|
|
kenny
|
|
|
hwang en timber zijn de stuwende kracht op het middenveld waardoor milambo zo kan excelleren , de puzzel is in elkaar gevallen , nu maar hopen dat ze niet geblesseerd of geschorst raken , ik zie weinig goede vervangers op de bank zitten |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Vooral Hwang. De echte sleutelspeler waarvan je moet hopen dat ie lang fit blijft. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hij is best wel hard en een beetje gemeen. Kijk maar eens goed hahahahah |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Die voorzet bij de afgekeurde goal was waanzinnig knap. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Met links hè. Bizar.
Zo goed tweebenig zijn is echt een wapen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 oktober 2024 door MMM -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Hij mist er sowieso een paar door schorsingen. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: prima als het maar niet tegen die neuzen is |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dan moet je m ernaast zetten tegen Utrecht. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ging bijna door zijn hoeven. Heeft rust nodig. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Hoe is Hwang tweebenig geworden? Wat opviel vanaf het begin bij Hwang is dat hij zeer comfortabel is met beide voeten. De Koreaan heeft dan ook geen dominant been en dankt daar twee blessures door als jonge voetballer. "Toen ik jong was kreeg ik een blessure aan mijn linkerbeen", spreekt Hwang voor de camera's van ESPN. "Ik ging toen mijn rechterbeen gebruiken, maar daar raakte ik toen ook geblesseerd aan. De trainer wilde echter niet dat ik stopte met trainen en zei dat ik mijn linkervoet moest gebruiken. Zo werd het veel beter en dus ben ik zeer comfortabel met beide benen."
Ieder nadeel... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Mensen waarvan het rechterbeen geamputeerd wordt. Lopen met krukken ook op hun linkerbeen ;) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Blijft nog een beetje onderbelicht, maar die 0-1 was ook zijn fout. Overkwam hem later nog een keer trouwens. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 - 20:44 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Blijft nog een beetje onderbelicht, maar die 0-1 was ook zijn fout. Overkwam hem later nog een keer trouwens. Hij nam over van n CV. Scoorde ook, want hij schoot volgens mij die bal tegen Taylor. Maar dat siert eigenlijk voor hem, Trauner en Hancko stonden niet goed. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 - 20:47 schreef van geil het volgende:[..] Hij nam over van n CV. Scoorde ook, want hij schoot volgens mij die bal tegen Taylor. Maar dat siert eigenlijk voor hem, Trauner en Hancko stonden niet goed. Klopt, haalde ook nog weer een bal van de lijn overigens. En stond ff later weer meer voorin. Ongelooflijk die kerel, maar raakt ook eens opgebrand op deze manier. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 - 20:47 schreef van geil het volgende:[..] Hij nam over van n CV. Scoorde ook, want hij schoot volgens mij die bal tegen Taylor. Maar dat siert eigenlijk voor hem, Trauner en Hancko stonden niet goed. Taylor is geen aanvaller, dat is gewoon zijn directe tegenstander. Althans iemand die hij veel tegenkomt. Dus dat hij daar stond was logisch. Je kan argumenteren dat Hancko en Trauner zich tever naar de andere kant van het veld lieten dirigeren, maar dan nog moet Hwang het beter doen. Hij werd er volledig uitgelopen omdat hij verkeerd anticipeerde. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Maar als Wellenreuther blijft staan is het waarschijnlijk niet eens een kans. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 - 20:53 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Taylor is geen aanvaller, dat is gewoon zijn directe tegenstander. Althans iemand die hij veel tegenkomt. Dus dat hij daar stond was logisch. Je kan argumenteren dat Hancko en Trauner zich tever naar de andere kant van het veld lieten dirigeren, maar dan nog moet Hwang het beter doen. Hij werd er volledig uitgelopen omdat hij verkeerd anticipeerde. Doorkomende man is altijd voor de vrije CV. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Vaak wel. Maar Feyenoord zette hoog druk en stond overal 1 op 1. Dan is er geen vrije CV. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dat hangt natuurlijk van t tactisch plan af Je zag Hancko later ook al niet door dekken op Taylor. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Moet je in bescherming nemen tegen zichzelf. Loopt te bikkelen en heel veel |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De enige middenvelder vandaag |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En dat hield ook niet over Maar begrijpelijker |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Die verzuipt ook tussen dit zooitje ongeregeld, met een taktiek van een amateuristische nep viking.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op woensdag 06 november 2024 - 23:11 schreef Cruzcontrol het volgende:[..] Die verzuipt ook tussen dit zooitje ongeregeld, met een taktiek van een amateuristische nep viking.. 😆 |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Vond Hwang nog wel in orde. Die zat nog bij zijn normale niveau in de buurt. Maar inderdaad de enige middenvelder vandaag. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zocht alleen best vaak de moeiijke oplossing . Als hij de bbal maar kwijt was leek het soms op. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Hij zocht de moeilijke oplossing omdat de makkelijk oplossing er niet was. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Idd, zag je ook bij andere vaste waarden Hancko en Trauner... |
|
|
|