BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Diyor Akmal o'g'li Kholmatov topic

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 02 september 2024 - 09:41   quote  deeplink  
85-EC0-FB2-2-E4-C-489-F-9-E0-A-2-AB87-CB2-CDD1.jpg

Feyenoord is op zoek naar versterkingen voor het middenveld en heeft daarbij zijn oog laten vallen op Diyor Kholmatov, een 22-jarige aanvallende middenvelder uit Oezbekistan. De speler staat momenteel onder contract bij Pakhtakor, een prominente club in zijn thuisland. Volgens SPORTS.uz, dat het nieuws op zijn X-profiel meldde, is Feyenoord dicht bij het afronden van een deal met Pakhtakor voor de overname van Kholmatov. De verwachting is dat de transfer op korte termijn door beide clubs officieel zal worden aangekondigd.

Het nieuws over de mogelijke transfer van Kholmatov naar Feyenoord kwam eerst via een ander X-account naar buiten, maar werd later bevestigd door SPORTS.uz. De interesse van Feyenoord in Kholmatov komt niet als een verrassing, gezien de club op zoek is naar creatieve impulsen op het middenveld. De jonge middenvelder heeft een reputatie opgebouwd als een dynamische speler met een scherp oog voor doelkansen en het vermogen om het spel te maken vanuit het middenveld.

Kholmatov speelt momenteel als aanvallende middenvelder voor Pakhtakor en heeft ook indruk gemaakt als international voor het Oezbeekse O23-team. Met een contract dat loopt tot 31 december 2025 en een Estimated Transfer Value van 400.000, is hij een betaalbare optie voor Feyenoord. Zijn technische vaardigheden, gecombineerd met zijn jeugdige energie en internationale ervaring, maken hem een interessante aanwinst voor het team van trainer Brian Priske. Als de transfer doorgaat, krijgt Feyenoord een veelzijdige speler die het team meer diepgang en creativiteit kan bieden, zowel in de nationale competitie als in internationale wedstrijden.

Kholmatov, vijfvoudig international van Oezbekistan, is niet de enige optie van Feyenoord voor op het middenveld. In-Beom Hwang mag zich spoedig speler van Feyenoord noemen. De 27-jarige middenvelder van Rode Ster Belgrado is in Rotterdam om de laatste formaliteiten af te ronden en zal maandag zijn handtekening gaan zetten onder een meerjarig contract. Daarmee heeft Feyenoord de eerste aanwinst op deadlineday binnen. Andreas Skov Olsen en Jordan Lotomba van respectievelijk Club Brugge en OGC Nice zullen in de loop van de dag ook de overstap naar Feyenoord moeten maken.

https://youtu.be/l2dSW2AAsPs?si=CtoXobXCGIRZ8yi6
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 02 september 2024 - 09:41   quote  deeplink  
Dit pareltje maar snel vastleggen..
Overigens knap dat ze ook daar scouten..
MMM
 MMM - maandag 02 september 2024 - 09:49   quote  deeplink  
Lijkt me geen prioriteit?
CobusIII
 CobusIII - maandag 02 september 2024 - 09:50   quote  deeplink  
Is dat relevant?
MMM
 MMM - maandag 02 september 2024 - 09:51   quote  deeplink  
Als we blijkbaar heel zuinig met centjes om moeten gaan en nog steeds geen 6 en rechtsbuiten hebben, is dat zeker relevant ja.
CobusIII
 CobusIII - maandag 02 september 2024 - 09:57   quote  deeplink  
Een goede manager is niet alleen met het hier en nu bezig. Denk je dat DtK de hele dag alleen maar over Diyor aan het bellen is? En dat als hij Diyor gekocht heeft geen centjes meer heeft voor Olsen of een 6?
MightyAce
 MightyAce - maandag 02 september 2024 - 09:59   quote  deeplink  
Klinkt wel als een terrorist in een jaren 90 actiefilm.
Stylzz
 Stylzz - maandag 02 september 2024 - 09:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 september 2024 - 09:51 schreef MMM het volgende:
Als we blijkbaar heel zuinig met centjes om moeten gaan en nog steeds geen 6 en rechtsbuiten hebben, is dat zeker relevant ja.
Dit is ook een speler die op de vleugel kan.
In het systeem met naar binnen trekkende vleugels dus multi inzetbaar

Maar ik snap je
MMM
 MMM - maandag 02 september 2024 - 10:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 september 2024 - 09:57 schreef CobusIII het volgende:
Een goede manager is niet alleen met het hier en nu bezig. Denk je dat DtK de hele dag alleen maar over Diyor aan het bellen is? En dat als hij Diyor gekocht heeft geen centjes meer heeft voor Olsen of een 6?
Als de problemen niet in de huidige selectie lagen, had je een punt gehad. Op 6 en rechtsbuiten is het ellende. Als je dan zuinig aan moet doen met budget, of dat nou salaris- of transferbudget is, zou ik deze voor nu even overslaan mocht dat invloed hebben op een 6 en rechtsbuiten.
MMM
 MMM - maandag 02 september 2024 - 10:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 september 2024 - 09:59 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Dit is ook een speler die op de vleugel kan.
In het systeem met naar binnen trekkende vleugels dus multi inzetbaar

Maar ik snap je
Zie het inderdaad. Maar merendeel van zijn potjes centraal gespeeld.

