|
|
piet de paler
|
|
|
Ik hoop het ook, echter gebaseerd op............ En misschien zet Haleluja Priske hem wel als weet ik veel in....... Amen kom in de kudde |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Hard nodig. Dan heb je met Timber en Hwang 2 spelers met veel energie en wat ervaring. Dan kan je die wat makkelijker koppelen aan Zechiel/Milambo/Nadje. Middenveld zou wat dat betreft een stuk stabieler moeten worden. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Geen idee wat hij kan, en welke positie hem past bij ons. Mijn ideale 6 zou nu zijn Hanchko. Maar ja,dan zit je achterin weer te kloten. Stengs vind ik ook meer middenvelder dan rechtsbuiten. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op maandag 16 september 2024 - 18:12 schreef van geil het volgende:Geen idee wat hij kan, en welke positie hem past bij ons. Mijn ideale 6 zou nu zijn Hanchko. Maar ja,dan zit je achterin weer te kloten. Stengs vind ik ook meer middenvelder dan rechtsbuiten. Laatste vind ik ook, creatief van achter de spits. Kan altijd naar buiten uitwaaieren ook natuurlijk. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hij mag spelen Krijgen we echt gangnam style ....... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Ik ook hoor!
Moet ook nog ergens moed uit kunnen putten natuurlijk 😉 |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Krachtig, fluwelen passes, overzicht, balafpakker. Versterking zou je zeggen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Klopt. Maarja,blijft joetoep😁 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Aanvoerder nummer 6 8 10 en 9. 4 goals 1 assists en haalt 3 ballen van de lijn. 5-9 dus? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Bij deze jongen zie je direct wel dat hij wat kan trouwens. Maar goed, moet na een training in de basis. Dus natuurlijk is die nog zoekende. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Leek ook twee keer zijn man kwijt bij de goals, maar ten minste een daarvan was vooral ook Lotombo die niet omschakelde. Hwang probeerde er nog wat van te maken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Denk dat dit afstemming is. Denk dat die Lotomba ook niet zo slecht is als t nu lijkt Maar t klopt gewoon niet |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
quote:Op donderdag 19 september 2024 - 19:41 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Bij deze jongen zie je direct wel dat hij wat kan trouwens. Maar goed, moet na een training in de basis. Dus natuurlijk is die nog zoekende. ja eens, het enige lichtpuntje |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 19 september 2024 - 19:42 schreef Stylzz het volgende:Denk dat dit afstemming is. Denk dat die Lotomba ook niet zo slecht is als t nu lijkt Maar t klopt gewoon niet Het is niet alleen die jongen inderdaad, maar het viel wel enorm op bij de 0-3. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja. Maar al had ie volle bak gesprint had ie t niet gehaald. Stond gewoon veel te ver naar voren. Maar zo leek t nergens op Maar t gaat ook om waar en hoe de bal verloren werd. Daardooor stond alles heel ver naar voren |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Tja als je ploeg langs alle kanten overlopen wordt is het lastig een mooi visitekaartje af te geven. Over een paar wedstrijden kunnen we daar meer over zeggen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 19 september 2024 - 19:45 schreef Stylzz het volgende:[..] Ja. Maar al had ie volle bak gesprint had ie t niet gehaald. Stond gewoon veel te ver naar voren. Maar zo leek t nergens op Maar t gaat ook om waar en hoe de bal verloren werd. Daardooor stond alles heel ver naar voren Zo is het ook. Feyenoord speelt in een te hoge moeilijksheidsgraad op het moment. Dat is waar we naar toe kunnen groeien. Maar niet waar we zijn. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 19 september 2024 - 19:46 schreef tomson het volgende:Tja als je ploeg langs alle kanten overlopen wordt is het lastig een mooi visitekaartje af te geven. Over een paar wedstrijden kunnen we daar meer over zeggen. Het vervelende is, dat las ik enkele weken geleden ook, en ook enkele weken daarvoor. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Deze vond ik een lichtpuntje, ziet t spel ook goed, verlegt het spel ook in de diepte met zijn passes, continu in beweging..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 september 2024 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op donderdag 19 september 2024 - 20:42 schreef Cruzcontrol het volgende:Deze vond ik een lichtpuntje, ziet t spel ook goed, verlegt het spel ook in de diepte met zijn passes, continu in beweging.. eens , knap zijn eerste basisplaats in het elftal prima debuut |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Komt gewoon meteen voor de camera. Baas. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Benieuwd naar hem na vandaag. Je ziet dat hij iets heeft |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ik denk dat het soortje van sensatie gaat zijn zeker ook na dit debuut al,, uiteraard allereerst op ander niveau eredivisie wel natuurlijk +2 dus
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 september 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
quote:Op donderdag 19 september 2024 - 19:41 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Leek ook twee keer zijn man kwijt bij de goals, maar ten minste een daarvan was vooral ook Lotombo die niet omschakelde. Hwang probeerde er nog wat van te maken. Klopt was niet hem zn fout die ene hoor, hij snelde nog ernaar en je zag ook erna wuiven naar lotomba, was totaal niet zijn fout |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Goede voetballer ,maar wel voor posities waar al opties waren. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik zie in hem geen 6 Leon. in ons systeem Dat bleek ook wel. iedere keer 1 op 1. Wieffer liet zich altijd terugzakken bij die momenten. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Prima spelert in zijn debuut.
