|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Zoiets MAG je toch niet halen...
Kan er echt geen kloten van...
Je eigen jeugd kan niet slechter doen hoor.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Misschien te vroeg maar je mag wel je vraagtekens hebben bij het feit dat hij dus als eerste op het lijstje stond als vervanger van Geert.
Daar mag je wel een speler voor halen die er direct staat. Deze man overtuigd mij totaal niet |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Dit kan helemaal niet. Te dik. De traag. Te afwezig. Geen kracht. Geen snelheid. Geen kopkracht. Geen goals. Wie scout zoiets? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nou wacht effe... Bij Nice vaste waarde, was Zwitsers international. Op basis daarvan dan even aankijken. Net nu 2 wedstrijden hier gespeeld. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Is zo, maar ziet toch direct het verschil met hoe een Hwang zich wel direct manifesteert.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 september 2024 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote:Op donderdag 19 september 2024 - 22:28 schreef FR-Henk het volgende:Nou wacht effe... Bij Nice vaste waarde, was Zwitsers international. Op basis daarvan dan even aankijken. Net nu 2 wedstrijden hier gespeeld. Je ziet toch dat hij rechtsbuiten loopt zonder aan te vallen? Een soort van Dumfries, maar dan de ultra light variant. Met een krasje. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Heb het idee hij helemaal geen aanvallende back is,, ook gezien zn history met zelden überhaupt een assist,, als ik hem zie spelen is het gewoon een echte oldskool rv, die structureel achterin moet blijven staan en bal moet veroveren en inleveren bij de meer voetballers ipl bal lopen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 september 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
3 assists in 143 wedstrijden bij Nice. Geweldige cijfers |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
“Wie aankoop Jordan Lotomba zag terugsjokken vlak voor Florian Wirtz de 0-3 achter Wellenreuther schoot, moet zich hebben afgevraagd wanneer het voor het laatst was dat een speler van Feyenoord dat trage tempo hanteerde na de omschakeling van balbezit naar balverlies.” |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Dit soort spelers kunnen we genoeg zelf opleiden alleen krijgen ze bij ons nooit een kans. Daarom ook ophouden met het aantrekken van dit soort niets toevoegende spelers en geef de jeugd (Benita, Read) een kans.
Ze vechten voor je club, er is meer verbinding met het publiek, en weet je wat je in huis hebt dus integreren is niet nodig, het is veel goedkoper en je creeert kapitaal.
Ik zie alleen maar voordelen maar constateer dat het onder te Koese volledig de andere kant opgaat.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 september 2024 door Leuv -- |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Eens. Zie Malacia, Hartman, Geertruida, Karsdorp, Kongolo, Nieuwkoop, De Vrij. Allemaal backs uit de jeugdopleiding die ook nog eens goed geld opgeleverd hebben. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Mwah. Benita en Read hebben de toekomst, maar zijn niet beter dan wat er nu staat.
We doen alsof er allemaal dodo's aan t roer staan die de potentie van spelers niet zien. Das natuurlijk niet zo. De spelers worden bekeken door heel veel mensen binnen de club. Daarnaast als Feyenoord ze niet opstelt en ze zijn zo goed, waarom worden ze dan niet weggekocht?
Als we met Read en Benita gestart waren dit seizoen had je de mensen dan eens moeten horen. En dan weet ik dan gaat men nu hier zeggen 'Maar daar hadden we begrip voor gehad want eigen jeugd en blablabla'.
Dat had je niet. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 september 2024 - 09:57 schreef MMM het volgende:“Wie aankoop Jordan Lotomba zag terugsjokken vlak voor Florian Wirtz de 0-3 achter Wellenreuther schoot, moet zich hebben afgevraagd wanneer het voor het laatst was dat een speler van Feyenoord dat trage tempo hanteerde na de omschakeling van balbezit naar balverlies.” Idd, schandalig gewoon.
