|
|
bijft007
|
|
|
Het Zit hem ook in dat hij haast altijd aanspeelbaar is tussen de linies voor je beiden cv,s en dan open draait en van daaruit verder kunt voetballen met hem met vervolgens weer passjes naar mannen Voor hem
Wat er daarna gebeurd kan allemaal echt beter bij hem vind ik ook er ging echt genoeg fout,, maar analisten kijken echt niet alles goed en vaak meerdere schermen tegelijk, wij kijken hele wedstrijden en letten op alles van onze club.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 mei 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
| Speelde naar behoren, maar viel ook ver terug, 2e helft. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| tja, je moet er nog 1 of 2 op de bank hebben die dezelfde intensiteit kunnen brengen, als er minder vorm is of er vermoeidheid is. Timber (in vorm) bijvoorbeeld. Maar je moet er sowieso nog wat meer hebben. Dat je niet op Zerrouki of een halve Stengs moet terugvallen. En dan is Timber zelf onderhand ook regelmatig stuk natuurlijk. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: En is vaker en vaker geblesseerd. Het lijkt erop dat hij moeite heeft met de intensiteit hier. Gelukkig staan er goede vervangers (Targha en Moder) te trappelen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Gelukkig dat de aanhang er achter bleef staan en het ook zag waarschijnlijk. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 - 09:00 schreef netsurfer het volgende:[..] En is vaker en vaker geblesseerd. Het lijkt erop dat hij moeite heeft met de intensiteit hier. Gelukkig staan er goede vervangers (Targha en Moder) te trappelen. Hoogste club waar die heeft gespeeld is Rode ster toch?
Is ook niet zo raar. De servische competitie staat op plaats 24 op de ranglijst. Wordt nogal snel denigrerend gedaan over het niveau van de ED, maar er zit een verschil van 18 competities tussen.
Ik zou kijken of je hem na dit seizoen nog ergens kan slijten. Ik vind hem niet beter dan Zechiël of Valente. Als je hem dan vergelijkt met Moder & Targhalline dan vind ik Targhalline al meer potentie hebben.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 augustus 2025 door DMD -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Op t moment dat we m haalden, prima keuze Dat we nu betere spelers krijgen/ontwikkelen Nog beter. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Die is echt vaak stuk ja. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Ja, begint naar repeterend verhaal te worden met onze Koreaan. Zelfde geldt voor Moder, waarvan van Persie weken geleden nog de hoop had dat ie tegen Fener zou kunnen spelen. die is ook zondag nog steeds niet bij.
Maar ik volg DDD, Targhalinne moet het gaan doen. Hij samen met Steijn en Valente is mi het beste zich aanvullende middenveld.
Hopen dat de dwaze Tukker ten Hag bij zijn directie nog harde gaat piepen om Timber 😁 |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Hij traint weer dus in dit geval niet stuk. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Of nog een beetje stuk. In ieder geval nog niet helemaal goed. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Niet wedstrijdfit in ieder geval. Heeft wel de hele week getraind geloof ik. Net als Lotomba. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Gelukkig veeel keus op middenveld.
Geen probleem dus! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Het is een probleemoplosser die een deel van die problemen zelf creëert. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Tegen Heerenveen miste ik hem wel, toen het middenveld nergens meer was na die rode kaart. Al had dat ook met de tactiek van toen te maken. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Zit alweer dicht tegen spelen aan toch |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
| Moder en hij zijn nodig als onze lichtgewichten overvleugeld worden. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Het zou je sieren om je land af te zeggen voor twee oefenwedstrijden.
Genoeg salaris gekost waar we niks aan je hadden. Club op #1. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 september 2025 - 11:53 schreef MMM het volgende:Het zou je sieren om je land af te zeggen voor twee oefenwedstrijden. Genoeg salaris gekost waar we niks aan je hadden. Club op #1. Echt, 2 seconden fit met 1 invalbeurt. Hup dat vliegtuig weer in. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
tja kwalificatie zit er voor die regio al op, dus het zijn alleen maar oefenwedstrijden tot aan het WK. Maar goed, hij heeft vorige keer ook al moet missen. En ik kan me wel voorstellen dat hij zich wil laten zien richting het WK. Bij de nationale ploeg.
Dus ik denk dat je hem maar gewoon moet laten gaan. Het is niet anders.