Heel knap wat hij al heeft laten zien, nu aan Priske om een systeem te spelen waarin zijn kwaliteiten optimaal benut worden. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hij staat er toch ,en dat hij anders is dan Wieffer ja zeker. Maar je kan toch zijn kwaliteiten zien waarvan je eindelijk kan zeggen dat hij een goede aankoop is voor die positie. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik vond hem wel heel slecht in de omschakeling. Net als Timber en lotomba. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Dacht ik eerst ook totdat onze vriend T (Lotomba ? )Schreef Die was helemaal nergens te bekennen waardoor hij dus 2 man moest verdedigen en Grimansi of zoiets was Lotomba zijn man. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Tis ook geen Wieffer, ander type speler, maar idd heel goed, dus moet je anders spelen om hem optimaal te benutten in functie van hoe je gaat spelen. Is allemaal niet zo heeel moeilijk.. Of t direct geweldig gaat zijn is een ander verhaal, maar deze jongen zit zeker op voetbal. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat doet er niet toe, de 6 neemt over, en mag niet diep staan. Of je moet drie vier man achterop houden, en dus je spelvisie veranderen. @Leon.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 september 2024 door van geil -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik vind hem nu al een held eigenlijk . Ben al groot fan! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 19 september 2024 - 21:52 schreef Cruzcontrol het volgende:Tis ook geen Wieffer, ander type speler, maar idd heel goed, dus moet je anders spelen om hem optimaal te benutten in functie van hoe je gaat spelen. Is allemaal niet zo heeel moeilijk.. Of t direct geweldig gaat zijn is een ander verhaal, maar deze jongen zit zeker op voetbal. Ja, eens. Maar dan moet de visie helemaal om. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 19 september 2024 - 21:53 schreef van geil het volgende:Dat doet er niet toe, de 6 neemt over, en mag niet diep staan. Of je moet drie vier man achterop houden, en dus je spelvisie veranderen. @Leon. Die Lotomba stond nog rechtsbuiten en je kan alleen overnemen als jou man word overgenomen..Afspraken. Zag onze Geert in Oranje |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nee. niet eens, laat maar. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Goed debuut, in een zoekend team. En is geen bleu mannetje. geen grijze muis. In meerdere opzichten welkom. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
In-Beom Hwang maakte donderdag zijn langverwachte debuut voor Feyenoord in een ontmoeting met Bayer Leverkusen, die resulteerde in een teleurstellende 0-4 nederlaag voor de Rotterdammers. De Zuid-Koreaanse middenvelder, die onder trainer Brian Priske begon, gaf na de wedstrijd aan gefrustreerd te zijn over het uitblijven van zijn debuut, dat hij sinds zijn overgang naar de club had gewild.
Hwang benadrukte dat Feyenoord niet op deze manier thuis moet spelen en dat reflectie noodzakelijk is voor de komende wedstrijden. Hij merkte op dat de verdediging goals te gemakkelijk weggegeven heeft en dat het team effectiever moet zijn bij het benutten van kansen. Zijn optreden in de tweede helft gaf enige hoop, maar hij erkende dat het beter kan.
Met zijn 27 jaar is Hwang een van de ervaren spelers binnen de Feyenoord-selectie en hij streeft ernaar zijn teamgenoten te inspireren. Hij beschrijft zijn recente tijd bij de club als 'een beetje gek', vooral omdat hij zijn werkvergunning pas laat ontving, wat hem verhinderde om eerder deel te nemen aan een wedstrijd. Nu hij eindelijk heeft kunnen spelen, is hij vastbesloten om zijn bijdrage aan het team te leveren en de fans niet teleur te stellen.
Strooit al met meningen. Kan Ueda ook wat van leren. |
|
|
|