Zet dan eigen jeugd in, die maken ook foutjes, maar dan moet je zo eentje tenminste niet halen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 september 2024 - 13:36 schreef Stylzz het volgende:Mwah. Benita en Read hebben de toekomst, maar zijn niet beter dan wat er nu staat. We doen alsof er allemaal dodo's aan t roer staan die de potentie van spelers niet zien. Das natuurlijk niet zo. De spelers worden bekeken door heel veel mensen binnen de club. Daarnaast als Feyenoord ze niet opstelt en ze zijn zo goed, waarom worden ze dan niet weggekocht? Als we met Read en Benita gestart waren dit seizoen had je de mensen dan eens moeten horen. En dan weet ik dan gaat men nu hier zeggen 'Maar daar hadden we begrip voor gehad want eigen jeugd en blablabla'. Dat had je niet. Nou hier ben ik het dan niet mee eens |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dat mag. Maar uit nood gaan mensen dat accepteren en dan kan t fantastisch uitpakken of niet. Als keuze gaat men weer wanbeleid roepen. Er is toch geld blabla
Denk ook niet dat ie zo slecht is als je gisteren zag. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Geen assist en drie keer volledig afwezig. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 september 2024 - 14:53 schreef Stylzz het volgende:[..] Dat mag. Maar uit nood gaan mensen dat accepteren en dan kan t fantastisch uitpakken of niet. Als keuze gaat men weer wanbeleid roepen. Er is toch geld blabla Denk ook niet dat ie zo slecht is als je gisteren zag. Gisteren en tegen Groningen was hij dus wel zo slecht..
Dan idd liever een eigen jeugdspeler. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 september 2024 - 13:36 schreef Stylzz het volgende:Mwah. Benita en Read hebben de toekomst, maar zijn niet beter dan wat er nu staat. We doen alsof er allemaal dodo's aan t roer staan die de potentie van spelers niet zien. Das natuurlijk niet zo. De spelers worden bekeken door heel veel mensen binnen de club. Daarnaast als Feyenoord ze niet opstelt en ze zijn zo goed, waarom worden ze dan niet weggekocht? Als we met Read en Benita gestart waren dit seizoen had je de mensen dan eens moeten horen. En dan weet ik dan gaat men nu hier zeggen 'Maar daar hadden we begrip voor gehad want eigen jeugd en blablabla'. Dat had je niet. Jouw mening inderdaad. Ik ben van mening dat onze eigen jeugd veel te snel wordt afgeserveerd of wordt verhuurd. Ik denk met een gedegen plan en begeleiding ze meer van waarde zijn dan alles dat is aangetrokken. Dan kijk ik alleen even kort naar Sauer, Benita, Read, 't Zand, Hendriks... Herken het talent is iets waar wij heeeeeeeeel erg slecht in zijn. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja ben t ook niet met je oneens hoor |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
We hebben daarin wel een onderliggend probleem. Qua kennis en kunde loopt het door de historie ook niet echt over. Hoe los je dat op? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Knap dat Dennis n slechtere dan Lopez heeft kunnen vinden. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 september 2024 - 18:20 schreef van geil het volgende:We hebben daarin wel een onderliggend probleem. Qua kennis en kunde loopt het door de historie ook niet echt over. Hoe los je dat op? Voetbal is vrij conservatief en inderdaad wij lopen niet voorop in kennis en kunde wat dat betreft. Ik zou verder kijken dan het voetbal maar dan kom je meer in het straatje van Van Gaal, Adriaanse etc terecht die hier wel veel verstand van hebben. Prutske heeft dat dus absoluut niet. Talentontwikkeling en trainingsmethodes heb ik veel verstand van maar je komt er nooit tussen. Het is 1 kliek van jaknikkers. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Laat Priske erbuiten, dat weten we niet. Maar in de club zelf doel ik op. Ook mensen met lijntjes naar grotere clubs etc. We hadden er eentje, en die is nu ook weg. Van Persie. Ga daar nu eens aan werken, en top scouts.Niet een prutser van De Graafschap. En pols eens een TD als Jordi Cruijff bijvoorbeeld. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik krijg steeds meer de indruk dat mensen dingen naar zich toe trekken uit eigen belang, en helemaal niet voor Feyenoord. Die mensen willen voor zichzelf het beste eruit persen. En blijven zitten. