|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Dat was wel heel amateuristisch man...
Door t midden uitverdedigen...
Ni meet doen! |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Holy shit wat valt hij tegen |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dit is ook al zo’n achtbaan voetballer Blijft alleen in een looping hangen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Waardeloze kut speler
Idioot |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hahahaha wat is hij aan het doen joh |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Donder op idioot. Wat een miskoop |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Kan deze bij het grove vuil? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Vorige week moest Read nog hopen om ooit zijn plek nog terug te krijgen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Nooit meer in een Feyenoord shirt a.u.b. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Knettergek! Read is tig keer beter dan deze mafketel |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Turken roepen shame on you. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Bij vier goals negatief betrokken |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Wanneer hebben we dat voor het laatst gezien? Dat 1 speler zo direct was betrokken bij zoveel tegengoals? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Het kan gebeuren dat je een avondje complete kortsluiting hebt. Ik hoop dat hij zijn oude niveau haalt en dit niet een structureel gevolg is van zijn zware blessure |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Was voor zijn zware blessure al een lachertje. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Dat is echt onzin. Ik snap je frustratie, want het was vanavond bizar. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Absoluut tig keer beter. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Hopelijk wordt ie dat weer want de vorige wedstrijden was dat niet zo en dat is echt wel nodig |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Da's dus gelul. Maar goed, vanavond echt belazerd hardnekkig blunderen.
Nu voorakl hopen dat Robin dit ook heeft gezien. En er iets mee doet.... |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Af laten weten wanneer het moet. Weg er mee! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Lees de reacties maar op de eerste pagina’s. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 - 21:10 schreef FR-Henk het volgende:[..] Da's dus gelul. Maar goed, vanavond echt belazerd hardnekkig blunderen. Nu voorakl hopen dat Robin dit ook heeft gezien. En er iets mee doet.... Zie eerdere pagina’s |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 19 september 2024 - 20:56 schreef MMM het volgende:Misschien te vroeg maar je mag wel je vraagtekens hebben bij het feit dat hij dus als eerste op het lijstje stond als vervanger van Geert. Daar mag je wel een speler voor halen die er direct staat. Deze man overtuigd mij totaal niet |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 19 september 2024 - 22:20 schreef Alexmem het volgende:Dit kan helemaal niet. Te dik. De traag. Te afwezig. Geen kracht. Geen snelheid. Geen kopkracht. Geen goals. Wie scout zoiets? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 september 2024 - 09:57 schreef MMM het volgende:“Wie aankoop Jordan Lotomba zag terugsjokken vlak voor Florian Wirtz de 0-3 achter Wellenreuther schoot, moet zich hebben afgevraagd wanneer het voor het laatst was dat een speler van Feyenoord dat trage tempo hanteerde na de omschakeling van balbezit naar balverlies.” |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 - 21:10 schreef FR-Henk het volgende:[..] Da's dus gelul. Maar goed, vanavond echt belazerd hardnekkig blunderen. Nu voorakl hopen dat Robin dit ook heeft gezien. En er iets mee doet.... Lol de hele wereld heeft het gezien |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Yep, maar wat gaat Robin hiermee doen. 3 enorme fouten, eigenzinnig dom.
We roepen Bartje Nieuwkoop maar weer. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 - 21:19 schreef FR-Henk het volgende:[..] Yep, maar wat gaat Robin hiermee doen. 3 enorme fouten, eigenzinnig dom. We roepen Bartje Nieuwkoop maar weer. Die gaat stuk helaas maar is wel betrouwbaarder |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Hup Lotomba trouwens. Waardeloze wedstrijd. Nu weer blik naar voren. Hij speelde vorig jaar na een moeilijk begin wel een stuk beter in pakweg oktober/november. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Volledig door t ijs door de stress. Na de eerste fouten werd t niet meer beter En hij kon niet eens gewisseld dat is t erge |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Was natuurlijk dramatisch gisteren. Toch nog niet helemaal afschrijven wat mij betreft. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Sneu, heeft zijn Instagram gedeactiveerd vanwege alle haatberichten. Soms vind ik onze 'supporters' echt een partij sneuneuzen |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 - 11:57 schreef Stylzz het volgende:Sneu, heeft zijn Instagram gedeactiveerd vanwege alle haatberichten. Soms vind ik onze 'supporters' echt een partij sneuneuzen mee eens , zielig gedrag en stumperig om haatberichtjes te plaatsen wat denk je er mee te bereiken |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 - 11:57 schreef Stylzz het volgende:Sneu, heeft zijn Instagram gedeactiveerd vanwege alle haatberichten. Soms vind ik onze 'supporters' echt een partij sneuneuzen Echt belachelijk. Sneu volk. Tegen Manchester speelde hij een wereld partij, voor zijn blessure ook een aantal goede wedstrijden in competitie. Gisteren kortsluiting (moet wel 3 wedstrijden in een week voetballen terwijl hij terugkomt van een zeer zware blessure, dat kan dan ineens wel). gewoon goed kijken wat de oorzaak gisteren was en weer door. Hij oogt ook minder fit dan vorig seizoen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 - 11:57 schreef Stylzz het volgende:Sneu, heeft zijn Instagram gedeactiveerd vanwege alle haatberichten. Soms vind ik onze 'supporters' echt een partij sneuneuzen Heel treurig dat het nodig is inderdaad. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Is het de schuld van die jongen ? Dat moeten de trainers toch zien dat dit geen CL matariaal is. En ja nood breekt wet ( blessure Read) Deze speler zal nooit meer een zekere factor zijn denk ik. Misschien toch opstellen tegen Excelsior ???????????? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ik zou hem gewoon opstellen ja. |
|
|
|