|
|
Leon FR1908
|
|
|
Maar laat te vaak zijn mannetje lopen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Of anders gezegt de afstand is vaak te groot lijkt het op TV. Je ziet Trauner met een aanvaller en dan sluit er nog 1 bij van de tegenpartij erbij en dan pas zie Hwang in beeld komen. Met veel overtuiging hoor, maar wel te laat. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Klopt wel. Maar moet ook steeds anders spelen. Laat m gewoon groeien als echte 6. En durf vooral Timber iets hoger op het veld te zetten als ie fit is. En dat leek er gisteren wel op. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Onmisbaar. Overspannen geraakt van iedereen continu op zijn plek en verantwoordelijkheid te wijzen. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op zondag 22 december 2024 - 17:50 schreef Gerard_FR het volgende:Onmisbaar. Overspannen geraakt van iedereen continu op zijn plek en verantwoordelijkheid te wijzen. Ja, speelde op een gegeven moment voor 3, in elke linie...
Samen met Hancko eigenlijk altijd en overal paraat. Maar toch fysiek dus geen Hancko gebleken.
Hopelijk fit de hele 2e seizoenshelft. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Is toch helemaal niet gezegd wat er met m is? |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Dus zal hij na 3 weken rust er wel weer staan... |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Niet best als belangrijkste linie in je team afhankelijk is van maar 1 speler, zeg ik ook meteen waar er veel winst valt te halen, als je buiten een timber en een hwang geen 3e a 4e spel bepalende speler nog in je selectie hebt, wissel al gelijk zon krachtsverschil kan niet en moet dichter groeien naar elkaar |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op zondag 22 december 2024 - 22:15 schreef bijft007 het volgende:Niet best als belangrijkste linie in je team afhankelijk is van maar 1 speler, zeg ik ook meteen waar er veel winst valt te halen, als je buiten een timber en een hwang geen 3e a 4e spel bepalende speler nog in je selectie hebt, wissel al gelijk zon krachtsverschil kan niet en moet dichter groeien naar elkaar Was al duidelijk, voor Hwang rammelde het, Hwang bracht alles in balans, en vandaag zonder Hwang was het weer ouderwets rammelen zoals in de pre Hwang tijd. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Is wel duidelijk dat zerrouki tempootje hoger niet aankan en dan fouten begint te maken, bij twente kon het nog bijna uit stilstand passjes geven en door bewegen bij Feyenoord wordt er sinds aursnes meer dynamiek verwacht daar,, oftwel het algehele niveau in die linie wordt meer van verwacht,,, aangezien je stappen wilt maken naar een vaste top 3 club die minimaal 1x in de 5 jaar de titel wilt pakken athans dat is wel de ambitie intussen na wat top transfers en ch league inkomsten,, maar blijkt dat dat een grote stap is met flinke hordes.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 december 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Ja van Geil, las het ook net. Je krijgt ondertussen de schijt hieraan, gaat maar door, nog geen zicht er op (Hartman later dan eerst gehoopt was, zag Latomba op trainingskamp nog met een brace rond het been, dat duurt dus ook nog wel even en nu dit apartevan Hwang weer, speelde op beton in Maastricht, trainde nog op de vrijdag voor PSV en verdween toen plots tot het bericht van zojuist).
