|
|
bijft007
|
|
|
Klop het kan van 1 kant wel op tijd zijn maar moet ook daar in Spanje op tijd afgerond zijn/worden, in de winter misschien weer een kans voor hem of ander echt groot toptalent ergens of die van brugge😲 gaan het meemaken, zou wel top zijn mochten ze erin slagen een groot Europees talent kunnen vastleggen,, maar ha heel Europa en erbuiten wil er zo 1 en kosten stuk meer
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 september 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Moesten die naar de Spaanse voetbalbond? Moet volgens mij bij de fifa aangemeld worden. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Gaat vaker mis zo'n last minute, teveel partijen bij betrokken die het kunnen doen mislukken.
De les is gewoon iets eerder in actie schieten dus. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Google het ff voor de zekerheid haha |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Dit toppik mag van mij een eind de vergetelheid in zakken. Ik word steeds weer ff saggerijnig als ik die naam zie 😝 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Wordt binnenkort mogelijk vervolgd. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Lijkt binnenkort definitief een streep doorheen te kunnen. Wil blijkbaar naar een betere competitie en kiest voor Como in Italië. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 01 januari 2025 - 15:33 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Lijkt binnenkort definitief een streep doorheen te kunnen. Wil blijkbaar naar een betere competitie en kiest voor Como in Italië. Moet ie lekker doen, raar figuur met louche zaakwaarnemer. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Apart verhaal inderdaad. Ook niet helemaal duidelijk geworden waarom het allemaal op het laatst moest.
Lijkt erop dat geen van alle partijen helemaal overtuigd was dan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Goed dat deze bijna paniek aankoop niet doorging |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Kannonenvoer in een betoncompetitie..veel plezier !😂 |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Toch zijn dit de talentvolle versterkingen waar je op hoopt, dicht tegen basisplek bij redelijk team in de op 1 na sterkste liga aan en nog genoeg aan te kneden dat wel aan, is rap en dat is altijd een goed wapen, er zijn nog wel meer mooie talenten op al goed niveau die haalbaar zijn dus next dan maar, tijdelijke huurdeals voor middenveld en aanval hopelijk niet, of het moet met koopoptie zijn uiteraard.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 januari 2025 door bijft007 -- |
|
|
|