|
|
piet de paler
|
|
|
Maar staat niet op zijn positie toch, Ik lees veel over dat hij iets naar voren moet staan |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Is oprecht blij om hier te spelen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Deze gozer blijft ook gaan he. Bleef hoog druk zetten 90 minuten lang. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Stond er ook gelijk, geen aanpassings gezeik zoals bij veel andere spelers
Verademing! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Yip,dat is ook vaak met Aziaten,die blijven gaan. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Kans ook veel groter bij meer ervaren spelers op goed niveau natuurlijk, idem hancko, de rest hebben en hadden allemaal wel tijd nodig, tja opleidings club ook natuurlijk, jong kopen opleiden en verkopen in hun prime
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 oktober 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ueda rent nu door de douche. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Deze transferperiode is Hwang de vlag op een modderschuit geweest. Er zal veel op zijn schouders rusten dit seizoen, want een van de beste spelers die we momenteel hebben. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hwang: "Iedereen moet vooral dankbaar zijn om voor zo'n club te mogen spelen"
In-beom Hwang was zondagmiddag trefzeker voor Feyenoord. In de met 2-1 gewonnen wedstrijd tegen FC Twente scoorde de Koreaan een minuut voor rust een belangrijke 2-0 voor zijn ploeg. De middenvelder van Feyenoord maakt als vanaf de eerste minuut dat hij in het veld staat een uitstekende indruk. Na afloop van het gewonnen duel tegen FC Twente sprak Hwang met ESPN.
Wat het verschil tussen beide ploegen vandaag was, was een bekend cliché zo lachte Hwang. "Wij hebben er twee gescoord en zij maar één. Dat is het verschil", begint de 28-jarige Koreaan. "Ik denk dat beide teams wat vermoeid waren door de Europese competitie van afgelopen week, maar ik ben trots op mijn teamgenoten die hebben gestreden tot het einde."
Het spelbeeld was dat Feyenoord het vooral in het eerste halfuur lastig had. "We hebben het in het eerste half uur moeilijk gehad, maar we zijn goed teruggekomen en twee goede doelpunten gemaakt. We hebben in de slotfase nog een doelpunt tegen gekregen waar we aan moeten werken. Vooral aan het goed gefocust blijven tot het einde. Ik ben blij met deze overwinning."
Hwang geniet van zijn eerste maanden in Rotterdam. "Het is geweldig. Ik hou nu al van deze club, deze stad en de mensen. Iedereen is zo aardig voor mij en mijn familie. Ik wil heel graag aan mijn vrouw en kind laten zien hoe aardig iedereen is en hoe fijn deze stad is. Ik ben erg trots op mezelf dat ik hier ben en voor deze club speel."
"Iedereen is misschien wat moe, vanwege het schema, maar iedereen moet vooral dankbaar zijn om voor zo'n grote club te mogen spelen. Als je voor zo'n grote club als dit speelt moet je er klaar voor zijn, mentaal en fysiek. Ik ben blij dat ik hier ben", aldus Hwang Of het verschil groot is tussen Feyenoord en zijn voorgaande clubs zoals Olympiakos en Rode Ster Belgrado weet Hwang niet. "Dat weet ik niet zo goed, Olympiakos en Rode Ster waren ook grote clubs. Als je hier de mensen ziet bij het stadion mag je niet moe zijn en moet je alles kunnen geven." |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Aanvallend foutloos. Verdedigend deed hij vrijwel niets. Zie hierboven. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hij is n type Modric vind ik. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Als je geen ballen verliest is verdedigen geen optie meer. Zouden er meer moeten doen. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Net wat beelden laten zien op ESPN, indrukwekkend, ook bijbehorende statistieken, topper hoor. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 - 23:14 schreef Cruzcontrol het volgende:Net wat beelden laten zien op ESPN, indrukwekkend, ook bijbehorende statistieken, topper hoor. "Het is een genot om naar hem te kijken", zegt oud-international Vink in De Eretribune op ESPN. "Eigenlijk zou je gewoon een camera alleen op hem moeten zetten, hoe vaak hij om zich heen kijkt en hoe hij met het spelletje bezig is." Vink ondersteunt zijn lofzang op Hwang met een aantal statistieken die de redactie van het programma voor hem verzamelde: "Hij heeft vijf kansen gecreëerd, samen met Ibrahim Osman het meest. Hij heeft 12,46 kilometer gelopen, het meest, en 73 high intensity runs gedaan, het meest. Hij heeft de hoogste gemiddelde loopsnelheid over de hele wedstrijd én hij heeft de meeste balveroveringen. Wat wil je eigenlijk nog meer?", vraagt Vink zich retorisch af. