|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Liep niet in de weg inderdaad en in ieder geval beter dan wat we recent van Deijl hebben gezien. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 22 maart 2026 - 16:40 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Liep niet in de weg inderdaad en in ieder geval beter dan wat we recent van Deijl hebben gezien. En laten de blunders voor de winterstop van Lotomba de reden zijn voor de komst van Deijl. Het kan verkeren. Al kan dat de volgende wedstrijd weer ondersteboven gaan :) Geen garanties bij dit Feyenoord. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Eerlijk? Ik vond hem prima. Beter dan Deijl in al die weken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Vind Deijl aan de bal beter |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Te grillig. Of beroerd of degelijk. Weinig extra's. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Deze pot was idd ook weer prima hoor. Maar het is wat Henk zegt,grillig. Je weet nooit welke Lotomba je te zien gaat krijgen. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Ik vond het de beste of zeker een van de beste aan onze kant. Godts volledig aan banden gelegd en penalty versiert. Voor onze 4e rechtsback een geweldig resultaat. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
| Alsnog geen Feyenoord niveau. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Meestal niet. Soms wel. De vraag is wat een jaar spelen zonder blessures zou betekenen. Meer potentie dan Deijl. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zouden er niet meer zijn, waar we ons in hebben vergist. Zoals Tengstec Borges Jeng. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Lotomba was niet zo goed. De tegenstand was gewoon matig |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Lotomba was niet zo goed. De tegenstand was gewoon matig |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Het punt is verder ook niet dat Lotomba nooit goede wedstrijden speelt, maar dat hij daarnaast te vaak volledig door het ijs zakt.
Beetje vergelijkbaar met Wellenreuther wat dat betreft. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Ik denk dat als je als trainer zijn sterke en zwakke punten goed inschat een waardevolle speler kan zijn. Die keuzes moeten er ook zijn natuurlijk als er door blessures geschoven moet worden en alles niet op elkaar af te stemmen is. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Ik vond m t sterkst op de bank |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Lijkt me ook dat hij na de zomer ergens anders speelt. Ik denk dat we het nieuwe seizoen met Read (als hij blijft), Nieuwkoop (zal zijn laatste contractjaar nog wel uitzitten?) en Deijl ingaan. Die laatste zullen ze wel over een heel jaar willen beoordelen. Bovendien telt Nieuwkoop maar half mee gezien zijn fitheid.
Kans is vrij groot dat over een jaar en een beetje geen van onze huidige vier rechtsbacks nog bij Feyenoord speelt trouwens. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
| Dat zou dom zijn aangezien Lotomba beter is dan Nieuwkoop en Deijl bij elkaar. Lotomba als tweede back achter Read lijkt mij prima. Als Read vertrekt dan investeren in een topper. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
| Volledig eens met je CobusIII |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
| Ook eens, Lotomba in 1e jaar, blessure gehad, nog maar eens vaker spelen. Deijl valt tegen, Nieuwkoop passee. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Als ze een binnen Feyenoord een toekomst voor Lotomba voorzagen, hadden ze Deijl niet gehaald lijkt me. Niet dat Deijl tot nu een verbetering is gebleken, verre van. Qua fitheid misschien, meer (nog) niet. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
| Deijl is gehaald omdat behoudens Lotomba er geen fit alternatief verder was. Daarnaast is de ervaring van Deijl een pre en aanvaardbare back up voor volgend seizoen. En Lotomba ook linksback inzetbaar. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Nieuwkoop was fit op het moment dat Deijl gehaald werd. Dus op dat moment hadden we al 2 (3 inclusief Deijl) inzetbare rechtsbacks.
Deijl is heeft ook al linksback gespeeld trouwens.
Anyway, Deijl is enerzijds gehaald voor wat meer opties achterin (overal achterin) en daarnaast ook vanwege zijn karakter. Ze hoopten dat St. Juste en hij (en Sterling misschien ook wel) de hierarchie zouden kunnen herstellen/verbeteren. Ook het aanvoerderschap voor Wellenreuther speelde daarin een rol trouwens. En je had natuurlijk anderen die een stap terug deden of vertrokken: Bijlow, Timber en Steijn. |
|
|
|