|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Vind hem wel beetje bij beetje verbeteren. Pakt ook iets meer een leidende rol. Maar zaten ook wel weer een paar rare momenten tussen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 26 januari 2026 - 01:22 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Vind hem wel beetje bij beetje verbeteren. Pakt ook iets meer een leidende rol. Maar zaten ook wel weer een paar rare momenten tussen. De energie dat hij stopt in de wedstrijd vind ik wel mooi om te zien. Zolang het nog niet helemaal loopt is dat t minste wat je kan doen als speler . Toch doen vele hem dat niet na. Ik zie ook een stijgende lijn en hoop voor hem en ons dat hij dit gaat doorzetten. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 26 januari 2026 - 01:22 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Vind hem wel beetje bij beetje verbeteren. Pakt ook iets meer een leidende rol. Maar zaten ook wel weer een paar rare momenten tussen. Zeker eens. Maakt hier en daar wel een foutje, maar wordt steeds meer een medebepalende factor. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Heb je weinig aan in zo'n wedstrijd, als hij niet zijn energie in de wedstrijd kan gooien. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Vond dit t grootste probleem vandaag |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Lekker als alle smaken op zijn en je moet dit drama opstellen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Naast het feit dat hij kwaliteit tekort komt. Het is geen 6, het is geen 10.
Op 8 hebben we betere lopen.
Er is geen plek voor hem. Zonder na te denken verkopen in de zomer. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Zoals vaker gezegd, hij voetbalt teveel met zijn hart, te weinig met zijn hoofd. Daarom geen 6. Ik denk dat hij wat hoger moet staan als je hem het best wil benutten. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 22 februari 2026 - 20:49 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Zoals vaker gezegd, hij voetbalt teveel met zijn hart, te weinig met zijn hoofd. Daarom geen 6. Ik denk dat hij wat hoger moet staan als je hem het best wil benutten. Als 8. Als 10 dan weer niet.
Valente en Moder zijn al hun best op 8. En die zijn niveaus hoger dan Hwang.
Er is geen plek voor hem na dit seizoen. Ook een goede leeftijd om nog te kunnen verkopen. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 22 februari 2026 - 20:50 schreef MMM het volgende:[..] Als 8. Als 10 dan weer niet. Valente en Moder zijn al hun best op 8. En die zijn niveaus hoger dan Hwang. Er is geen plek voor hem na dit seizoen. Ook een goede leeftijd om nog te kunnen verkopen. Geen echte 10 nee. Je zou hem als je met de punt naar achteren speelt, naast Valente kunnen laten spelen.
Dus Moder en Hwang zou je dan omdraaien. Maar goed, al vaker geconstateerd, we hebben eigenlijk teveel achten. En dan hadden we eerst ook nog Timber. Ook een 8. En zouden nog wel een 6 en 10 erbij kunnen gebruiken. Kraaijeveld misschien de optie voor de eerste positie. Wellicht al deze pot trouwens. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
| waar is de whang gebleven toen hij nieuw bij ons was ? toen was hij geweldig nu niet |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Bij de rest van de selectiespelers die niet weten wat ze moeten doen en elke week slechter en met minder vertrouwen spelen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Volgens mij krijgen sommige matcha tee van de Sensi. |
|
|
|