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Mmmmmm volgens mij 4 a 5 intercepties ( waarvoor hij 1 gele kaart kreeg) En achter hem stonden 3 man goed te verdedigen . Ik zal het wel anders zien |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 20 oktober 2024 - 09:46 schreef piet de paler het volgende:[..] Mmmmmm volgens mij 4 a 5 intercepties ( waarvoor hij 1 gele kaart kreeg) En achter hem stonden 3 man goed te verdedigen . Ik zal het wel anders zien Ja,je pakt n Quote van twee wedstrijden geleden. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Piet is oud leeft in 't verleden..😂😂 |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Gewoon een prima speler (idd in het verleden riep ik dit ook) Het meest bijzondere vindt ik dat hij echt nu al een teamspeler is. Na het scoren van Caranza riep hij iedereen bij elkaar. Maar wat eerder gememoreerd werd hij kan wel eens tegen een kaart oplopen. Hoopvolle speler |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Kijk Piet, dit was gisteren. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Ja hahahahaha het is nog vroeg Maar ik zeg toch zal wel naar een andere wedstrijd hebben gekeken ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 oktober 2024 door piet de paler -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 20 oktober 2024 - 10:25 schreef piet de paler het volgende:[..] Ja hahahahaha het is nog vroeg Maar ik zeg toch zal wel naar een andere wedstrijd hebben gekeken ;) Geen probleem Piet, we zijn allemaal wel eens niet helemaal wakker :0 |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Speler die er direkt stond, kwaliteit spat er vanaf. Prima aankoop van DtK |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
"Er worden spelers overal vandaan gehaald en je hebt dan wel vaak direct een gevoel of het gaat lukken", vertelt Marciano Vink in gesprek met ESPN. De analist ziet vervolgens een aantal beelden van Hwang waar de middenvelder met ongekend veel gemak ballen onderschept en vervolgens de vrije man vindt. "Dit is Hwang. Kijk hoe makkelijk deze jongen voetbalt. Hij kijk verder dan het eerste poppetje waar veel spelers in de Eredivisie last van hebben."
"Ook zijn voetenwerk. Het is zo makkelijk gevoetbald tussen drie man. Hij raakt niet in paniek en heeft altijd het overzicht. Op een gegeven moment komt hij bij de zestien in de buurt en hoe hij hem dan meegeeft: in het halve schot passt hij hem alsnog. Het zijn van die technische dingen die bij hem perfect zijn. Het is een genot om naar hem te kijken en om te zien hoeveel hij om zich heen kijkt en met het spel bezig is", vervolgt Vink zijn lofzang.
Hwang heeft ook tegen Go Ahead Eagles eigenlijk alle cijfers in zijn voordeel en in het praatprogramma wordt een opsomming gegeven. "Hij heeft vijf goals gecreëerd en dat is samen met Osman het meest. Hij heeft 12,46 kilometer gelopen en dat is het meest. Hij heeft 73 high intensity runs gedaan en dat is ook het meest. Hij heeft de hoogste gemiddelde loopsnelheid over de hele wedstrijd en hij heeft ook de meeste balveroveringen. Wat wil je eigenlijk nog meer?" |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
35 goals,dan praten we nergens meer over. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Aanwinst In-Beom Hwang is de eerste Feyenoorder die kan rekenen op lof van Poortvliet. "Hij is geweldig bij Feyenoord", zegt de oud-international in De Telegraaf. "Die Hwang, daar kun je tegen zeggen dat hij negentig minuten druk zet over het hele veld en dan lukt hem dat ook. Maar ook aan de bal heeft hij heel veel waarmee hij het spel is gaan versnellen bij Feyenoord." |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Deze bewaren we voor volgende week woensdag. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Voetballend vermogen gekoppeld aan eindeloos loopvermogen. Dit soort spelers zie ik heel graag bij ons op het middenveld. Een beetje wat ook Szymanski en Kokcu twee jaar terug waren. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
het middenveld staat nu wel zeg met hwang , top aankoop |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Eindbaas hoor! Kan en ziet alles. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Onze eigen Modric? Die was er vandaag helaas niet bij hoor. Maar hij (Zechiël) mag er van mij standaard in hoor. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 - 23:37 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Onze eigen Modric? Die was er vandaag helaas niet bij hoor. Maar hij (Zechiël) mag er van mij standaard in hoor. Voor wie dan? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|