dord dus dat kan niet |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nee klopt maar het maakt niet uit deze of die van Dordt in het doel. Gewoon gaan gokken op een goede afloop met deze 2 |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Andreev is gehaald voor de toekomst, Bossin is meer selectievulling geloof ik. Dus het lijkt me voor de hand liggend dat Andreev eerder aan de beurt is, tenzij die (nog) niet goed genoeg blijkt. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Kan niet slechter dan wat Wellie gisteren liet zien toch? Als je ze het simpel houden kan je nooit verkeerd in het doel staan . |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
In alles beter, ongezien. |
|
|
|