BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële In-beom Hwang/// HELD TOPIC

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
bijft007
 bijft007 - maandag 05 mei 2025 - 12:44   quote  deeplink  
Het Zit hem ook in dat hij haast altijd aanspeelbaar is tussen de linies voor je beiden cv,s en dan open draait en van daaruit verder kunt voetballen met hem met vervolgens weer passjes naar mannen Voor hem

Wat er daarna gebeurd kan allemaal echt beter bij hem vind ik ook er ging echt genoeg fout,, maar analisten kijken echt niet alles goed en vaak meerdere schermen tegelijk, wij kijken hele wedstrijden en letten op alles van onze club.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 mei 2025 door bijft007 --
MMM
 MMM - zondag 11 mei 2025 - 17:02   quote  deeplink  
Word minder en minder
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 11 mei 2025 - 23:00   quote  deeplink  
Speelde naar behoren, maar viel ook ver terug, 2e helft.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 12 mei 2025 - 00:07   quote  deeplink  
tja, je moet er nog 1 of 2 op de bank hebben die dezelfde intensiteit kunnen brengen, als er minder vorm is of er vermoeidheid is. Timber (in vorm) bijvoorbeeld. Maar je moet er sowieso nog wat meer hebben. Dat je niet op Zerrouki of een halve Stengs moet terugvallen. En dan is Timber zelf onderhand ook regelmatig stuk natuurlijk.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 06 juni 2025 - 08:15   quote  deeplink  
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 18 augustus 2025 - 19:15   quote  deeplink  
www.voetbalprimeur.nl/videos/1683944/van-hanegem-over-lotomba.html

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 augustus 2025 door Leon FR1908 --
netsurfer
 netsurfer - dinsdag 19 augustus 2025 - 09:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 mei 2025 - 17:02 schreef MMM het volgende:
Word minder en minder
En is vaker en vaker geblesseerd. Het lijkt erop dat hij moeite heeft met de intensiteit hier. Gelukkig staan er goede vervangers (Targha en Moder) te trappelen.
VVout
 VVout - dinsdag 19 augustus 2025 - 14:53   quote  deeplink  
quote:
Gelukkig dat de aanhang er achter bleef staan en het ook zag waarschijnlijk.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - dinsdag 19 augustus 2025 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2025 - 14:53 schreef VVout het volgende:

[..]

Gelukkig dat de aanhang er achter bleef staan en het ook zag waarschijnlijk.
DAT is Feyenoord!
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 29 augustus 2025 - 06:37   quote  deeplink  
Kuit blessure
DMD
 DMD - vrijdag 29 augustus 2025 - 07:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2025 - 09:00 schreef netsurfer het volgende:

[..]

En is vaker en vaker geblesseerd. Het lijkt erop dat hij moeite heeft met de intensiteit hier. Gelukkig staan er goede vervangers (Targha en Moder) te trappelen.
Hoogste club waar die heeft gespeeld is Rode ster toch?

Is ook niet zo raar. De servische competitie staat op plaats 24 op de ranglijst.
Wordt nogal snel denigrerend gedaan over het niveau van de ED, maar er zit een verschil van 18 competities tussen.

Ik zou kijken of je hem na dit seizoen nog ergens kan slijten. Ik vind hem niet beter dan Zechiël of Valente. Als je hem dan vergelijkt met Moder & Targhalline dan vind ik Targhalline al meer potentie hebben.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 augustus 2025 door DMD --
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 29 augustus 2025 - 07:41   quote  deeplink  
Op t moment dat we m haalden, prima keuze
Dat we nu betere spelers krijgen/ontwikkelen
Nog beter.
MMM
 MMM - vrijdag 29 augustus 2025 - 08:47   quote  deeplink  
Die is echt vaak stuk ja.
Bowie
 Bowie - vrijdag 29 augustus 2025 - 09:44   quote  deeplink  
Ja, begint naar repeterend verhaal te worden met onze Koreaan.
Zelfde geldt voor Moder, waarvan van Persie weken geleden nog de hoop had dat ie tegen Fener zou kunnen spelen. die is ook zondag nog steeds niet bij.

Maar ik volg DDD, Targhalinne moet het gaan doen. Hij samen met Steijn en Valente is mi het beste zich aanvullende middenveld.

Hopen dat de dwaze Tukker ten Hag bij zijn directie nog harde gaat piepen om Timber 😁

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3628
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële In-beom Hwang/// HELD TOPIC

0.0117070