Niet dat je daarin keuze hebt als club natuurlijk, maar ik zou het ook niet aan hem vragen. Het is misschien ergens ook wel prettig in zijn opbouw naar 100% wedstrijdfitheid als hij daar 1 of 2 wedstrijden kan starten. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Tegen die tijd zijn we ook alweer 2 wedstrijden verder. En ik neem aan ook wel wat meer minuten verder dan hij tegen Groningen kreeg. Misschien dat hij tegen Utrecht zelf start bijvoorbeeld. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| De timing is wel ongelukkig ja. Maar goed, het is wat het is. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
| Het is inderdaad wat het is en bovendien weet je dat als je spelers uit die contreien koopt, die reizen zich een ongeluk. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hij kan zich ook niet afmelden, hooguit dan een blessure aangeven. Dat gaan dit soort mannen vol eer nooit doen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Idd lands eer is in dit landje onbekend ( helaas) Zuid Korea heeft hard moeten vechten voor zijn vrijheid nog niet eens zo heel lang geleden . Heb heel lang geleden een krans mogen leggen in Seoel .......indrukwekkend.( slag om Wonju) Ik heb daar oud strijders gezien, die daar als helden worden ontvangen ( ook Nederlandse veteranen) Een van de bekendste was John Blumming ( wereld kampioen karate)
Dus ik denk dat hij wel gaat kiezen voor zijn lands team , jammer voor ons
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 september 2025 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik heb liever dat hij daar zijn oude vorm terug krijgt dan bij ons. Op basis van zijn laatste wedstrijden bij ons staat hij in de pikorde onder Taghi en Valente |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Tis m.i. vooral ook Timber die zich zorgen moet gaan maken.
Mijn favoriete middenveld is op dit moment (mits iedereen fit) Hwang-Moder-Valente |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Timber oogt totaal niet fit nee ,en ik zou wel met jou middenveld kunnen leven als Moder er weer bij is. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
We zien idd al maanden een halve Timber. Die mag van mij best wel eens af en toe plaatsmaken voor de andere gegadigden. Mits die wel in een goeie vorm steken uiteraard. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
De goede vorm van Timber is alweer van bijna van jaar geleden. Nu zat er ook een lange blessure tussen, maar toch. Zitten nog steeds wel aardige wedstrijden hier en daar tussen, maar dat is niet genoeg voor iemand die nu eigenlijk toch wel constant een hoger niveau moet kunnen halen. En dat zien buitenlandse clubs ook. Ongetwijfeld een reden waarom de interesse in hem niet op gang kwam van de zomer.
En zijn aflopende contract helpt ook niet mee. Dan kies je op een gegeven moment bij twijfel eerder voor een ander. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Hwang speelde weer eens ouderwets goed vandaag |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Hwang of Targ, een wereld van verschil |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Goede pot. Zijn intensiteit kunnen we goed gebruiken. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Alleen als Hwang deze vorm heeft vind ik . Voor zijn blessure oogde het heel energiek maar vooral als een blinde. Vandaag weer super |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Met hem kwamen hun middenvelders nauwelijks in t stuk voor Zonder hem was er continu 1 aanspeelbaar |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Hebben we gemist, is vandaag gebleken. Timber heb ik helemaal niet gemist.
Hopelijk Moder ook snel terug. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
| Hwang versnelt het spel en zoekt zijn oplossingen vooruit. In de omschakeling nog wel eens kwetsbaar. Maar voor mij is hij een basisspeler |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 02 oktober 2025 - 23:00 schreef Cruzcontrol het volgende:Hebben we gemist, is vandaag gebleken. Timber heb ik helemaal niet gemist. Hopelijk Moder ook snel terug. Die twee ja, zeker. Fysiek ook sterk. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Hwang laat die gozert die de 2-2 maakt volledig vrij om Bos te ondersteunen. Dan wil je echt teveel doen.
@Leon, en dat is wat jij ook precies wat jij zei een paar weken terug. Dat hij zichzelf voorbij loopt zonder bal. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 05 oktober 2025 - 16:34 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Hwang laat die gozert die de 2-2 maakt volledig vrij om Bos te ondersteunen. Dan wil je echt teveel doen. @Leon, en dat is wat jij ook precies wat jij zei een paar weken terug. Dat hij zichzelf voorbij loopt zonder bal. Ja T dat is precies wat ik bedoel bij hem . Heb dit nu al zovaak gezien bij hem. Maar tegen Villa was hij wel erg goed vond ik. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 05 oktober 2025 - 16:45 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ja T dat is precies wat ik bedoel bij hem . Heb dit nu al zovaak gezien bij hem. Maar tegen Villa was hij wel erg goed vond ik. Hij is m.i. ook een prima speler, zeker ook voor de speelwijze die Feyenoord heeft. En ik denk ook snel weer vaste basisspeler. Maar dit deed hij echt als een kip zonder kop. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op zondag 05 oktober 2025 - 16:48 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Hij is m.i. ook een prima speler, zeker ook voor de speelwijze die Feyenoord heeft. En ik denk ook snel weer vaste basisspeler. Maar dit deed hij echt als een kip zonder kop. Ja maar Bos had hier echt makkelijk kunnen ingrijpen ook hoor |
|
|
|