|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik vond hem niet zo goed Bowie maar dat is nu helemaal bijgedraaid in een paar wedstrijden. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Kon genieten van een geslaagde verdedigende actie op een aanvaller van hem met gebalde vuist juichen, pure passie en heerlijk om te zien. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 - 22:05 schreef bijft007 het volgende:Kon genieten van een geslaagde verdedigende actie op een aanvaller van hem met gebalde vuist juichen, pure passie en heerlijk om te zien. Ja dat was idd mooi om te zien! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Dan kan Read serieus aan de bak de komende tijd. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Die mag in de CL niet meedoen. 6 november. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Read in competitie, Nieuwkoop in CL |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: En Nieuwkoop misschien. Wisselt elkaar wel mooi af of deze manier, als ie woensdag echt weer terug is.
Maar goed, Lotomba lijkt pas na de interlandperiode weer terug te zijn. Die zou in dat geval de wedstrijden tegen Ajax, AZ, Salzburg en Almere missen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Dan heb je Nieuwkoop dus nodig. Met 0,0 wedstrijden in z'n benen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Lijkt me dat de laatste dan eerst ritme op moet doen daar. Zal me niets verbazen als Beelen dan op rechts moet spelen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Het herstel van Jordan Lotomba lijkt sneller te verlopen dan eerder werd gecommuniceerd. De verdediger van Feyenoord is nog niet inzetbaar tijdens de Klassieker, maar de wedstrijden tegen AZ en RB Salzburg zijn nog niet definitief uitgesloten. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Idd... Weekje totale rust na zondag en dan langzaam voorbereiden op de rest van de wedstrijden. Laat Timber ook lekker bedanken voor NL en zijn rust eens pakken nu in het belang van onze club, zijn werkgever. |
|
|
|