Ik vind oog hebben voor de toekomst meer dan prima maar de problemen in de huidige selectie zijn iets groter en belangrijker dan dat.
CobusIII
 CobusIII - maandag 02 september 2024 - 10:04   quote  deeplink  
Maar als dit een pareltje is zoals de scouts dat inschatten, is er toch niks mee deze jongen vast te leggen en hem dit jaar klaar te stomen voor volgend seizoen?
MMM
 MMM - maandag 02 september 2024 - 10:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 september 2024 - 10:04 schreef CobusIII het volgende:
Maar als dit een pareltje is zoals de scouts dat inschatten, is er toch niks mee deze jongen vast te leggen en hem dit jaar klaar te stomen voor volgend seizoen?
Ook als dit dan invloed heeft op een 6 en/of rechtsbuiten voor dit seizoen?

Nederland gaat ontzettend veel coëfficiënten inleveren, ik ben benieuwd hoelang plek 2 nog recht geeft op directe deelname CL. Feyenoord moet alles op alles zetten om dit jaar minimaal 2e te worden.
CobusIII
 CobusIII - maandag 02 september 2024 - 10:13   quote  deeplink  
Jij koppelt deze twee zaken aan elkaar alsof het ene het andere belemmert. Ik zie dat niet zo.
Ik ben met je eens dat een goede 6 urgent is en dat het de kansen vergroot op deelname CL. maar staat los van aantrekken Diyor (kleine transferwaarde en laag salaris). dat gaat echt niet bepalend zijn of je wel of niet de CL gaat halen.
MMM
 MMM - maandag 02 september 2024 - 10:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 september 2024 - 10:13 schreef CobusIII het volgende:
Jij koppelt deze twee zaken aan elkaar alsof het ene het andere belemmert. Ik zie dat niet zo.
Ik ben met je eens dat een goede 6 urgent is en dat het de kansen vergroot op deelname CL. maar staat los van aantrekken Diyor (kleine transferwaarde en laag salaris). dat gaat echt niet bepalend zijn of je wel of niet de CL gaat halen.
Het voelt alsof elke euro er één is momenteel. We wachten vandaag maar af
VVout
 VVout - maandag 02 september 2024 - 10:25   quote  deeplink  
Obzessed???
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 02 september 2024 - 10:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 september 2024 - 09:57 schreef CobusIII het volgende:
Helemaal mee eens!

Welkom Diyor
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - maandag 02 september 2024 - 11:18   quote  deeplink  
Kan wel weer zo´n onverwacht pareltje te blijken zijn.

Welkom!
MMM
 MMM - maandag 02 september 2024 - 11:19   quote  deeplink  
Is nog niet rond heren haha
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - maandag 02 september 2024 - 11:26   quote  deeplink  
Helikopter kan opnieuw uitvliegen...
VVout
 VVout - maandag 02 september 2024 - 12:13   quote  deeplink  
Dat shirt vind ik trouwens aanstootgevend, §$%&/()=@@@
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 02 september 2024 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 september 2024 - 09:49 schreef MMM het volgende:
Lijkt me geen prioriteit?
Klopt maar meer voor de toekomst. Vermoed dat dit wel eens een goudmijntje kan zijn, net als Mats..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 02 september 2024 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 september 2024 - 09:59 schreef MightyAce het volgende:
Klinkt wel als een terrorist in een jaren 90 actiefilm.
Nou ja zeg😂😂
VVout
 VVout - maandag 02 september 2024 - 14:55   quote  deeplink  
Akmal ugly Molatov of zo 😂😂
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 02 september 2024 - 15:00   quote  deeplink  
😂
MightyAce
 MightyAce - maandag 02 september 2024 - 15:00   quote  deeplink  
Hahaha precies
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 02 september 2024 - 16:39   quote  deeplink  
Dit soort transfers zijn de krenten in de pap.
Stylzz
 Stylzz - maandag 02 september 2024 - 16:41   quote  deeplink  
Dan zal die wel niet komen
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 02 september 2024 - 16:43   quote  deeplink  
Dat zou jammer zijn.
bijft007
 bijft007 - maandag 02 september 2024 - 16:56   quote  deeplink  
Ook onzin gerucht hoor😏 meer dan 10 uur vliegen voor die knaap dus ja haha of hij moet nu vakantie op de wallen zitten😏

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 september 2024 door bijft007 --
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 02 september 2024 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 september 2024 - 16:43 schreef Leon FR1908 het volgende:
Dat zou jammer zijn.
Eens

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5922
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Diyor Akmal o'g'li Kholmatov topic

0.0071790