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 september 2024 - 18:00 schreef Leuv het volgende:[..] Jouw mening inderdaad. Ik ben van mening dat onze eigen jeugd veel te snel wordt afgeserveerd of wordt verhuurd. Ik denk met een gedegen plan en begeleiding ze meer van waarde zijn dan alles dat is aangetrokken. Dan kijk ik alleen even kort naar Sauer, Benita, Read, 't Zand, Hendriks... Herken het talent is iets waar wij heeeeeeeeel erg slecht in zijn. Zeg eens, Leuv, kun jij aantonen dat er geen gedegen plan en begeleiding is? Ben ik erg benieuwd naar. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die is er wel. En spelers worden gewoon beoordeeld als nog niet genoeg en beter om elders veel te spelen en weerstand op te d |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 september 2024 - 19:05 schreef van geil het volgende:Ik krijg steeds meer de indruk dat mensen dingen naar zich toe trekken uit eigen belang, en helemaal niet voor Feyenoord. Die mensen willen voor zichzelf het beste eruit persen. En blijven zitten. je bedoelt sintersjaak en die bodegem |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dat laatste denk ik niet. Die schijn werd gewekt maar ook alweer ontkracht |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 september 2024 - 19:12 schreef Stylzz het volgende:Die is er wel. En spelers worden gewoon beoordeeld als nog niet genoeg en beter om elders veel te spelen en weerstand op te d Snap ik maar soms worden er dingen beweerd die ik graag bewezen wil zien. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik was al gestopt met typen maar ik drukte blijkbaar toch op plaatsen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zal die zin ff afmaken:
........oen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ja,en dat kunstje heeft nog nooit goed uitgepakt. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Eigen jeugd moet altijd voorkeur krijgen op spelers die zelf ook eerst minimaal een half jaar weer nodig hebben. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 september 2024 - 19:11 schreef FR-Henk het volgende:[..] Zeg eens, Leuv, kun jij aantonen dat er geen gedegen plan en begeleiding is? Ben ik erg benieuwd naar. Absoluut. Ik heb daar meerdere post over geplaatst afgelopen jaren. Ik zou zeggen lees alles over trainingen, talentontwikkeling etc eens terug. Dit alles staat volledig haaks op het aantrekken van Prutske die direct roept 343 te gaan spelen. Dan snap je er geen hol van.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 september 2024 door Leuv -- |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Die beide zouden echt met pek en veren het stadion moeten worden uitgejaagd. Die hebben zoveel kapot gemaakt. Maar ik denk dat er veel meer zijn die er alleen maar voor zichzelf zitten. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 september 2024 - 19:37 schreef Cruzcontrol het volgende:Eigen jeugd moet altijd voorkeur krijgen op spelers die zelf ook eerst minimaal een half jaar weer nodig hebben. Altijd.
Het idee ook dat wanneer ze verhuurd worden ze beter worden omdat ze dan wedstrijden spelen is volkomen ridicuul. Een wedstrijd kun je juist heel eenvoudig simmuleren alleen doet Feyenoord dit niet/nooit of in ieder geval veel te weinig. Nee, wanneer je ze verhuurd trainen ze alleen maar op een veel lager niveau wat ca. 90% van de wekelijkse omvang is. Een jaar verhuren betekend gewoon dat ze een jaar stil staan in hun ontwikkeling en waarschijnlijk zelfs slechter weer terugkomen. Het is allemaal zo ondoordacht. Er maakt iemand keuzes en beslissingen zonder enige kennis.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 september 2024 door Leuv -- |
|
|
|
|
Ikke nie
|
|
|
Stond voornamelijk als rechtbuiten donderdag. Misschien geen wingback maar 1 van beide |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Volgens mij wordt hij verward met de rechtsback van Zwitserland, EK. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik denk dat Nieuwkoop niet minder is.
En dat is echt beschamend. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Echt krankzinnig om die te verhuren met optie en dit voor meer geld terug te halen |
|
|
|