|
|
Alexmem
|
|
|
Wat een drama is deze Paulus de boskabouter. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Cuco Martina met een pruik op. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ach maakt t verschil niet Maar doet vandaag niet veel fout. Ook niet echt goed. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Read werd er keer op keer uitgelopen. Lotomba niet ,dat zag ik niet aankomen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja. Ik wilde t niet zeggen. Maar die liet dus eigenlijk zien waarom hij niet speelt |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Jep, lutomba was wel iets beter hoor eigenlijk,, maar wel echt geen opkomende back lijkt het op, gewoon binnen feyenoord gebruiken als puur rechter verdediger lijkt het op want aanvallend dan snel bal kwijt en krijg je in omschakeling deksel op neus,, nac is overigens niet goed genoeg daarvoor
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 september 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
har
|
|
|
Deze gast is toch niks beter dan Benita die hier opgeleid is. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Wat ik gister (aan fragmenten) van Benita zag bij Heracles- Heerenveen maakte hij een solide indruk. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Kan er geen klote van.
Wat een miskoop. Kan niets |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Read Benita en Pedersen zijn allemaal beter inderdaad. Is echt een schandalige aankoop |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Geen idee wat hij aan t doen is , staat rechtsbuiten. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hebben ze deze in een Frans circus gescout? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Je weet al meer dan een jaar dat Geertruida kan vertrekken.
En dan haal je dit er voor terug. Dan ben je echt compleet af en moet je uit je functie ontheven worden. Dan ben je totaal incapabel als TD |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar de rest is trainbaar |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Is 26. Dit is het, zal zich niet gek veel meer ontwikkelen. 3 assists in 143 potjes in Frankrijk had al een rode vlag moeten zijn.
Ik hoop dat uitlekt wie hier voor verantwoordelijk is. Nooit dat deze jongen gescout is. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zondag 29 september 2024 - 09:25 schreef MMM het volgende:Is 26. Dit is het, zal zich niet gek veel meer ontwikkelen. 3 assists in 143 potjes in Frankrijk had al een rode vlag moeten zijn. Ik hoop dat uitlekt wie hier voor verantwoordelijk is. Nooit dat deze jongen gescout is. eens , ik vond al dat Nice hem simpel en vlug liet gaan , de volgende miskoop van dennis Mislintat |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zondag 29 september 2024 - 09:25 schreef MMM het volgende:Is 26. Dit is het, zal zich niet gek veel meer ontwikkelen. 3 assists in 143 potjes in Frankrijk had al een rode vlag moeten zijn. Ik hoop dat uitlekt wie hier voor verantwoordelijk is. Nooit dat deze jongen gescout is. eens , ik vond al dat Nice hem simpel en vlug liet gaan , de volgende miskoop van dennis Mislintat |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik wacht nog even met oordelen |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: ik niet piet , het is zoals MMM ook al zegt 'hij is al 26 dus veel rek zit niet in deze jongen' en als ik hem zie spelen is het erg matig wat hij laat zien |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Maar wennen, en spelen in een ? Systeem duurt ook even |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Valt niet mee inderdaad zo eerste potten, weet ook niet zo op basis welke stats hij vorige club(s) gehaald is, puur achterin ouderwetse rv🤔 waar we altijd opkomende backs spelen dan moet je ook aanvallende capaciteiten hebben waar hij in die rol zo kwetsbaar is omschakeling is, oogt totaal niet als een speler die vrij handig kan zijn en comfortabel aan de bal.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 september 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Gaat om basisvaardigheden.
Die bal door het midden in de tweede helft. Hoe verzin je het? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nerveus ? Weten we nog hoe Senesi de eerste wedstrijd speelde ? En zo zijn er velen |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Berghuis deed niet anders en daar heb jij nog een poster van op je kamer als het goed is...;-) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Denk dat ie niet zo slecht is als we nu zien. Maar goed, schade is al gedaan. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: nog een doelpunt en hij is mede topscorer.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Er zit nu vooral heel veel onrust in. Positioneel valt er ook nog wel wat te winnen
Heeft ook met vastigheden te maken. De rechterkant loopt nu ook niet echt heel lekker. Zelfde geldt overigens op links. Probeer maar lekker te voetballen met de struikelkabouter voor je |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Het omdraaien kan altijd. Zie Timber.
Maar ik zie het niet gebeuren. Wat een beperkte speler. Ik kan niet begrijpen dat je dit haalt als vervanger van Geert, waarvan je al +- 1 jaar wist dat hij wel eens zou kunnen gaan. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Mag hopen dat hij een betere voetballer is, maar denk gewoon bal veroveren en inleveren goeie kleur voetballer,, op dit moment oogt hij een beetje zoals bassey eigenlijk, niet teveel mee bemoeien in aanval en als het even kan zoveel mogelijk achterin blijven. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op maandag 30 september 2024 - 11:05 schreef MMM het volgende:[..] Het omdraaien kan altijd. Zie Timber. Maar ik zie het niet gebeuren. Wat een beperkte speler. Ik kan niet begrijpen dat je dit haalt als vervanger van Geert, waarvan je al +- 1 jaar wist dat hij wel eens zou kunnen gaan. eens , onbegrijpelijk dat je dit scout , en dan nog 5milj ervoor betalen ook , dan snapt te kloese er niks van maar ook de scout die hem gevolgd heeft |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 oktober 2024 - 19:05 schreef kenny het volgende:[..] eens , onbegrijpelijk dat je dit scout , en dan nog 5milj ervoor betalen ook , dan snapt te kloese er niks van maar ook de scout die hem gevolgd heeft We hebben nog genoeg scouts zag ik maar de 3 bekenste zijn afgelopen zomer vertrokken of gestopt |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 oktober 2024 - 19:28 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] We hebben nog genoeg scouts zag ik maar de 3 bekenste zijn afgelopen zomer vertrokken of gestopt Daar zijn ook geen vacatures voor. Best een leuk bijbaantje! En ik weet zeker dat mening hier er meer kijk op heeft dan wat zich nu scout mag noemen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 oktober 2024 door Leuv -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 oktober 2024 - 19:57 schreef Leuv het volgende:[..] Daar zijn ook geen vacatures voor. Best een leuk bijbaantje! En ik weet zeker dat mening hier er meer kijk op heeft dan wat zich nu scout mag noemen. Hahaha dat is bijna een zekerheidje. Vraag mij af wat het spel is dat bij de club gespeelt word en waarom. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Mensen die pretenderen slim te zijn, denken vaak overal verstand van te hebben. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Was echt niet zo slecht vond ik |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Voor zijn doen viel t nog mee, maar blijft armoedig. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Vanmiddag Read gezien maar die is in iedergeval niet beter als Lotomba |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Nog niet. Maar dat waren Geert en Malacia ook niet direct. En Kongolo. En Karsdorp. En de Vrij. Lees die topics er maar op na. Opstellen en laten staan als je de potentie ziet. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
ben ook geen fan van hem maar eerlijk gezegd was het nog niet zo slecht met hem vanavond |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 02 oktober 2024 - 21:43 schreef Alexmem het volgende:[..] Nog niet. Maar dat waren Geert en Malacia ook niet direct. En Kongolo. En Karsdorp. En de Vrij. Lees die topics er maar op na. Opstellen en laten staan als je de potentie ziet. Ik vind dan Benita beter eerlijk gezegt |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Speelde die dan ? Aanames bereik je niet veel mee |
|
|
|