|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Het maakt me niet zoveel uit. De Varkenoord backs zijn doorgaans jong en een schot in de roos, mits je ze de tijd geeft. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 02 oktober 2024 - 22:06 schreef Alexmem het volgende:[..] Het maakt me niet zoveel uit. De Varkenoord backs zijn doorgaans jong en een schot in de roos, mits je ze de tijd geeft. Ja mee eens alleen King Nelom was ietsjes minder. MMM noemde Leerdam altijd kindsoldaat hahaha |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Rare is, je geeft je geld uit aan zo'n Lotomba, en die krijgt wel alle tijd van de wereld om in t team te gaan passen.
Spendeer dan gewoon die tijd aan je eigen jeugdspeler op die positie. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hahaha wat een geheugen heb jij maat |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja alleen wat ik gisteren mee heb gemaakt komt pas volgend jaar boven drijven hahaha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 oktober 2024 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Vond hem echt positief opvallend vandaag. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Jup, betere wedstrijd van hem. Vind hem nog steeds conservatief spelen, maar hij begint meer initiatief te tonen. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Was zijn betere wedstrijd vandaag. Alleen had ie iets feller moeten toelopen naar degene die de voorzet op die goal van Twente maakte. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Stijgende lijn te pakken en gaan we veel plezier aan beleven. Vond hem al 2 wedstrijden veel geven, als het ook nog beter gaat lukken, prima! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Verdedigend vandaag goed. Op helft van de tegenstander een stuntelaar. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Ik begin een zwak voor deze speler te krijgen. Is hier nog pas ruim een maand, en heeft al alles moeten spelen en zich redelijk tot goed op de been gehouden. Gaat een sterkhouder worden. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 06 oktober 2024 - 18:38 schreef Bowie het volgende:Ik begin een zwak voor deze speler te krijgen. Is hier nog pas ruim een maand, en heeft al alles moeten spelen en zich redelijk tot goed op de been gehouden. Gaat een sterkhouder worden. Idd moet nog wat geslepen worden her en der kracht en snelheid zat |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Behoorlijke partij. Zit vooruitgang in. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Niet zo slecht als zijn eerste potjes deden vrezen. Geldt ook voor Osman btw |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Goede mentaliteit ook...strijder. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Wat een tank is het en kan nog voetballen ook. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Vond ik hem eindelijk eens erg goed. Hamstring. Hopelijk kramp |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Prima, wordt steeds beter |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
ik was totaal niet kapot van hem na zijn eerste paar wedstrijden maar was vandaag en afgelopen zondag prima |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Onmiskenbare groei. Inzicht, overzicht, techniek. Kan nog beter worden. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Heeft zich idd snel ontwikkeld de laatste weken. Maar met spelers als Hwang en Trauner voetbalt je hele elftal beter. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Je ziet nu toch wel dat je niet te snel moet oordelen met spelers,, omdat ze bijna allemaal wel ff mooi te zeggen inwerktijd nodig hebben ed haha,, en dat is überhaupt makkelijker in elftal al vanaf eerste pot lekker zou draaien.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 oktober 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 - 09:10 schreef bijft007 het volgende:Je ziet nu toch wel dat je niet te snel moet oordelen met spelers,, omdat ze bijna allemaal wel ff mooi te zeggen inwerktijd nodig hebben ed haha,, en dat is überhaupt makkelijker in elftal al vanaf eerste pot lekker zou draaien. Zeker, zelf ook schuldig aan. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ja iedereen wel eens,, maar laten we eerlijk zijn het contrast is gelijk zo groot als elftal gewend fit en in vorm is,, af en toe echt rete lastig er doorheen te kijken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 oktober 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik ook hoor maar dat je toegeeft siert je . Niet iedereen is zo namelijk 😉 |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Absoluut☺️ kan dat enorm waarderen in mensen in algemene zin want sommigen echt tot extreme vormen aan toe,, bij mij opt werk 1 nogal waar iedereen tegen aan loopt ook echt zelfs,, eerder allerlei leugens erbij verzinnen om niet toe te hoeven geven het een vergissing is en je ook maar mens bent. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Meningen zijn, zeker in 't voetbal, vaak ook emotionele moment opnames. Heel normaal, is al zo oud als t voetbal zelf, alleen nu staat t online vastgelegd.
Voetbal is nu eenmaal emotie en wat tot 2 weken geleden nog waarheid was, is t nu niet meer omdat t nu wel draait met een Trauner en Hwang in de ploeg.
Dan voetbal iedereen een stuk beter. Is allemaal niet zo ingewikkeld.
Een mening blijven verdedigen tegen beter weten in is wel ergerlijk. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hij maakte wel wat gewaagde acties. Die bij een slechte dag, fout af kunnen lopen. Dan ben je weer de schlemiel |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Ja af en toe wat druistige dribbels tussen teveel tegenstanders ..
Zal em vandaag wel te zien krijgen van de video analist. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
eerlijk gezegd moet ik terug komen op mijn woorden waar ik hem in het begin als de zoveelste miskoop bestempelde , zoals gisteren was hij top |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Vorige 2 wedstrijden ook goed maar gisteren heel goed. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Is het niet zo dat de rust en inzicht van Trauner hem beter laat spelen? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat zou heel goed zo kunnen zijn Piet |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het is maar net hoe een koe een haas schijt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat klinkt wat leuker dan vangt. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
LalalalalallalaTomba, zingt vakkie Z al, en ik zing mee.... Ken hem al als speler omdat ik het Zwitserse voetbal redelijk volg, en hij is daar jarenlang een betrouwbare back in het nationale elftal geweest. Door de Turkse bondcoach die Zwitserland 3 jaar geleden uit beeld verdwenen, maar hij is geen koekebakker. Moet in het Franse voetbal aan kracht hebben gewonnen, dacht ik toen ik zijn entree bij de club zag. Kat uit de boom kijk type zoals hij is was het begin onwenning. Maar sinds Girona vind ik hem al betrouwbaar verdedigen en de sinds Trauner erbij is oogt ie per wedstrijd zelfverzekerder en aanvallend meer en meer brengend. |
|
|
|