|
|
piet de paler
|
|
|
Welkom CL spelers komen binnen of ????? Serie B Ach TK zal het goed zien |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Had deze eigenlijk al n beetje verwacht.Redelijke ervaring. Als enige van alle aankopen eigenlijk. En nu Boem natuurlijk erbij.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 september 2024 door van geil -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Viel vandaag in en was een klasse beter dan Beelen en die ik vind ik al aardig |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Is nog niet getest, maar het oogde positief. Hopelijk haken hij en Mitchell echt volledig aan. Ook met het onvermijdelijk vertrek van Hancko t.z.t. En Trauner die zo langzamerhand minder en minder aan bod zal komen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 22 september 2024 - 21:17 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Is nog niet getest, maar het oogde positief. Hopelijk haken hij en Mitchell echt volledig aan. Ook met het onvermijdelijk vertrek van Hancko t.z.t. En Trauner die zo langzamerhand minder en minder aan bod zal komen. Zocht gelijk diepte en dat lukte nog ook . Hoe hij verdedigend is moet inderdaad nog getest worden maar ik dacht eigenlijk dat hij een linker centrale verdediger was? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 22 september 2024 - 21:21 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Zocht gelijk diepte en dat lukte nog ook . Hoe hij verdedigend is moet inderdaad nog getest worden maar ik dacht eigenlijk dat hij een linker centrale verdediger was? Hij is linksbenig ja. Maar misschien wilde Priske vooral hem zijn debuut gunnen? Mitchell bijvoorbeeld had zijn debuut al gemaakt. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Geslaagd debuut dan in iedergeval ,al was het dan tegen NAC thuis |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Leuk debuut,, Maja hee kwartiertje😏 |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Het zag er iig goed uit. Goeie lengte, geen angst, linksbenig. Maar snel 5 jaar vastleggen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Nee, zonder prestatiedrang wordt het misschien weer minder. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Laat em zich maar bewijzen in hele wedstrijden binnenkort. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Vond het maar een vreemde wissel. Rechtspoot wisselen voor een linkspoot terwijl Mitchell op de bank zat. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Pakte voor het oog wel aardig uit hoor vond ik. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Voor wie?
Nieuwkoop, Beelen, Hancko en Bueno kan toch? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Maar dan ga je met twee linkspoten spelen centraal. Is nooit ideaal. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Waarom zou je Beelen nu slachtofferen voor iemand die t nog maar moet laten zien. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
omdat de leercurve van Beelen al te lang stil staat. Even banken dan maar. Ook een signaal naar de rest van de selectie. Even wakker worden. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 18 september 2024 - 18:22 schreef van geil het volgende:Had deze eigenlijk al n beetje verwacht.Redelijke ervaring. Als enige van alle aankopen eigenlijk. En nu Boem natuurlijk erbij. .. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Kan links en rechts. En daar zijn wisselspelers voor. Zeker met CL. Moet je je basisspelers meer rust gunnen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
We gaan het zien ,ik heb er gek genoeg zin in.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 november 2024 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Altijd met een rechts- en linkspoot spelen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
We blijven gek genoeg, heb er ook weer zin in. Zie hier vooral een kans, zo niet ... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Niet heel veel gezien maar wat hij deed was goed. Je ziet in die momenten dat hij wel wat heeft.
Benieuwd naar hem. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote:Op woensdag 02 oktober 2024 - 22:05 schreef MMM het volgende:Niet heel veel gezien maar wat hij deed was goed. Je ziet in die momenten dat hij wel wat heeft. Benieuwd naar hem. Tegen Twente mss centraal en Hancko op links. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 02 oktober 2024 - 22:05 schreef MMM het volgende:Niet heel veel gezien maar wat hij deed was goed. Je ziet in die momenten dat hij wel wat heeft. Benieuwd naar hem. Aan de bal zag je vandaag ook wel weer wat dingen waar ik blij van werd. Verdedigend nog geen oordeel over hem.
Hancko zal bij Slowakije weer tweemaal gaan spelen lijkt me. Je zal Gonzalez eens moeten gaan gebruiken na de interlands, dan kan Hancko eens een potje rusten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 november 2024 door MMM -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ik denk dat centrale verdedigers nauwelijks hoeven te rusten,, die paar meters die ze maken en duels die ze bij ons uit moeten vechten zijn verwaarloosbaar, zeker en top fitte verdediger als hancko,, dat het een keer leuk zou zijn dat is wel zo maar is gewoon pech voor Gonzalez daar geen blessures zijn.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 november 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hancko gaf zelf aan dat al die wedstrijden behoorlijk vermoeiend waren. Dan Gonzo af en toe minuten geven meer dan prima lijkt mij.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 november 2024 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 november 2024 - 20:08 schreef Leon FR1908 het volgende:Hancko gaf zelf aan dat al die wedstrijden behoorlijk vermoeiend was. Dan Gonzo af en toe minuten geven meer dan prima lijkt mij. dat denk ik ook geef hem steeds meer minuten en zo ook beter te beoordelen of je hem definitief moet overnemen , zoals mmm ook al zei aan de bal lijkt hij comfortabel verdedigend moet nog blijken , oogt niet echt snel zo lijkt het maar hoeft geen probleem te zijn als hij slim is in hoe hij zich opstelt |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Overbelasting bij cv,s komt zelden voor of zoals trauner überhaupt lastig heeft fit te blijven voor profvoetbal,, wel lichamelijk wat vermoeid uiteraard,, maar dat is anders bij meeste andere posities in het veld waar je meer meters maakt en non stop in duels bent, , zou overgens wel goed zijn om wat minuten te geven mits het niet veel ten koste gaat van kwaliteit, maar tegen Almere ed had gekund of wedstrijden die vrij snel beslist zijn stuk meer minuten, want je wil ook weten of hij vd zomer hancko 1 op 1 kan vervangen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 november 2024 door bijft007 -- |
|
|
|