Ook zonder Timber ben ik benieuwd hoe het middenveld tegen Utrecht eruit zal zien. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Tja.......... Dat gast niet goed en al zou je nu wat kopen, is nooit speelgerechtigd, of passend in het systeem |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Bedankt Priske, lekker 75 minuten laten spelen op beton plastic veld... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die gast is niet van suiker Gewoon pech |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Is dat in het verleden nu vaker gebeurd dat we zoveel blessures hadden. In mijn geheugen waren de selecties niet zo groot toen |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Het houdt maar niet op. De blessures blijven maar (terug) komen. Vergeleken met de vorige seizoenen lijkt 1908 wel een revalidatiecentrum of een sanatorium.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Tja maar aan het eind van vorig seizoen ging ook alles stuk . Timber Wieffer Stengs Hartman ,Gimenez ook nog misschien ?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 januari 2025 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Is toch helemaal niet gek met de CL erbij en zo'n kleine jonge groep. Lotomba , Bueno, Osman, Milambo is zo logisch als wat. Trauner Nieuwkoop was al bekend. Hartman wordt steeds meegeteld,maar was vorig seizoen al. Gimenez eigenlijk ook al zwaar over de kook. En zo zijn er nog wel een paar te bedenken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 januari 2025 door van geil -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En sommige dingen zijn gewoon pech. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja eens @ Geile & @ Stylzz |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Lutomba blessure history wijst uit dat hij seizoen 18/19, ook iets met knie heeft gehad,, 269 dagen er toen uit, 80 wedstrijden toen gemist, erna bijna elk seizoen iets blessure maar niet percee heel veel gemist gelukkig. Trauner en Nieuwkoop bijlow is bekend, milambo hwang pech en mogelijk mede oververmoeid etc,, Osman zal elk jaar ook wel blessure hebben door manier van spelen,, bueno amper blessure history maar nog jong ook en amper basis gestaan wolves dus zal ook mede door korte tijd veel wedstrijden over de kook zijn geweest.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 januari 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ah het is logisch. Gelukkig maar 🤪 Het lijken er gewoon zo vreselijk veel de hele tijd. En is het meer frustratie dat ik er over loop te zeiken.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Priske heeft geen idee nog wanneer hij aansluit. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Made in Korea is toch meestal niet zo slecht |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Het beste antwoord ,geef ze allemaal gewoon de tijd die ze nodig hebben. Zie Santi als goede voorbeeld ,en Timber als slechtste voorbeeld. @ Van Geil
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 januari 2025 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Jij denkt in landen en soorten? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 - 10:21 schreef Leon FR1908 het volgende:Het beste antwoord ,geef ze allemaal gewoon de tijd die ze nodig hebben. Zie Santi als goede voorbeeld ,en Timber als slechtste voorbeeld. @ Van Geil Uiteraard 100 procent eens. Maar als supporter zou je graag willen weten,wat is er,en hoelang duurt het ongeveer. Privacy tegenwoordig he. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 - 12:31 schreef van geil het volgende:[..] Uiteraard 100 procent eens. Maar als supporter zou je graag willen weten,wat is er,en hoelang duurt het ongeveer. Privacy tegenwoordig he. Die privacy is eigenlijk wel irritant ja want juist vanuit de openheid is het voor mij duidelijk dat ze met Santi goed zijn omgegaan en met Timber totaal niet . Ik hoop dat Hwang gewoon de tijd neemt die nodig is voor de blesurre die hij heeft. En misschien een beetje meer want hij gaf gelijk 200% toen hij zijn eerste stap in de Kuip zetten. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Hwang stonden direkt maar moest véél te véél overal op t veld zijn ter compensatie van zijn zwakke medespelers.
Eens om hem goed fot te laten worden eerst, anders zal het heel langdurig kunnen worden.
En vraag me serieus af over in de staff wel genoeg kennis aanwezig is van rust en herstel periodes tussen wedstrijden door.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 januari 2025 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 - 13:19 schreef Cruzcontrol het volgende:Hwang stonden direkt maar moest véél te véél overal op t veld zijn ter compensatie van zijn zwakke medespelers. Eens om hem goed fot te laten worden eerst, anders zal het heel langdurig kunnen worden. En vraag me serieus af over in de staff wel genoeg kennis aanwezig is van rust en herstel periodes tussen wedstrijden door. Dat laatste vraag ik mij niet af en is nee . Want Timber heeft dat bewijs duidelijk geleverd |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Nee gewoon luchtig en tracht leuk te zijn |
|
|
|